Chocolade kuukskesquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, het liefst zoveel mogelijk chocola. Hoe meer, hoe beter.
quote:
Ja ze moet wel exclusief blijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:40 schreef Kuukske het volgende:
Er is er maar één.
Geef mij toch maar een chocoladecitroen hoor!quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja ze moet wel exclusief blijven natuurlijk.
Oei. Ben eens lief, kom eens een stukje brengen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:13 schreef bassieVL het volgende:
We hadden net wel Appel-Citroen gebak hier.
Ik heb nog 6 stukjes gebak over. Dus je mag er heus wel een komen halen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oei. Ben eens lief, kom eens een stukje brengen.
Kun je het niet meenemen naar het terras morgenavond?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:51 schreef bassieVL het volgende:
Ik heb nog 6 stukjes gebak over. Dus je mag er heus wel een komen halen.
Ooit 10 jaar geleden ofzo ja.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef _Supreme het volgende:
Is er iemand al eens bij de Boulevard geweest? daar boven
Ben al lang wakker hoorquote:
Ja, kom ik wel eens. Laatste keer was het sleezy elektro feestjequote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef _Supreme het volgende:
Wel een keer beneden... zaaltje boven nog niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef _Supreme het volgende:
Ik ook!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:58 schreef DarkSamba het volgende:
Ben al lang wakker hoorHard aan het werk.
Natuurlijk. Maar ik ben een vrouw, ik kan tig dingen tegelijk.quote:
Ik neem aan dat ze er wel staan!quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:49 schreef bassieVL het volgende:
is er vanavond geen terras ?
Is goed, mits veldmuis aanwezig is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:49 schreef bassieVL het volgende:
Was het eerste rondje niet van jou?
Uh, wij?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:50 schreef JDude het volgende:
Ja goed idee. Wie zit er vanavond?
Altijd is ook wel overdreven, maar de kans is vrij aanwezigquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:59 schreef bassieVL het volgende:
jullie zitten altijd bij de vulling toch?
jullie willen gewoon niet op een ander terras zittenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Altijd is ook wel overdreven, maar de kans is vrij aanwezig.
We zaten laatst nog bij de Bruine Pij hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:05 schreef tha_rizzo het volgende:
jullie willen gewoon niet op een ander terras zitten
ambtenaren
Wel lief blijven hej.. Maar hoor ik terrasje vanavondquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We zaten laatst nog bij de Bruine Pij hoor. Kom je ook vanavond?
Ik ken Rizzo al heeeeeeel lang. Die weet precies hoe dat over moest komen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:09 schreef DarkSamba het volgende:
Wel lief blijven hej.. Maar hoor ik terrasje vanavond
ik moet eerst arbeiten en vervolgens met vrienden een terrasje koppenquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We zaten laatst nog bij de Bruine Pij hoor. Kom je ook vanavond?
Nouja, ik zie je toch zondag alquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:15 schreef tha_rizzo het volgende:
ik moet eerst arbeiten en vervolgens met vrienden een terrasje koppen
no can do vanavond
Doe mij maar die van Tutti Fruttiquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:28 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Breda!Die ijsjes voor de barones zijn trouwens zalig
![]()
Die van Australian zijn ook goed te versmaden trouwens.quote:
Ja, ik was daar vorige week een ijsje gaan halen, sta ik daar 2 minuten in de rij, wil ik mijn ijsje uitkiezen, krijg ik te horen dat ik een bonnetje moet halen!quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die van Australian zijn ook goed te versmaden trouwens.
ja hoor, ken iemand die daar werkt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:12 schreef _Supreme het volgende:
Breda #37. Waar we Jupiler goed sponsoren!quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:05 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Wie opent deeltje 37?
Edit: a, degene die de 300e reply post dus...![]()
Edit 2: Iemand een leuke titel?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |