&vrouwen in leuke rokjes / jurkjesquote:Op donderdag 12 april 2007 19:34 schreef timmeeeh het volgende:
Zon. Bier.
Een vrouw in rokje/jurkje aan je zijdequote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
&vrouwen in leuke rokjes / jurkjes
meer heb je in het leven niet nodig
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef tha_rizzo het volgende:
&vrouwen in leuke rokjes / jurkjes uitzicht op JDude
meer heb je in het leven niet nodig
Ik zal me gedragen.quote:
en ik maakte er geen deel van uitquote:Op donderdag 12 april 2007 21:30 schreef bassieVL het volgende:
Het was net druk op het terras.
Ik ook niet. Misschien vanavond, of morgenavond.quote:
Hallo mede-C. En uh nee, groene thee.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:30 schreef Clauw het volgende:
Ik ben ook met een C. he![]()
Goedemorgen trouwens, allemaal al aan de koffie?![]()
Al die C.'s en nergens die ik bedoel te bekennenquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:30 schreef Clauw het volgende:
[..]
Ik ben ook met een C. he![]()
Goedemorgen trouwens, allemaal al aan de koffie?![]()
Geef even een belletje dan, ik hoef tot 7 uur maar te werkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 07:30 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ook niet. Misschien vanavond, of morgenavond.
Doen we.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:38 schreef Frazz het volgende:
Geef even een belletje dan, ik hoef tot 7 uur maar te werken![]()
Arme jij. Ik zal aan je denkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:45 schreef bassieVL het volgende:
Ik mag nog tot 18 uur hier opdraven. En dat op een vrijdag.
Da's pittig...quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:45 schreef bassieVL het volgende:
Ik mag nog tot 18 uur hier opdraven. En dat op een vrijdag.
Vanaf 17:30 uur begint dan wel een borrel. Maar daar weet je van te voren ook nooit van of die gezellig zijn.quote:
Gisteren ook al een, die ging daarna over in een terras. Borrels zijn okequote:Op vrijdag 13 april 2007 09:26 schreef Kuukske het volgende:
Iedereen aan de borrel vandaag ofzo?
Keuzes maken... of chocolade-eieren of borrels met bierquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:37 schreef Kuukske het volgende:
Dat hebben wij hier dan weer niet.
Lieve wezens tochquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:43 schreef bassieVL het volgende:
Vrouwen.
Je woont toch in een studentenhuis en zulks?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:13 schreef Frazz het volgende:
Ik moet een excuus hebben om niet thuis te komen vanavond dus komt mooi uit
Toch is het zo.quote:
Dat is juist het probleem, huisgenoten en zulks, maar dat leg ik wel uit op het terrasquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Je woont toch in een studentenhuis en zulks?
Nee, het liefst zoveel mogelijk chocola. Hoe meer, hoe beter.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:21 schreef Frazz het volgende:
Jij wilt natuurlijk bonbons met alcohol er in (hoe heten die krengen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |