Miscommunicatie.quote:
Sorry Frats.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:01 schreef Frazz het volgende:
Daarom kon ik je antwoord ook erg waarderen!
Je krijgt zondag een extra biertje.quote:
Ik wil een extra citroen!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je krijgt zondag een extra biertje.
jij en twee citronella's?quote:
Zo scherp.quote:
Ik dacht later dat het inderdaad aan mijn interpunctie lagquote:Op donderdag 12 april 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zo scherp.
Nee maar Frazz, ik las net nog een keer je SMS. Wegens interpunctie ontbreking en mijn positieve instelling las ik het anders. Maar anders volgende keer beter toch!
Misschien heeft d'r zus interesse om een avondje te bioscopen.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:50 schreef Frazz het volgende:
Ja, eentje die dr school dingen leert en eentje die naar mij toe komt
Maar ik heb geen interresse om met dr zus te bioscopenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Misschien heeft d'r zus interesse om een avondje te bioscopen.
MWWUUUUHHAHAHAHAHAHAHA. Ofzo.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:15 schreef veldmuis het volgende:
Er had eigenlijk zo'n Ron Brandsteder-uithaallach achteraan gemoeten, maar ik weet niet hoe je die typt.
Ja, dat weten we intussen welquote:
Daar was ik al bang voorquote:Op donderdag 12 april 2007 13:09 schreef Frazz het volgende:
Moet jij zeggen!
Ik zal de komende tijd wat vaker in Breda zijn. Dus grote kans.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:02 schreef Kuukske het volgende:
Volgende keer op het terras dan maar BVL.
eerste rondje is voor jou?quote:Op donderdag 12 april 2007 14:42 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Ik zal de komende tijd wat vaker in Breda zijn. Dus grote kans.
Ik ben aan het werkquote:Op donderdag 12 april 2007 14:45 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
eerste rondje is voor jou?
wat doet iedereen binnen met dit weer?
ga erop uit
ga naar het terras
ga drinken
ga leuke dingen doen
voor de mensen die werken, wees "ziek"![]()
wie?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:30 schreef Kuukske het volgende:
Nou, we zijn maar met z'n vieren dus het zal wel meevallen.
Jij, Frazz, JD en ik. Of haak jij nu ineens ook af?quote:
Dan gaan we naar de shoarmatent. Is dat sowieso niet een beter idee eigenlijk?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:58 schreef Frazz het volgende:
Dus als rizzo en ik afhaken wordt het een drukke bbq!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |