Ben ook benieuwd! Heb dezelfde gekocht bij Men At Work afgelopen zaterdag, en 't is precies degene die ik voor ogen had. Dus maar ff zorgen dat ik geen vlekken maak de komende tijd, vind 'm erg mooiquote:Op maandag 23 april 2007 21:43 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Ook even een prewashed gescoord trouwens voor 75¤De indigo thread embo. Ik vraag me af hoe hij een keertje wassen houd want hij is nu nog erg mooi. Hopen dat het zo blijft
Foto!quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:10 schreef Jape het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd! Heb dezelfde gekocht bij Men At Work afgelopen zaterdag, en 't is precies degene die ik voor ogen had. Dus maar ff zorgen dat ik geen vlekken maak de komende tijd, vind 'm erg mooi
een pre washed is dus GEEN dry bij een pre washed krijg je dus ook NIET het zelfde effectals bij een dryquote:
geen dior homme..quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:34 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Didato ofzo verkoopt geloof ik dior.
Waar lees jij dan dat ik dat denk? Ik wil gewoon kijken, hoe het model valt, kleur etc.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:29 schreef jovink het volgende:
[..]
een pre washed is dus GEEN dry bij een pre washed krijg je dus ook NIET het zelfde effectals bij een dry
snappen jij jullie
ik had t over japequote:Op dinsdag 24 april 2007 21:35 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Waar lees jij dan dat ik dat denk? Ik wil gewoon kijken, hoe het model valt, kleur etc.
Heb ik het over dat effect dan? Ik vind het gewoon een heel mooie broek en ik ben benieuwd of hij zo mooi blijft ook na dragen/wassen etc., dat is alles.quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:29 schreef jovink het volgende:
[..]
een pre washed is dus GEEN dry bij een pre washed krijg je dus ook NIET het zelfde effectals bij een dry
snappen jij jullie
Wat houdt dat precies in? En hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:36 schreef frank101 het volgende:
jah ze krimpen wel,
mijne krimpte al wel wat op 30 graden. Ik hoorde iets over
de inseam uit rekken voordat je gaat wassen, weet niet
of het helpt. Zal t ff nakijken
Inderdaadquote:Op woensdag 25 april 2007 12:34 schreef mercurial3 het volgende:
als je wil weten hoe je ze wast moet je dit kijken:
http://www.nudiejeans.com(...)e=data/washguide.flv
quote:Op woensdag 25 april 2007 12:47 schreef revolutionx het volgende:
oh en jape en petertjuh, haha ja man die broek moet je niet wassen want dan lijkt het net alsof het een echte dry is! hahahah
nog meer slim fit?quote:Op woensdag 25 april 2007 18:55 schreef Sleepto het volgende:
Ben nieuw in dit topic, ben van plan om een thin finn dry te gaan kopen maar twijfel nog een beetje. Heb al een Slim jim dry, maar wil toch nog iets meer slimfit![]()
Ga binnenkort maar eens passen.
klopt, ik heb al een dry en dat vind ik wel genoegquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:29 schreef jovink het volgende:
[..]
snappen jij jullie
asl het goed is nietquote:Op woensdag 25 april 2007 19:36 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
klopt, ik heb al een dry en dat vind ik wel genoegmaar een broek veranderd na 1x wassen toch meestal wel iets van kleur? Ik dacht dat in ieder geval
![]()
jepz hij is nog best verkleurd vergeleken met hoe ik em kocht. Heb bij de rr het wasprocess ook lang uitgesteld omdat het indigo was en hij is een stuk valer en mooier geworden, hij begint wel schade te krijgen op de kontzak en bij het kruis. maar wel vetquote:Op donderdag 26 april 2007 19:56 schreef Roellio het volgende:
Is dat de RR tear indigo? Wel een mooie pre-wash imho.
Die uit de fitguide is een dry selvedgequote:Op vrijdag 27 april 2007 01:32 schreef Sleepto het volgende:
De RR in de fitguide is volgens mij een dry model, zou niet kunnen zeggen welke precies. Je kan het ook zien aan z'n broekzak is een beetje versleten (wat dus de beodleing van een dry is).
tussen de 139 en 159 euro (verschilt per winkel)quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:47 schreef mercurial3 het volgende:
weet iemand hier hoe duur een regular ralf dry selvage is?
Thin finn dry is gewoon denim met donkerblauwe indigo.. de comfort is het zelfde maar dan met stretch erin (3% lycra).. en de dry black is denim met zwarte indigo en deze duren het langst voor z echt gaan faden (zeker 7 a 8 maanden elke dag dragen voor je resultaat begint te zien)quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:12 schreef Sleepto het volgende:
Heb ik ook nog een vraagje, wat is het verschil tussen een Thin Finn dry, dry comfort en dry black.. Het verschil in hoe die zit en hoe die slijt? Heb gister een dry comfort aangehad, zat wel strak bij de kuiten maar loopt dat ook nog veel uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |