Gesorteerd op Groningen maar weer?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:56 schreef yvonne het volgende:
Hoi! Goed sollicitatiegesprek!
Zo ongeveer?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:56 schreef yvonne het volgende:
Hoi! Goed sollicitatiegesprek!
Ze beginnen bovenaan de kaart.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Gesorteerd op Groningen maar weer?
Idd, volgens mij is dit een invasie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Huiliequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:03 schreef Mutant01 het volgende:
DIZZCRIMINAZI!
Ik noem het:quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik zou hem liever in TRU gezien hebben, kan dat nog?quote:
Ga jij weer eens neger worden ofzoquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ook hier: succes.
Waarom?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik zou hem liever in TRU gezien hebben, kan dat nog?
Op de plaats die al die tijd voor jou is vrijgehouden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:06 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik zou hem liever in TRU gezien hebben, kan dat nog?
Hij vindt je afwezig natuurlijkquote:
Irritant he?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:16 schreef du_ke het volgende:
Maar Sjors, nu moet je ook buiten de POLSC komen!
Je gaat je wel gedragen he? Rebel without a cause.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:28 schreef Sidekick het volgende:
Succes.
In de goelag is vast wel een plaatsje vrij voor jequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:50 schreef WeirdMicky het volgende:
Mag ik nog wel zeggen dat God een klootzak is?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:50 schreef WeirdMicky het volgende:
Mag ik nog wel zeggen dat God een klootzak is?
Wat zou EchtGaaf hier wel niet van zeggen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:47 schreef Elseetje het volgende:
Rock, zeg eens, wat moet een meisje in POL doen om aardig gevonden te worden door een frisse jonge mod?![]()
Moet EchtGaaf daar iets van vinden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef Reya het volgende:
[..]
Wat zou EchtGaaf hier wel niet van zeggen?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:47 schreef Elseetje het volgende:
Rock, zeg eens, wat moet een meisje in POL doen om aardig gevonden te worden door een frisse jonge mod?![]()
Hoezo, hoeveel mensen van 25 ken jij die van tuinieren houden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zal er nog even over moeten nadenken.
Godverdomme!quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:51 schreef Reya het volgende:
Wat zou EchtGaaf hier wel niet van zeggen?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:57 schreef Megumi het volgende:
Wie??
quote:Op dinsdag 10 april 2007 17:57 schreef Nielsch het volgende:
Wat een zouteloze nieuwe mod zeg. Anyway, gefeliciteerd dan maar. Dat je replies wel iets leuker mogen worden. Owja, Rock Wie?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:38 schreef SCH het volgende:
Nooit van gehoord - is het een nicht?
Misschien is er iets vergelijkbaars als het newbie topic nodig maar dan voor nieuwe mod's?quote:
Is Rock corrupt dan?quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Rock, die laatste was een wens, geen belediging
Jij snapt mequote:Op dinsdag 10 april 2007 19:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Rock, die laatste was een wens, geen belediging
Groningen... Daarboven eindigt toch de wereld?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:29 schreef sigme het volgende:
Er gaat niets boven Groningen.
Een beetje zee, zoals al genoemd, en dan:quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:40 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Groningen... Daarboven eindigt toch de wereld?
ik heb echt een hekel aan dat soort plaatjes.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Een beetje zee, zoals al genoemd, en dan:
[afbeelding]
Ja, of dat ie vanonder komt. eigenlijk is het pure kitschquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:51 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan dat soort plaatjes.
stiekem de hele tijd kijken of het toch niet valt![]()
zo had ik het nog niet gezien.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:32 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ja, of dat ie vanonder komt. eigenlijk is het pure kitsch
Ik moet eigenlijk niet happen en dat ga ik ook niet doen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Debiel. Een aanfluiting.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:19 schreef MrX1982 het volgende:
Ah een mod speciaal voor de slowchat.
Wees blij man. Totaal ongevaarlijk projectiel dit.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Debiel. Een aanfluiting.
Vandaar dat ik ook meestal noordelijker vlieg. Is veiliger.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:48 schreef sigme het volgende:
Een beetje zee, zoals al genoemd, en dan:
[afbeelding]
Met maar liefst drie taalfouten!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:24 schreef Aoristus het volgende:
Allright, een eerste aktie: Het grote volg Albayrak topic
kniesoor die daar op let.quote:
ikkuhquote:
Hij maakt nu al beginnersfouten, ik vind hem een aardige knul, maar door zijn image is die mod-onwaardig.quote:Op woensdag 11 april 2007 17:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Wees blij man. Totaal ongevaarlijk projectiel dit.
Nu hebben we een lieve heks, een gezet vaderskindje en een kroegtijger als mods, wat wil een mensch nog meer?![]()
Je snapt wat ik bedoel. Modden is niets voor je, past niet bij je. Doe gewoon als altijd, modereren wordt van jou niet serieus genomen aangezien je werkelijk nog nooit een serieuze discussie hebt gevoerd. En laat dat nou juist jouw kracht zijn!quote:Op woensdag 11 april 2007 08:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk niet happen en dat ga ik ook niet doen.![]()
Ach niemand kan dat toch. Dat zie je nu alweer met sigme. Dat onnodige profileringsgedrag.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij maakt nu al beginnersfouten, ik vind hem een aardige knul, maar door zijn image is die mod-onwaardig.
Misschien ben jij ook wel te kritisch; het blijven natuurlijk vrijwilligers die er het beste van proberen te maken, daarvan kun je niet verwachten dat ze onfeilbaar zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 22:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach niemand kan dat toch. Dat zie je nu alweer met sigme. Dat onnodige profileringsgedrag.
Ze is nu al bang voor de rechtse users. Hoezo het beste ervan maken?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:11 schreef Reya het volgende:
[..]
Misschien ben jij ook wel te kritisch; het blijven natuurlijk vrijwilligers die er het beste van proberen te maken, daarvan kun je niet verwachten dat ze onfeilbaar zijn
Iedereen maakt wel eens een schuiver.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hij maakt nu al beginnersfouten, ik vind hem een aardige knul, maar door zijn image is die mod-onwaardig.
Welja joh, geef jezelf een schouderklopje.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens een schuiver.
Rectificatie van de beeldvorming omtrent 'Peter Breedveld'.
Soms is de muur frontaal raken ook een kunst an sich.
Ach, de wijsheid die je zelf tentoonspreid past in het bekende rugzakje.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Welja joh, geef jezelf een schouderklopje.![]()
![]()
Man, ik neem jou al jaren niet meer serieus. Je denkt nog steeds een hippe jongere te zijn, maar je bent een eenzame ouwe lul.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ach, de wijsheid die je zelf tentoonspreid past in het bekende rugzakje.
Zeker als het een 2-fronten offensief is.
We hebben al een hot-line..... maanden lang trouwens.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:36 schreef SCH het volgende:
Waarom begeleid je ze niet een beetje Drugshond.
quote:You wanna call me up? Take my number down
It's 222-2222
I got an answering machine that can talk to you
Sure dude, lekker flamen op persoonlijke titel.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Man, ik neem jou al jaren niet meer serieus. Je denkt nog steeds een hippe jongere te zijn, maar je bent een eenzame ouwe lul.![]()
Die knipoog doet 't 'm nog. Ik snap je, en jij mij ook wel denk ik.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Sure dude, lekker flamen op persoonlijke titel.
Ach diegene die het hardst roepen zullen zelf wel een scheet hebben gelaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |