Dat is wel hard.....quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:06 schreef cerror het volgende:
Mijn vader ooit: Zakgeld my ass, je gaat maar werken.
Ik was 12. Geen grapje.
Weer wat anders dan een kroeg in je tuin, I know.quote:
Dit is echt zo'n K*T opmerkingquote:Op dinsdag 17 april 2007 00:52 schreef Queen_Minny het volgende:
Mams:
-Ik ben geen Fatima, ruim je eigen rotzooi maar op.
- Je eigen buik is niet eens van jou
- Ga naar je archief (kamer dus)
- Wanneer neem je nou eens een vent mee naar huis?
-(Minnie neemt vriendje mee naar huis) Wat zie je in die eikel?
- Ik wil wel oma worden voor mn 60e!
Paps:
- (paps komt thuis van t werk) Hi! Ruzie?
- (Minnie heeft wat leuks gekocht of gaat op vakantie o.i.d.) Je doet alsof je millioenen te inversteren hebt.
- Geen jus bij mn eten?![]()
- Wees voorzichting (als je 2 minuten moet lopen om bij je eigen huis te komen)
- (maatje van me net overleden) Get over it, hij merkt t tock niet dat je verdrietig bent.
- Je moet meer vitamine eten!![]()
Mams en paps![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En als je dan reageert met "nee, want jullie doen alles gratis", dan heb je heibel, geloof me
Mijn ouders hebben een hond.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:05 schreef Biancavia het volgende:
Mijn ouders wonen al jaren op zichzelf.
ohja dat hoor ik ook vrijwel elke dag...quote:Op woensdag 11 april 2007 09:29 schreef releaze het volgende:
'Doe eens normaal!'
En daaropvolgend 'Dat doe je maar in je eigen huis' of 'Ja, maar niet hier'.
Mijn moeder heeft een ongelooflijke angst om uit de band te springen en vind het dan ook verschrikkelijk wanneer haar kinderen dat wel doen. Ze zal er maar eens op aangekeken worden... Ze zal er maar eens wat over horen van anderen. Vandaar.
*zucht* Haar leven zou zoveel makkelijker zijn als ze zich geen zorgen zou maken om haar of ons image. Ik doe dat ook niet, ben al lang en breed volwassen, dus waarom zou zij dat nog wel doen?
Mijn vader:quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:21 schreef Michellll het volgende:
"je hebt niets anders in je hoofd als die pc"
Mijn moeder kneep me wel eens in de arm als ik niet wilde luisteren.quote:Op maandag 16 april 2007 13:06 schreef sunshine het volgende:
Ik kan me er trouwens ook nog eentje herinneren van lang geleden
Als ik bijvoorbeeld mijn teen gruwelijk gestoten had, of ergens anders au had zei ik: Mam, dat doet ZEER!!!
Haar standaardantwoord was altijd: Dat komt door de pijn.
Op zich geen slechte vraagquote:Op woensdag 18 april 2007 19:22 schreef Rens_Wilders het volgende:
"Waarom beginnen die feestjes nu pas om 1 uur?"
Zegt mijn vader ook altijdquote:Op dinsdag 17 april 2007 02:25 schreef VrAnKiE het volgende:
Later zul je nog eens denken: 'had die ouwe van ons toch gelijk'
Gelukkig, is dat ook weer opgehelderdquote:Op donderdag 19 april 2007 03:11 schreef wonderer het volgende:
bon·je (de ~)
1 [inf.] ruzie, herrie
Gewoon Nederlands hoor
Op mijn 6e had ik wat achterovergedrukt onder mijn kussen en ze wilde me 't huis uit zetten.quote:Op dinsdag 17 april 2007 01:06 schreef cerror het volgende:
Mijn vader ooit: Zakgeld my ass, je gaat maar werken.
Ik was 12. Geen grapje.
Mijn moeder zei ook altijd:quote:Op donderdag 19 april 2007 04:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op mijn 6e had ik wat achterovergedrukt onder mijn kussen en ze wilde me 't huis uit zetten.![]()
mijn moeder zegt dan altijd: "als jij van het vuur komt, ben je ook heet"quote:Op donderdag 12 april 2007 15:21 schreef Gelderland het volgende:
Als het eten heel heet is en ik toch een hap neem (en me tong bijna brand):
ik: 'pffff dat is heet'
ma:: 'ja, kan niet koud koken'
zuchten dat ALTIJD hé
Hehe die komt mij bekend voorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:27 schreef naittun1 het volgende:
Als je uitgaat: "Niet teveel drinken he!"
"Neeeuuh"
God, je ouders spreken echt alsof je een neukfout bentquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef Spacehamster het volgende:
"Een 8? Waarom heb je alleen maar een 8? Volgende keer beter je best doen!"![]()
"Een 9...dat kan er mee door."![]()
"Een 10! Eindelijk! Waarom haalde je die de vorige keer niet? Beter je best doen!"![]()
"Waarom ben ik toch ooit aan je begonnen?!"![]()
"Je wordt mijn dood nog!"![]()
"Waarom kun je nooit eens iets goed doen?!"
"Waarom lijk je niet meer op (naam van klasgenoot)? Zij is veel beter dan jij!"![]()
"Idioot!!!"
"Luilak!!"
"Halve gek!!"
"Ik ga je naar het gekkenhuis sturen hoor!!"![]()
"Ik schaam me voor je."![]()
"Het is zo omdat ik het zeg!"![]()
"Daar heb ik het recht toe."![]()
"Jij bent een snotbrakkeltje, jij bent niets! Je brengt niets in dan lege briefjes."
"Als grote mensen praten dan moeten kleine kinderen hun mond houden!"![]()
"Weet je wel wat jij me schuldig bent vanwege dat ik je onderhoud??"![]()
Sorry hoor, maar wat een kut ouders als ze zulke dingen zeggen. Hoe praat je je kind een minderwaardigheidscomplex aan...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:07 schreef Spacehamster het volgende:
"Een 8? Waarom heb je alleen maar een 8? Volgende keer beter je best doen!"![]()
"Een 9...dat kan er mee door."![]()
"Een 10! Eindelijk! Waarom haalde je die de vorige keer niet? Beter je best doen!"![]()
"Waarom ben ik toch ooit aan je begonnen?!"![]()
"Je wordt mijn dood nog!"![]()
"Waarom kun je nooit eens iets goed doen?!"
"Waarom lijk je niet meer op (naam van klasgenoot)? Zij is veel beter dan jij!"![]()
"Idioot!!!"
"Luilak!!"
"Halve gek!!"
"Ik ga je naar het gekkenhuis sturen hoor!!"![]()
"Ik schaam me voor je."![]()
"Het is zo omdat ik het zeg!"![]()
"Daar heb ik het recht toe."![]()
"Jij bent een snotbrakkeltje, jij bent niets! Je brengt niets in dan lege briefjes."
"Als grote mensen praten dan moeten kleine kinderen hun mond houden!"![]()
"Weet je wel wat jij me schuldig bent vanwege dat ik je onderhoud??"![]()
Als je een baan zoekt dan ben je ook oud genoeg om op jezelf te gaan wonenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:31 schreef Noway666 het volgende:
Irritante uitspraken heb ik niet zo voor handen maar ik herken veel van de geposte opmerkingen.
Zelf heb ik meer een hekel aan het geschreeuw en gebler vooral icm de naam die ik heb martin.
Zo had ik eens een telefoontje, redelijk belangrijk, ging voor een baan en dat stomme mens moet altijd precies om 12.30 u vreten of ik mee zou vreten. Ik op me kamer aan de gsm die kerel van dat bedrijf dus netjes blijven enzo.
Staat ze gvd onder aan de trap steeds harder te roepen MARTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNN, ETEN en dat 6 gvd keer.Ik kon wel door de grond gaan.
Ik was me toch kwaad zeg verdomme, had geeneens honger meer, bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |