Wat een schijt gelovige boeren ouders joh, pc's zijn niet alleen maar voor verderf hoor! met hun domme geloof gezeik ik zou zeggen laat ze darwin ff lezenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef Zanzi het volgende:
''je bent een satanist''
"je moet niet liegen anders ga je naar de Hell''
''branden zul je'''
Moeder is zwaar christen dus krijg vaak van dit soort opmerkingen waarvan ik heb, rot eens op.
Een keer kwam me moeder in me kamer en zei dat ik een satanist wastoen antwoorde ik met: ja zeker, ik offer ook nog kippen in me kamer.
Andere keerlag ik s'ochtens nog half te slapenen me vriend zat een tentamen te leren achter mijn pc. Me moeder loopt langs me kamer en zegt je moet niet achter die pc zitten dat verweekt alleen maar je hersens(tegen mij dacht denk dat ik er achter zat). ik had niet helemaal door wat ze zij maar me vriend zat te kijken van WTF .
Dudequote:Op vrijdag 13 april 2007 01:12 schreef Staafje het volgende:
[..]
Wat een schijt gelovige boeren ouders joh, pc's zijn niet alleen maar voor verderf hoor! met hun domme geloof gezeik ik zou zeggen laat ze darwin ff lezen
Oooh ja, die ook. Vooral die laatste.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:21 schreef Michellll het volgende:
"het is hier geen hotel"
"als het je niet aanstaat rot je maar op"
"je hebt niets anders in je hoofd als die pc"
quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:56 schreef Staafje het volgende:
Ma je bent een kk hoer.
Ja en jij een hoeren zoon
ik hoop dat je dat niet echt tegen je moeder zegtquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:56 schreef Staafje het volgende:
Ma je bent een kk hoer.
Ja en jij een hoeren zoon
anders ook hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:04 schreef covie het volgende:
[..]
ik hoop dat je dat niet echt tegen je moeder zegt![]()
Als je dat niet echt zegt dan is ie grappig.
Heel erg herkenbaar, maar ik hoor die zinnen van bijna iedereen om me heenquote:Op dinsdag 10 april 2007 23:05 schreef innepin het volgende:
"Ik krijg het al koud als ik naar je kijk!"
En, nog beter,
"Ik heb het koud, trek eens een trui aan!
Een lieve mamaquote:Op woensdag 11 april 2007 09:20 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Mijn moeder liet me altijd lekker slapen, max. tot het avondeten, want ze zei altijd Ik heb liever dat ze de hele dag in haar nest ligt dan dat ze met een chagerijnige kop in huis rondloopt.![]()
het origineel van zijn avatar zekerquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:35 schreef oor het volgende:
unkle heb je dat filmpje nog gemailt?
ohnee die zal ik nu meteen sturenquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:35 schreef oor het volgende:
unkle heb je dat filmpje nog gemailt?
dank jequote:Op zaterdag 14 april 2007 20:40 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
ohnee die zal ik nu meteen sturen![]()
Lol!! Die heb ik nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:03 schreef dubidub het volgende:
'Een computerspelletje hoeft ook maar 1x aan je te worden uitgelegd en je snapt het gelijk, en dan zoiets simpels als de bril naar beneden doen asl je klaar bent met plassen, kan je dan weer niet'
heeeey die ken ik! volgens mij geven ze ergens op een geheime plek boekjes met oneliners voor ouders uit!quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:21 schreef Michellll het volgende:
"het is hier geen hotel"
"als het je niet aanstaat rot je maar op"
"je hebt niets anders in je hoofd als die pc"
Ik heb wel eens van die 'ruzies' met m'n pa. Dan wil hij bijvoorbeeld iets horen, hij stuurt eht gesprek zo dat ik in principe niets anders kan zeggen dan datgene wat hij wil dat ik zeg. Dan grinnik ik en vraag ik wat hij nou wil horen, dan krijg je zoiets tehoren van 'je neemt me nooit serieus, met dat kutgegrinnik'quote:Op donderdag 12 april 2007 10:10 schreef covie het volgende:
[..]
Toen ik een jaar of 15/16 was heb ik het wel eens gewaagd om mijn moeder heel hard uit te gaan lachen in haar gezicht terwjil ze kwaad was. Dat heb ik geweten![]()
ook herkenbaarquote:Op maandag 16 april 2007 09:58 schreef CoolGuy het volgende:
Maar met stip op nummer 1 is dat mijn ouders, wederom aan de eettafel, OVER mij gaan praten waar ik bij zit. Nou dan sta ik op en dan is het van "nee je hoeft nu niet weg te lopen blablabla" maar dan ga ik gewoon naar boven of weg of whatever.
Nou ik hoor nooit echt iets positiefs eigenlijk. Op het moment dat ik iets verkeerd doe dan zijn ze er als de kippen bij, maar een positief geluid hoor ik niet zo heel vaak eigenlijk.quote:Op maandag 16 april 2007 10:19 schreef Gelderland het volgende:
[..]
ook herkenbaarEn hier is het soms zo dat als je 1 ding niet doet, bijvoorbeeld iets niet opruimen, dat het gelijk: 'je denkt ook noooit is aan een ander, ik doe altijd alles, het is hier geen hotel, blalalablblbla'
* ene oor in, andere oor uit* in mezelf lig ik dan dubbel .....![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 11:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou ik hoor nooit echt iets positiefs eigenlijk. Op het moment dat ik iets verkeerd doe dan zijn ze er als de kippen bij, maar een positief geluid hoor ik niet zo heel vaak eigenlijk.
Nog eentje. Ik had vorige week voor mijn werk een ITIL examen. Nou ja, dat heb ik dus gehaald, met 72% op 40 vragen. Wat krijg ik dan als ik t huis kom van mijn pa te horen "gefeliciteerd!! dan had je dus ....bijna 3 kwart goed...waarom had je dat andere kwart dan fout, das niet zo goed?"
Hij zei het een beetje grappend, maar hij zegt het altijd een beetje grappend eigenlijk. Wordt ook vervelend. Het gewoon altijd vanuit de negatieve kant bekeken. Heb je een paar fouten, dan is de eerste vraag "Waarom had je die fout dan". Hadden anderen die ook fout?".![]()
Ja en dat is het probleem als je zoiets verteld. Ik denk namelijk dat ik de beste ouders ter wereld heb. Er is namelijk ook een andere kant. Ik kan en wil niet ontkennen dat ze altijd voor me klaarstaan, alles voor me doen, en heel veel met me te stellen gehad hebben. Dat laatste is niet omdat ik zo moeilijk was, maar omdat ik een handicap heb.quote:Op maandag 16 april 2007 11:18 schreef covie het volgende:
[..]
nou leuke ouders zeg
![]()
mijne zijn altijd streng geweest maar wel erg liefen ze staan altijd voor me klaar.
Ik mocht veel maar uik wist waar de grens lag en als ik over die grens heen ging nou![]()
Aahquote:
En dan verbaasd zijn dat je kind tien jaar later in de bijstand zit.quote:Op maandag 16 april 2007 09:10 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Zo zou ik ook reageren, als moeder zijnde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |