Jij bent toch diegene met die jong & gezondheidsobsessie??quote:Op donderdag 19 april 2007 15:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De paaseitjes zijn al bijna op, nu heb ik gewoon 750 gram paaseitjes in 3 dagen opgegeten. Dat is gelijk aan een tijdje geleden nog toen ik 1 kilo paaseitjes in 4 dagen at. En nu heb ik vandaag ook nog een paasei gekregen gevuld met praline's.
ze wil gewoon aandachtquote:Op donderdag 19 april 2007 21:10 schreef Aventura het volgende:
[..]
Jij bent toch diegene met die jong & gezondheidsobsessie??
Anyway, ik ben gelukkig geen choco-addict. Behalve ongeveer 2 dagen per maand dan. Ik lust alle soorten, maar wit is het minst, proeft zo vettig. Pure chocolade ben ik inmiddels ook gaan waarderen, had laatst een reep van Lindt (mijn fave merk).![]()
Daar heb ik ooit 1 reep van gehad, had een vriendin meegenomen uit Engeland, en het was smerig!quote:
dus veel witte chocolade eten en veel sportenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:15 schreef SHE het volgende:
Naja, cacaoboter is dan wel weer geniaal voor je velletje![]()
Wat heb ik aan een mooie huid met een vette reetquote:Op donderdag 19 april 2007 21:15 schreef SHE het volgende:
Naja, cacaoboter is dan wel weer geniaal voor je velletje![]()
Uhuhquote:
Schiphol, in de supermarkt..quote:Op donderdag 19 april 2007 21:23 schreef Aventura het volgende:
Hebben jullie Lindt weleens ergens te koop gezien trouwens? In de supers waar ik kom, hebben ze het niet. Ik kom altijd via via via aan een stash, maar dat is maar heel af en toe. (Diegene werkt bij Lindt).
Ik weet dat cacaoboter wat anders is, maar hoe heet die chocoladeboter ook alweer? Heb dat al heel lang nergens meer in de winkel gezien.quote:Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef justmattie het volgende:
[..]
ze wil gewoon aandacht![]()
En in witte chocolade zit ook heel veel cacaoboter dus het klopt wel wat je zegt![]()
Zou perfect zijn, want vind een stukje chocola na 't eten zo lekker! Ik kan er niets over vinden, maar weet wel dat chocola op zich erg moeilijk te verteren is...quote:Op donderdag 19 april 2007 20:43 schreef SHE het volgende:
Ik ben even niet in de gelegenheid om te zoeken, maar klopt het nu dat een stukje pure chocolade na je eten helpt om beter te verteren?
Ja! Die bedoel ik.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:54 schreef p_iglet het volgende:
choba, ligt hier nog overal gewoon in die blauw/zilvere pakjes in de supermarkt
http://www.chocolat.com/index.asp?PageAction=MFGSEARCH&ManfID=1108&Page=1quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:37 schreef Emu het volgende:
Weet iemand waar ik Lindt kan vinden in België?
Heb al gezien in de plaatselijke Colruyt en SuperGB, helaas daar geen Lindt te zien.
Ervoor naar Nederland rijden of de luchthaven vind ik een beetje teveel van het goede.
Oh ja, zie het nu pasquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:27 schreef Emu het volgende:
Nee das niks helaas. Is een webshop in de USA dus hoge verzendkosten.
In een hotel in Brussel waar ik regelmatig kom ligt steeds een stukje Neuhaus chocolade op het kussen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:53 schreef Emu het volgende:
Ja google werd reeds gebruikt maar helaas daarop geen resultaten.
Zijn er nog andere goed verkrijgbare merken (ook in België) die 72% pure chocolade verkopen (die kwalitatief goed tot zeer goed is). Dus geen ALDI pure chocolade enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |