quote:Op zondag 15 april 2007 11:20 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die van het hazenpaartje van de aldi, die zijn toch wel de lekkerste
*sentiment*
volgens mij denkt roosje nu dat de hele slank de zomer in-club haar achtervolgtquote:
kennelijk is dat dus niet echt geluktquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:37 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Het enige nadeel van chocolade is dat er zoveel calorieen inzitten.Ik heb vandaag dus zo'n reep op: [afbeelding]
En vanmorgen chocolademelk. Dat wordt vanaf morgen weer op dieet.![]()
Ze hebben zeker tegenwoordig na de verbouwing minder keuze, maar af en toe hebben ze weer mijn favoriet: Hachez met aardbei en groene peper (77% cacao).quote:Op zondag 15 april 2007 17:42 schreef The_stranger het volgende:
Tipje voor de chocolade liefhebber die wat anders wil dan de koetjesreep (), in de supermarkt op Schiphol hebben ze een zeer grote collectie chocolade (al is 'ie al kleiner dan vroeger, heb ik het idee), met een flinke hoeveelheid lindt chocolade.
In die supermarkt hebben ze ook een vrij grote collectie cadbury's, maar ben bij Lindt gebleven![]()
dat ziet er mooi uit, waar haal je die?quote:Op zondag 15 april 2007 21:04 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze hebben zeker tegenwoordig na de verbouwing minder keuze, maar af en toe hebben ze weer mijn favoriet: Hachez met aardbei en groene peper (77% cacao).
[afbeelding]
Ik vind bv. verse ananas lekkerder dan chocolade...quote:Op maandag 16 april 2007 13:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb vandaag weer M&M's op, dit maal uit zo'n blauw zakje en zit nu weer aan de goddelijke AH melkchocolade, echt, er is NIETS lekkerders dan chocolade en ik vind het onvoorstelbaar als er ooit nog iets uitgevonden wordt dat lekkerder is!
Nou geef die reep maar aan mij dan!quote:Op maandag 16 april 2007 16:17 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik vind bv. verse ananas lekkerder dan chocolade...
Ik heb hier al een paar maanden een reep (goede) chocolade liggen... En ik hoef m niet![]()
Van alle chocoladerepen met vulling die er bestaan vind ik Snickers het lekkerstquote:
Het is chocolade met 78% cacao, en je houdt vast niet van puur, als ik zo lees wat voor chocolade je eet. Of wel?quote:Op maandag 16 april 2007 16:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nou geef die reep maar aan mij dan!![]()
Ik lust het opzich wel maar ik ben toch echt van de melkchocolade.quote:Op maandag 16 april 2007 17:24 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Het is chocolade met 78% cacao, en je houdt vast niet van puur, als ik zo lees wat voor chocolade je eet. Of wel?
Ik heb hetzelfde, daarom heb ik ook geen melkchocolade meer in huisquote:Op maandag 16 april 2007 17:29 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik lust het opzich wel maar ik ben toch echt van de melkchocolade.![]()
Nee hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 17:44 schreef morgane het volgende:
Ik vind Koetjesrepen stiekem ook geweldig trouwensben ik hier nou de enige in?
Waarom klaag je er nog over? Alsof het een uitzondering is dat je je niet kunt inhoudenquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:44 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik was zo stom om toen we vandaag in de stad waren een zak paaseitjes te kopen en daar kan ik nu dus weer niet vanaf blijven.En ik heb al zo abnormaal veel gevreten vandaag.
![]()
Ja zo kan je het ook bekijken.quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:18 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Waarom klaag je er nog over? Alsof het een uitzondering is dat je je niet kunt inhouden![]()
Geef het gewoon toe: je houdt van chocolade! Wees blij dat iemand zo geniaal was om het te bedenken en geniet ervan, want het alternatief is je er slecht over voelen en het toch eten. En je slecht voelen is niet gezond![]()
quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:18 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Waarom klaag je er nog over? Alsof het een uitzondering is dat je je niet kunt inhouden![]()
Geef het gewoon toe: je houdt van chocolade! Wees blij dat iemand zo geniaal was om het te bedenken en geniet ervan, want het alternatief is je er slecht over voelen en het toch eten. En je slecht voelen is niet gezond![]()
geloof mij maar je zal nooit gaan minderenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja zo kan je het ook bekijken.Maar ik moet wel weer gaan minderen hoor. Ik verander nog eens een keer in een chocolaatje.
Maar goed, dat minderen komt wel na deze zak.
![]()
Nou ik zal je zeggen dat er de afgelopen tijd weken aan voorbij zijn gegaan dat ik geen chocolade heb gegeten. Maar hoe ik me toen voelde?quote:Op woensdag 18 april 2007 09:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
geloof mij maar je zal nooit gaan minderen
dan moet je ook niet zeuren dat je niet afvalt. Veel chocolade vreten + afvallen gaan niet samen.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou ik zal je zeggen dat er de afgelopen tijd weken aan voorbij zijn gegaan dat ik geen chocolade heb gegeten. Maar hoe ik me toen voelde?Boeiend je moet gewoon genieten.
![]()
Nee dat weet ik wel maar daar heb ik het toch ook niet meer over?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dan moet je ook niet zeuren dat je niet afvalt. Veel chocolade vreten + afvallen gaan niet samen.
waarom zeg je dan net dat je wilt minderenquote:Op woensdag 18 april 2007 12:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou ik zal je zeggen dat er de afgelopen tijd weken aan voorbij zijn gegaan dat ik geen chocolade heb gegeten. Maar hoe ik me toen voelde?Boeiend je moet gewoon genieten.
![]()
cadburyquote:Op woensdag 18 april 2007 12:12 schreef Perruche het volgende:
hier hebben ze heulemaal geen lekkere chocolade
Wel wat Lindt, maar da's kei duur! NMaar wel lekker, de 55% CubaVooral lekker bji een kopje koffie
![]()
In dit land (estland) zijn ze helemaal gek van Kalev chocola, maar toend ie fabriek begon werd de chocola niet eens van cacaobonen gemaakt omdat die niet te verkrijgen waren tijdens de russische bezetting... en ik heb altijd het idee dat je dat terug proeft
terwijl ze wel lekkere variaties hebben, zou nog best wat potentieel inzitten...
[afbeelding]
donker met kersen
[afbeelding]
tiramisu met biscuit
Maar ik mis de cote d'or chocolade, en de cadbury... !!
quote:Op woensdag 18 april 2007 14:17 schreef Dakota het volgende:
milka, vooral die enorme repen met biscuit.
Kinder chocolade (daar moeten ze huge repen van gaan maken)
Dat wil ik ook wel maar ik ben gewoon TE verslaafd. Als het op is geef ik m'n eigen geld er in ieder geval NIET meer aan uit.quote:Op woensdag 18 april 2007 13:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom zeg je dan net dat je wilt minderen
Over Disneyland Parijs gesproken, in de ijssalon Fantasia Gelati verkopen ze daar verrukkelijk donkerbruin Italiaans chocolade-ijs. Nooit eerder proefde ik roomijs dat zó heftig naar chocolade smaakte!quote:Op woensdag 18 april 2007 18:51 schreef morgane het volgende:
Oh dat was hemels ja!! Had ik in Disneyland Parijs nog, maar dat wordt dan wel een heel duur ijsje![]()
Een beetje maat houden is jou vreemd he?quote:Op donderdag 19 april 2007 15:26 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
De paaseitjes zijn al bijna op, nu heb ik gewoon 750 gram paaseitjes in 3 dagen opgegeten. Dat is gelijk aan een tijdje geleden nog toen ik 1 kilo paaseitjes in 4 dagen at. En nu heb ik vandaag ook nog een paasei gekregen gevuld met praline's.
Ja het is bij mij hollen of stilstaan. Ik word er helaas als het ware naartoe gezogen lijkt wel.quote:Op donderdag 19 april 2007 15:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Een beetje maat houden is jou vreemd he?.
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Kunnen jullie je dieet slowchat ergens anders voeren?
Dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |