*checked fotoboekquote:Op woensdag 11 april 2007 02:24 schreef CodeCaster het volgende:
Ik zou op dit moment toch echt wel een traytje breezer overhebben voor een flinke portie seks met een hete breez4h-chick.
En jij bent ook weer zo'n lui iemand, die het niet in goede banen wil leiden..quote:Op woensdag 11 april 2007 02:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik was het ook niet van plan.
Moet Sebasser in zijn eentje voor de camera in het halfdonker een goed gaatje zien te vinden![]()
een heel traytje?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:24 schreef CodeCaster het volgende:
Ik zou op dit moment toch echt wel een traytje breezer overhebben voor een flinke portie seks met een hete breez4h-chick.
Pub chickie.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:26 schreef MinderMutsig het volgende:
Even zodat ik ook weet waar we het over hebben: Wie is Afzuigkap?
Ook even checken...quote:Op woensdag 11 april 2007 02:26 schreef leolinedance het volgende:
[..]
*checked fotoboek
Misschien lukt het met een vrachtwagen vol breezers![]()
PM haar msn (quote:Op woensdag 11 april 2007 02:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ook even checken...
Volgens mij zou mijn nichtje het wel voor minder dan een vrachtwagen vol doen.![]()
Daarvoor pak je de tomtom maar. Ik ben geen stratenboek.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En jij bent ook weer zo'n lui iemand, die het niet in goede banen wil leiden..
Je hebt haar niet gezien.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik vind het trouwens ook wel licht onrespectvol om zo je nichtje af te vallen.
quote:Op woensdag 11 april 2007 02:25 schreef Sebasser het volgende:
Afzuigkap heeft hem dan ook snel haar huis uitgezet!
Pics en a/s/l?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je hebt haar niet gezien.![]()
Ze heeft me eerlijk wel eens verteld dat ze voor een pakje peuken met een jongen aan het seksen was geslagen. En daar was ze nog trots op ook.![]()
Echt, breezersletjes zijn leuk zolang het geen familie van je is.![]()
Kijk maar uit, straks krijg je haar als cadeautje terug van die loverboys, die zijn immers zo goed in inpakken.quote:
Geen geld terug op gebruikte artikelen.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks krijg je haar als cadeautje terug van die loverboys, die zijn immers zo goed in inpakken.
Ik moet wel een duidelijk oriëntatiepunt hebben om naartoe te rijden. Ik wil wel weten bij wat voor vlees ik in de kuip kom,voordat ik uitgekleedt (figuurlijk dan he?) word. En of ik het er nog levend vanaf breng of erin moet verzuipenquote:Op woensdag 11 april 2007 02:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Daarvoor pak je de tomtom maar. Ik ben geen stratenboek.![]()
Ze kan iig iedereen vertellen dat ze ervaring heeft en haar SOA's via haar Hyves-vriendjes kan verspreiden!quote:Op woensdag 11 april 2007 02:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je hebt haar niet gezien.![]()
Ze heeft me eerlijk wel eens verteld dat ze voor een pakje peuken met een jongen aan het seksen was geslagen. En daar was ze nog trots op ook.![]()
Echt, breezersletjes zijn leuk zolang het geen familie van je is.![]()
Strakheidsgehalte natuurlijk!quote:
SOA's via Hyves?!?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze kan iig iedereen vertellen dat ze ervaring heeft en haar SOA's via haar Hyves-vriendjes kan verspreiden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no love sincerer than the love of food.
Ik had het over "Hyves-vriendjes" als in één woord...quote:Op woensdag 11 april 2007 02:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
SOA's via Hyves?!?
Moet je dan een condoom om je muis?
Dit topic wordt echt te slecht.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 02:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
SOA's via Hyves?!?
Moet je dan een condoom om je muis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 02:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
SOA's via Hyves?!?
Moet je dan een condoom om je muis?Ja, gelukkig maar dat jouw bijdragen bijdragen (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) aan niveaubehoud van dit topic
Het is toch een topic over breezerseks?quote:Op woensdag 11 april 2007 02:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, gelukkig maar dat jouw bijdragen bijdragen () aan niveaubehoud van dit topic
Ja toch wel hè.quote:Op woensdag 11 april 2007 02:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik ga denk ik maar maffen, anders wordt het echt te kansloos voor woorden..
Nee, dan ben je nog steeds een hoer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
neeee.. dat is als je het echt om de vergoeding doet. als het je gewoon om de seks gaat is het gewoon slim![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:27 schreef NZYM het volgende:
[..]
Nee, dan ben je nog steeds een hoer.
Hoer.
Wat een verrassing dat je hier post .. en vooral met zo een tekst.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef Viswijfje het volgende:
toch is het best slim als je zelf toch al geil bent en ook graag een breezer wilt![]()
eigelijk gewoon zakevrouw spelen!
Als je gewoon zegt dat er alcohol in zit, beginnen pubers al te wankelenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:54 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Nietus, van Ginger-ale worden ze niet dronken![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:21 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
neeee.. dat is als je het echt om de vergoeding doet. als het je gewoon om de seks gaat is het gewoon slim![]()
Hoe dom ben je .. echt.quote:pros·ti·tu·ee (de ~ (v.), ~s)
1 vrouw die tegen betaling seksuele handelingen verricht => cocotte, een meisje van plezier, een publieke vrouw, hoer, kalle, lichtekooi, snol, temeier
ik wil ook wel sex met jouquote:Op woensdag 11 april 2007 13:03 schreef Viswijfje het volgende:
Volges mij snapt niet iedereen me en denken sommigen nog dat ik óm een drankje seks met een jongen zou hebben, maar dat is niet zo!!
Ik doe t alleen als ik het toch al wilde, en dan profiteer ik nog een beetje extra van ze geld (terwijl ik stiekem al weet dat ik t toch wel met m ga doen)![]()
Zou je dat nu wel doen, ik bedoel sex met een ventquote:
Dus ik denk ff lekker met jou te secksen en vice versa, en daarna wil je nog meer van me? Sodemieter dan maar op, ik ben dan al klaar.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:03 schreef Viswijfje het volgende:
Volges mij snapt niet iedereen me en denken sommigen nog dat ik óm een drankje seks met een jongen zou hebben, maar dat is niet zo!!
Ik doe t alleen als ik het toch al wilde, en dan profiteer ik nog een beetje extra van ze geld (terwijl ik stiekem al weet dat ik t toch wel met m ga doen)![]()
HOER dus!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:03 schreef Viswijfje het volgende:
Ik doe t alleen als ik het toch al wilde, en dan profiteer ik nog een beetje extra van ze geld
quote:Op woensdag 11 april 2007 13:09 schreef OG-Loco het volgende:
[..]
Dus ik denk ff lekker met jou te secksen en vice versa, en daarna wil je nog meer van me? Sodemieter dan maar op, ik ben dan al klaar.![]()
geil, neuken?quote:Op woensdag 11 april 2007 13:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
t is echt niet alsof ik je daarna kaal ga plukken
maar als jij mij na afloop (of van tevoren) een drankje aanbied, dan neem ik dat wel aan![]()
(ik geef vaak ook later wel weer een drankje terug hoor.. evenveel als ik aanneem meestal wel)
ik hou niet van paardenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |