Dat hebben ze niet op zulke feestjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:13 schreef Heintje het volgende:
Ik gebruik vaak chocomel. Het drinkt makkelijk weg omdat er geen prik inzit. Het vult goed zodat je niet hoeft te eten, en je krijgt er nog best veel energie van ook.
Oja, het is ook nog lekker.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Bier en kroket [afbeelding]
alleen ik ga nooit naar pauperhardcore feestjes....![]()
live muziek ftw!
Op zulke feestjes kom ik dan ook zeer zelden. Appelsap is ook een optie, en cola kan ook wel, en dat is er ook altijd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet op zulke feestjes!
Appelsap hebben ze oooook al niet!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Op zulke feestjes kom ik dan ook zeer zelden. Appelsap is ook een optie, en cola kan ook wel, en dat is er ook altijd.
En BREEEEEEZERRRRRquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Appelsap hebben ze oooook al niet!
Meestal is het gewoon water, cola, fanta, redbull en bier. Geloof ik.
Dat zeg ik Cola hebben ze altijd wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Appelsap hebben ze oooook al niet!
Meestal is het gewoon water, cola, fanta, redbull en bier. Geloof ik.
Alle Q feestjes hebben gewoon Breezer hoorquote:
Ik vind jou eigenlijk wel een beetje een breezer typje. Al past breezer niet echt bij whiskey.....quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle Q feestjes hebben gewoon Breezer hoor
Dudequote:Op dinsdag 10 april 2007 11:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk wel een beetje een breezer typje. Al past breezer niet echt bij whiskey.....
Q feestjes.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle Q feestjes hebben gewoon Breezer hoor
Het zou kunnen dat het vervangen is trouwens... Maar goed, Smirnoff is hetzelfdequote:Op dinsdag 10 april 2007 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
. Smirnoff kom ik wel eens tegen. Maar Breezers
![]()
!
Nouja, misschien komt het doordat ik nooit het drinken haal.
Je weet dat je nu bevestigt dat je Breezer drinkt he?quote:
Komt misschien door je avatar, dat kan geassocieerd worden met een breezer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dude. Het ruikt naar kauwgomballen. En zodra ik het drink heb ik al het gevoel dat mijn tanden aan het wegrotten zijn.
Ik heb het uiteraard eens geprobeerdquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je weet dat je nu bevestigt dat je Breezer drinkt he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |