Dat hebben ze niet op zulke feestjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:13 schreef Heintje het volgende:
Ik gebruik vaak chocomel. Het drinkt makkelijk weg omdat er geen prik inzit. Het vult goed zodat je niet hoeft te eten, en je krijgt er nog best veel energie van ook.
Oja, het is ook nog lekker.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:14 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Bier en kroket [afbeelding]
alleen ik ga nooit naar pauperhardcore feestjes....![]()
live muziek ftw!
Op zulke feestjes kom ik dan ook zeer zelden. Appelsap is ook een optie, en cola kan ook wel, en dat is er ook altijd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat hebben ze niet op zulke feestjes!
Appelsap hebben ze oooook al niet!quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:22 schreef Heintje het volgende:
[..]
Op zulke feestjes kom ik dan ook zeer zelden. Appelsap is ook een optie, en cola kan ook wel, en dat is er ook altijd.
En BREEEEEEZERRRRRquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Appelsap hebben ze oooook al niet!
Meestal is het gewoon water, cola, fanta, redbull en bier. Geloof ik.
Dat zeg ik Cola hebben ze altijd wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Appelsap hebben ze oooook al niet!
Meestal is het gewoon water, cola, fanta, redbull en bier. Geloof ik.
Alle Q feestjes hebben gewoon Breezer hoorquote:
Ik vind jou eigenlijk wel een beetje een breezer typje. Al past breezer niet echt bij whiskey.....quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle Q feestjes hebben gewoon Breezer hoor
Dudequote:Op dinsdag 10 april 2007 11:31 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik vind jou eigenlijk wel een beetje een breezer typje. Al past breezer niet echt bij whiskey.....
Q feestjes.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alle Q feestjes hebben gewoon Breezer hoor
Het zou kunnen dat het vervangen is trouwens... Maar goed, Smirnoff is hetzelfdequote:Op dinsdag 10 april 2007 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
. Smirnoff kom ik wel eens tegen. Maar Breezers
![]()
!
Nouja, misschien komt het doordat ik nooit het drinken haal.
Je weet dat je nu bevestigt dat je Breezer drinkt he?quote:
Komt misschien door je avatar, dat kan geassocieerd worden met een breezer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dude. Het ruikt naar kauwgomballen. En zodra ik het drink heb ik al het gevoel dat mijn tanden aan het wegrotten zijn.
Ik heb het uiteraard eens geprobeerdquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je weet dat je nu bevestigt dat je Breezer drinkt he?
Tis gewoon limonadequote:Op dinsdag 10 april 2007 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het uiteraard eens geprobeerd. Mijn moeder dacht toentertijd dat ik het wel lekker vond. Dus die had flink wat flesjes ingeslagen.
Poor me.
Ik heb het nog nooit op, zover verlaag ik me niet. Ik ga niet lager dan mixdrankjes proberen. Maar meestal hou ik het gewoon bij alchol vrije dranken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het uiteraard eens geprobeerd. Mijn moeder dacht toentertijd dat ik het wel lekker vond. Dus die had flink wat flesjes ingeslagen.
Poor me.
Hee, niet ontopic gaan he.... Daar zijn de andere topics voor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:39 schreef jorienvdherik het volgende:
genaaid zeg die nieuwe game mode van gears, is nogeens ranked en telt niet voor scoreboard
Goedemorgen Lani. Laat ik tenminste wel zo beleefd zijn...quote:
En jij zegt tegen mij dat chocomel niet overal te krijgen is. Dat spul hebben ze zeker wel overal....quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi Laniboekje.
Ik heb trouwens Wieckse Rosé geprobeerd. Dat is eigenlijk best wel lekker. Lijkt net cassis, maar dan met een biersmaak.
Dat vinden alle meisjes lekker.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:50 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi Laniboekje.
Ik heb trouwens Wieckse Rosé geprobeerd. Dat is eigenlijk best wel lekker. Lijkt net cassis, maar dan met een biersmaak.
Goedemiddag.quote:
Jeetjequote:
Ken je kriek lambiek? Mijn vader zegt dat het bijna hetzelfde smaakt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
Klinkt ranzig.
Die mannen van tegenwoordig zijn ook niet alles meer.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jeetje. Wat een onzin.
Ik heb het 3 mannen laten proberen en die gaven het 'biertje' een hoger cijfer dan de vrouwen het gaven (ja, ik moet een onderzoekje/enquete doen/houden).
En 3 mannen zijn genoeg om een onderzoek te houden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jeetje. Wat een onzin.
Ik heb het 3 mannen laten proberen en die gaven het 'biertje' een hoger cijfer dan de vrouwen het gaven (ja, ik moet een onderzoekje/enquete doen/houden).
En dan deed ze het zeker ook nog in een gaybar!quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
En 3 mannen zijn genoeg om een onderzoek te houden?
Neehee. Ik ben pas 3 dagen bezig en heb geloof ik *telt* 7 mensen gestrikt. Maar vrijdagavond komen mijn vriendinnen, die moeten ook proeven.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:08 schreef Heintje het volgende:
[..]
En 3 mannen zijn genoeg om een onderzoek te houden?
Als een man daarvan gay was, dan bestond ik helemaal nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
En dan deed ze het zeker ook nog in een gaybar!
Ja, dat smaakt ook ranzig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ken je kriek lambiek? Mijn vader zegt dat het bijna hetzelfde smaakt.
Hey, homo's kunnen ook kindjes maken hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als een man daarvan gay was, dan bestond ik helemaal niet!
sorryquote:
Dus over enkele maanden kom je hier de resultaten posten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neehee. Ik ben pas 3 dagen bezig en heb geloof ik *telt* 7 mensen gestrikt. Maar vrijdagavond komen mijn vriendinnen, die moeten ook proeven.
Oh wacht, 4 mannen zelfs.
Welnee. Volgende week typ ik mijn verslag en dan zal het vast ooit wel online komen ofzo. Ik weet niet. Ik regel dat niet. Ik onderzoek en typ alleen het verslag maar.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:14 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dus over enkele maanden kom je hier de resultaten posten?
Waar komt die opdracht dan vandaan. Want als je alleen ff in je kennissen / vrienden kring vraagt is het geen goed onderbouwd onderzoek. maar als je opdrachtgever dat voldoende vind is het natuurlijk ok.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Welnee. Volgende week typ ik mijn verslag en dan zal het vast ooit wel online komen ofzo. Ik weet niet. Ik regel dat niet. Ik onderzoek en typ alleen het verslag maar.
Er doen 999 andere mensen mee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Waar komt die opdracht dan vandaan. Want als je alleen ff in je kennissen / vrienden kring vraagt is het geen goed onderbouwd onderzoek. maar als je opdrachtgever dat voldoende vind is het natuurlijk ok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |