Nah, ik kan er niet meer rouwig om zijn... Heb me de laatste minuten nog wel vermaakt. "We worden kampioen", "We gaan Europa in", "Feyenoord bedankt", "Koeman, Koeman, Koeman, Koeman, we wooooordeeeen kampioeeeen" enzo.quote:Op maandag 9 april 2007 12:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Je dag kortom ook een beetje verziekt(Die van mij niet Groningen
)
Als je toch bezig bent, mijn auto mag ook wel eens gewassen worden.....quote:Op maandag 9 april 2007 12:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ah, daar ging je PM over?
Ik ga vandaag 'mijn schoonmoeder' op 't vliegtuig zetten. En daar dus even eten. Dus ik moet me nu maar eens haasten, want ik geloof dat ze om half 2 gaan eten.
Wie weet ga ik vanavond nog even gamen. Maar ik wil ooook nog mijn auto wassen. En mijn moeder vond het wel een goed idee dat ik de hare ook maar meteen even zou doen. *twijfeldetwijfel*
Oh. En ik krijg een nieuw achterneefje of nichtje erbij.
Oe vertel.quote:
Gewoon saaie dagen.. + Liefdes verdriet..quote:
Bierquote:
In 2 dagen.... dat is niks manquote:Op maandag 9 april 2007 17:41 schreef Ipho het volgende:
[..]
Bier
Maar heb al 100 euro in de kroeg verzopen de 2 dagen voor de pasen.
Voel ik me net stoerquote:
Of je vriendin moet paris hilton zijn, maar dan ben je weer rijk in soa'squote:Op maandag 9 april 2007 18:11 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bekijk het positief geen relatie hebben scheelt je weer geld.![]()
Dit behoeft geen toevoeging.quote:Op maandag 9 april 2007 20:58 schreef mordradead het volgende:
Bedankt Roi, voor deze welkome toevoeging
Nee, het is al op donderdagquote:Op maandag 9 april 2007 21:09 schreef Roi het volgende:
Maar volgende week vr. is dus de GAM meet ?
Oeh, die is leuk! Het is dat ik niet aan boekensteunen doe, maar anders was iets als deze het geworden! Wallace en Gromitquote:Op vrijdag 6 april 2007 20:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn nutteloze koopje voor vandaag.![]()
Krijg er meteen een slappe van.quote:
* Morthill Gooit zijn zojuist gegeten 6-gangen menu er in één klap weer uitquote:
Een nacht overslaan wendt nooit. Maar af en toe is het wel lekker. Ik heb dit weekend op een kwartier na de 24 uur wakker gebleven. Jij wel iets langer dat weet ik. Maar ik had niks meer te doen en dan kun je ook niet wakker blijven.quote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef peristilius het volgende:
Damn, best een vermoeiend weekend achter de rug. Vrijdagnacht een feestje van mezelf, waarna ik 4 uur geslapen heb. Zaterdagavond rustig aan gedaan en lekker geslapen. Gisternacht naar Awakenings geweest, heb sinds gisterochtend niet meer geslapen. Ga me zo toch een potje lekker tukken.
Mietjes. Ik heb het eens 2,5 dag zonder slaap moeten volhouden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:03 schreef Heintje het volgende:
[..]
Een nacht overslaan wendt nooit. Maar af en toe is het wel lekker. Ik heb dit weekend op een kwartier na de 24 uur wakker gebleven. Jij wel iets langer dat weet ik. Maar ik had niks meer te doen en dan kun je ook niet wakker blijven.
En nou ik het hier zo over heb wil ik weer gaan slapen.
Dat kan ook wel, 3 dagen is ook nog te doen. Maar het is dan wel heel erg afhankelijk van wat je doet. Je moet dan zeker niet te veel zware lichamelijke inspanning doen. En laat dat nou voor mij vaak de reden zijn om langer wakker te blijven.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Mietjes. Ik heb het eens 2,5 dag zonder slaap moeten volhouden.
Subsubfora.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:49 schreef NJ het volgende:
[..]
We zijn het nu in Office aan het testen om te zien hoe het werkt.
Daarna rollen we het uit naar andere subfora, zoals V&A en GAM.
Oud nieuws maar een goed idee. Denk dat je met sub-sub fora GAM overzichtelijker kan maken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:59 schreef ijsmeis het volgende:
Jullie mogen je vast voorbereiden:
[..]
Subsubfora.
Gefeliciteerd, dat betekent dus dat je een goede auto gebouwd hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:15 schreef BroesWillems het volgende:
Mijn vriendin is eerste geworden met de Autocross
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vriendin... Autocross... Komen jullie uit Twente?

Nou, dit was ook geheel tegen verwachting in + de auto is nog heel! ik had gedacht dat de koppakking lek was, maar olie was nog schoon en geen druk in het watersysteem. Dus dat was ook een meevaller... mag ook wel, na jaren pech.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:20 schreef Heintje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat betekent dus dat je een goede auto gebouwd hebt.
Mijn vriendin heeft geheel naar verwachting niet gewonnen. En de volgende twee crosses kan ze niet mee doen dus een goede plaats in het klassement zit er dit jaar ook niet in voor haar.
Ze vind het teveel moeite om even vanuit Cambodja terug te komen om te gaan crossen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Nou, dit was ook geheel tegen verwachting in + de auto is nog heel! ik had gedacht dat de koppakking lek was, maar olie was nog schoon en geen druk in het watersysteem. Dus dat was ook een meevaller... mag ook wel, na jaren pech.![]()
kloten van je vriendin, waarom kan ze 2 crossen niet mee doen? teveel schade?
pfff...quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ze vind het teveel moeite om even vanuit Cambodja terug te komen om te gaan crossen.
Ach ja, moet ze zelf weten, eigenlijk crosst ze alleen maar tegen een kennis van haar, en die is 2 keer in de greppel gekomen en 1 keer achter haar geeindigt. Dus als hij zo door gaat kan het toch nog een succesvol seizoen worden voor haar.quote:
Van 23.00 tot 7.00 stampen op awakenings geldt wel als zware lichamelijke inspanning denk ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:44 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dat kan ook wel, 3 dagen is ook nog te doen. Maar het is dan wel heel erg afhankelijk van wat je doet. Je moet dan zeker niet te veel zware lichamelijke inspanning doen. En laat dat nou voor mij vaak de reden zijn om langer wakker te blijven.
Red Bull of XTC?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:00 schreef peristilius het volgende:
[..]
Van 23.00 tot 7.00 stampen op awakenings geldt wel als zware lichamelijke inspanning denk ik.
Ik had het alleen denk ik niet zo goed volgehouden zonder hulpmiddelen.
Vandaag maar eens een dagje rustig aan doen, FF XII maar weer eens oppikken ofzo.
XTC, dat werkt wel behoorlijk, alleen ben ik vandaag dus wel uitgeput.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Red Bull of XTC?
Red Bull werkt iig niet echt. Als je een blikje RB drinkt krijg je wel energie maar als een paar uur later de RB is uitgewerkt dan komt de klap hard aan. Dan heb je op zijn minst 2 blikjes nodig om weer verder te kunnen.
Maar uiteindelijk kan het niet gezond zijn. daarbij is dat spul nog eens vies ook.
Maar dan ben je morgen wel fucking sagereinigquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:06 schreef peristilius het volgende:
[..]
XTC, dat werkt wel behoorlijk, alleen ben ik vandaag dus wel uitgeput.
Oh, het kan ook wel hoor, maar ik had het denk ik niet goed volgehouden, aangezien ik al behoorlijk moe was.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
XTCIk had op Hardbass niets nodig en ben toch van 23u tot 6u bezig geweest. Gewoon wat biertjes en een broodje kroket en ik ga wel door. Ik krijg alleen altijd spierpijn de zondag erna
Ik doe het altijd met een broodje fricandelquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
XTCIk had op Hardbass niets nodig en ben toch van 23u tot 6u bezig geweest. Gewoon wat biertjes en een broodje kroket en ik ga wel door. Ik krijg alleen altijd spierpijn de zondag erna
Bier en kroketquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:09 schreef Notorious_Roy het volgende:

Aangezien de reden van lang opblijven bij mij meestal werk is is drugs niet echt een mogelijkheid.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh, het kan ook wel hoor, maar ik had het denk ik niet goed volgehouden, aangezien ik al behoorlijk moe was.Zelfs als ik het wel vol had gehouden had ik er waarschijnlijk nog steeds wel wat bij genomen. Drugs.
Ach, het maakt het werk wel leuker.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:15 schreef Heintje het volgende:
[..]
Aangezien de reden van lang opblijven bij mij meestal werk is is drugs niet echt een mogelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |