Ik heb al vanaf 10 voor 7 geen frisse lucht meer ingeademd. Om 5 uur mag ik weer naar buiten. Kan eindelijk mijn paas weekend beginnen.quote:Op vrijdag 6 april 2007 16:18 schreef Poit het volgende:
Hmm, net lekker op een terrasje gezeten. lekker buiten hoor!
Ik vind ze leuk.quote:Op vrijdag 6 april 2007 20:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn nutteloze koopje voor vandaag.![]()
Dit is een klaag-omdat-het-niet-is-wat-je-ervan-verwacht-had topicquote:Op vrijdag 6 april 2007 23:57 schreef Heintje het volgende:
Is dit een slowchat topic of een post-hier-je-onzin topic.
Ik weet niet hoe het vroeger ging maar dit is niet wat ik me hiervan had voorgesteld.
Wat versta je eigenlijk onder ontopic vraag ik me af?quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bagger verwijderd, dit moet toch een beetje kwalitatief en zo nu en dan ontopic blijven aub
dus ik kan niet ff mn computer updaten zonder dat er een paar weer aan de gang gaan *zucht*
Volgens mij is ontopic iets det redelijk in verband staat met de voorgaande posts.quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat versta je eigenlijk onder ontopic vraag ik me af?
Alles games gerelateerd?
Of gewoon alles behalve bagger?
Ik ben toch wel benieuwd en wil hem dus ook gaan kopen als de serie hier te koop is. Maar dat is dus geen goed idee zeg je.quote:Op zaterdag 7 april 2007 08:36 schreef Gamedemon het volgende:
Gister trouwens de season finale van Prisonbreak seizoen 2 gezien.
OMFG wat een kut tering tyfus serie is het geworden zeg
Ongelovelijk!! ik vond van seizoen 1 de eerste helft simpelweg geniaal, 2de helft minder
Maar seizoen 2.. Wat een troep! ik had in die tijd beter goede tijden slechte tijden kunnen kijken volgens mij
Alles behalve bagger neem ik aan, als alles games gerelateerd moet zijn dan kan je dit topic net zo goed meteen sluitenquote:Op zaterdag 7 april 2007 08:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat versta je eigenlijk onder ontopic vraag ik me af?
Alles games gerelateerd?
Of gewoon alles behalve bagger?
Precies. Off-Topic SC moet natuurlijk kunnen, maar zodra het teveel bagger word grijp ik gewoon in door een reeks berichten te verwijderen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 10:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Alles behalve bagger neem ik aan, als alles games gerelateerd moet zijn dan kan je dit topic net zo goed meteen sluiten
Bernie-seal.quote:Op zaterdag 7 april 2007 00:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Bagger verwijderd, dit moet toch een beetje kwalitatief en zo nu en dan ontopic blijven aub
dus ik kan niet ff mn computer updaten zonder dat er een paar weer aan de gang gaan *zucht*
Ach joh, je went zo aan die gitaar, even 1 dagje kramp en dan ben je heer en meesterquote:Op zaterdag 7 april 2007 00:20 schreef Morthill het volgende:
GH2 is mijn domme aankoop van de maandgame gaat me veel te veel tijd kosten en waarschijnlijk ook RSI, omdat die gitaar te klein is.
Vind het nog steeds ongelooflijk dat mensen stripverfilmingen gaan vergelijken met geschiedenis. Ben wel benieuwd hoe ze de Astrix en Obelix films waarderen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:26 schreef Morthill het volgende:
Vanavond maar eens naar 300. Las een review in de Universiteitskrant van een historicus en die vond het de slechtste film ooitAgh, die man is gewoon veel te kritisch.
hmm als er weer eens zon is, kan ik mssn eindelijk eens boktai gaan spelenquote:
Ik vond em fantastisch eigenlijkquote:Op zaterdag 7 april 2007 11:26 schreef Morthill het volgende:
Vanavond maar eens naar 300. Las een review in de Universiteitskrant van een historicus en die vond het de slechtste film ooitAgh, die man is gewoon veel te kritisch.
Daft Punkquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:37 schreef RaymanNL het volgende:
ZOWeer lekker gewerkt vandaag
En een nieuwe sennheiser koptelefoon gekocht![]()
* RaymanNL gaat lekker Daft Punk draaien
Idd, Zao is veel beterquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:06 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daft Punk. Het niveau is weer behoorlijk gedaald hier in de SC...
Mag altijd hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:30 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
aangezien ik een bepaalde ondertitel heb denk ik ook dat ik jullie niet met mn muzieksmaak op ga zadelen.
nouja ik ben op dit moment voornamelijk bezig om mn collectie te rippen zodat ik niet meer zo'n moeite hoef te doen om iedere keer het CDtje weer te zoekenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Mag altijd hoor
Heb een aantal dezelfde cd's als jij
ik word er een beetje ziek van eerlijk gezegd, van die auto-tags dan , ik had vanmiddag een hiphop album dat getagged stond op een album van de manic street preachers, en een cd track met de titel cliffhanger die in de tag als Hanger, Cliff vermeld stondquote:Op zondag 8 april 2007 23:50 schreef mordradead het volgende:
Ik heb bij die nieuwe media player al mn mp3's die ik gewoon had geripped als tracks goed gezet met plaatje van hoesje enzo
Daft Punk ftw!quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:37 schreef RaymanNL het volgende:
ZOWeer lekker gewerkt vandaag
En een nieuwe sennheiser koptelefoon gekocht![]()
* RaymanNL gaat lekker Daft Punk draaien
Ik had zaterdag weer eens een ouderwets klusje, dus tegen de tijd dat ik daar mee klaar was was het al weer zondag en licht. De schoonouders van een maat van mijn waren 30 getrouwd en die hebben we een leuk feestje gegeven. Toen wou ik ff gaan Fokken en daarna de formule 1 gaan kijken. Maar zonder fok zou ik het toch niet meer vol houden om ruim een uur naar een voorbeschouwing te kijken dus ben ik maar naar bed gegaan.quote:Op zondag 8 april 2007 23:20 schreef Morthill het volgende:
En hoe is iedereen hier de dag doorgekomen zonder FOK!
Ik ben mijn halve arcadecollectie van mijn 360 weer gaan doorspelen
Ah, daar ging je PM overquote:Op maandag 9 april 2007 08:18 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik had zaterdag weer eens een ouderwets klusje, dus tegen de tijd dat ik daar mee klaar was was het al weer zondag en licht. De schoonouders van een maat van mijn waren 30 getrouwd en die hebben we een leuk feestje gegeven. Toen wou ik ff gaan Fokken en daarna de formule 1 gaan kijken. Maar zonder fok zou ik het toch niet meer vol houden om ruim een uur naar een voorbeschouwing te kijken dus ben ik maar naar bed gegaan.
's Middags nog het laatste stukje van de herhaling van de F1 gezien. Toen was er nog steeds geen Fok dus ben ik nog maar ff op bed gaan liggen tot 7 uur. 's Avonds ben ik bij mijn schoonouders gaan gourmetten. En vanmorgen heb ik afscheid genomen van mijn vriendin die nou onderweg is naar schiphol. Ik kon niet mee want de auto was al vol. Haar oma moest om 1 of andere reden mee.
En nou weet ik nog niet wat ik nou moet gaan doen. Gaan gamen of toch nog ff naar bed.
Je dag kortom ook een beetje verziektquote:Op maandag 9 april 2007 12:13 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb de laatste keer dat ik geen internet had, heel m'n laptop al georganiseerd, alles staat perfect op z'n plekje, bijna al m'n nummers in m'n iTunes hebben nu coverart (tegenwoordig koop ik ook de nummers)
.
Gisteren ben ik maar naar Feyenoord geweest (). 4-0 vernederd door Groningen en eigen publiek
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |