Iig niet aan spaties na leestekensquote:Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
denk je ook nog aan andere dingen dan vechten
Doe je dan ook niet zo voor onlinequote:Op woensdag 11 april 2007 23:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ow nee hoor. Ik ben een man die niet of nauwelijks vecht.Misschien mag ik online aggressief overkomen maar ik ben een passief man.Ik kan gewoon hard uit mijn vel springen na dit soort idioterij.Noem het een kort lontje maar ik zal zeker niet bij elke fout op straat iemand op zijn bek slaan.Zo ben ik niet.
What else is newquote:Op donderdag 12 april 2007 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
Addo staat verdedigend zijn mannetje, jammer dat hij zodra hij de bal krijgt idd niet weet wat te doen. Marcellis weinig tot geen fouten gemaakt, die van den Eijden heeft wel trage startsnelheid of viel mij dat nu net een paar keer toevallig op?
van vi.nl. Het was toch bijna een eigen goal van Salcido, en een goal van Crouch?quote:Doelman Gomes maakte het gevaar Peter Crouch nog onschadelijk, maar was in de rebound kansloos. Robbie Fowler, al voor rust ingebracht voor de geblesseerde Craig Bellamy, tekende voor de 1-0.
Met zijn spel van de laatste maand prefereer ik Da Costa eigenlijk boven niemand, hij blundert me iets te veel. Addo is overigens ook zo wisselvallig als de nete. Als hij tegen Twente speelt kan hij zo door domme foutjes 2/3 kansen weggeven.quote:Op donderdag 12 april 2007 00:32 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
What else is new
Helaas is da Costa ook geen geweldenaar in de opbouw, maar ik zou m nog wel prefereren boven Addo.
Idd aardige pot, jammer alleen dat er geen goaltje in kon worden geprikt...
Mwah smerig. Ik vind het smerig om iemand van achteren te tackelen met een te hoog geheven been. Dit was een sliding gericht op de bal maar hij was te laat. Been was zoals ik het me kan herinneren niet te hoog. En Zenden stond ook meteen op...quote:Op donderdag 12 april 2007 08:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het was wel een smerige overtreding van Marcellis. Maar als de scheids een beetje in de geest van de wedstrijd fluit, geeft hij geel en een vrije trap. Dan had niemand er achteraf over gelult.
Goed dat men intern dus ook niet tevreden is over de gang van zaken op de transfermarkt gedurende de winterstop. Ik verbaas me wel enigzins over het feit dat Koeman de loftrompet krijgt, vlak voor het sluiten van de markt aan het begin van de competitie mocht Koeman vervangers halen voor Beasley en Vennegoor. Dat werden dus Kluivert en Tardelli. Waar ik toen al bang voor was is ook gebleken: Kluivert is fysiek niet fit en Tardelli heeft het niveau niet. Als ik zoiets al zie aankomen moet de trainer die de beschikking heeft over een medisch rapport van Kluivert en hopen info over Tardelli zoiets toch ook weten?quote:11/4/2007 - Schuitema neemt Koeman in bescherm, trekt zelf boetekleed aan
BRON: PZC
PSV voorzitter Schuitema heeft in een interview met onder andere het PZC het boetekleed aangetrokken en Koeman in bescherming genomen.
PSV Netwerk
"Ronald Koeman heeft dat probleem (dat de selectie te krap was red) tijdig gesignaleerd en het is ook niet dat we geen middelen beschikbaar hadden om iets te doen. Tijdens de winterstop hebben we van alles geprobeerd, het is ons gewoon niet gelukt. We wilden niet zomaar wat halen."
PSV Netwerk
Op de vraag of hij Stan Valckx iets verwijt liet hij weten: "Misschien, achteraf, hadden we een andere transfer eerder moeten doordrukken en het risico moeten lopen dat we dan twéé nieuwe spelers zouden hebben. Ik had zélf enkele dagen eerder moeten zeggen: geen gelul, we wachten niet langer op Newcastle United en Luque."
Ronald Koeman hoeft in ieder geval niet te vrezen voor zijn positie. "Is niet aan de orde. Hij heeft een goede, volwassen controle over de ploeg. Zowel intern als naar buiten toe. Wij gaan geen gekke dingen doen, maar de dingen eenvoudig houden."
Beide zijn wel "risicoloos" gehaald en er hoefde geen transfersom betaald te worden.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goed dat men intern dus ook niet tevreden is over de gang van zaken op de transfermarkt gedurende de winterstop. Ik verbaas me wel enigzins over het feit dat Koeman de loftrompet krijgt, vlak voor het sluiten van de markt aan het begin van de competitie mocht Koeman vervangers halen voor Beasley en Vennegoor. Dat werden dus Kluivert en Tardelli. Waar ik toen al bang voor was is ook gebleken: Kluivert is fysiek niet fit en Tardelli heeft het niveau niet. Als ik zoiets al zie aankomen moet de trainer die de beschikking heeft over een medisch rapport van Kluivert en hopen info over Tardelli zoiets toch ook weten?
Tja, nu lopen we wel het risico dat we naast de CL grijpen, dat is financieel ook een behoorlijke strop. Vreemd ook dat er in de winterstop wél ineens geld is om iets te doen. Geen geld of wel geld is zoals ik al eerder heb gezegd blijkbaar een rekbaar begrip. Vooral bij Kluivert was het risico op mislukken imo dermate hoog dat je je af kan vragen of het verantwoorde bedrijfsvoering is. Al hoop ik nog steeds dat hij nog iets kan betekenen voor ons in de laatste 3 wedstrijden.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Beide zijn wel "risicoloos" gehaald en er hoefde geen transfersom betaald te worden.
Er was 0,0 geld dus hebben ze het zo proberen op te lossen.
Dat het uigelopen is op een farce is een tweede maar echt kwalijk nemen kun je het ze niet denk ik....
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat we met 2 andere of extra spelers ook het risico gelopen hadden om CL mis te lopen.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, nu lopen we wel het risico dat we naast de CL grijpen, dat is financieel ook een behoorlijke strop. Vreemd ook dat er in de winterstop wél ineens geld is om iets te doen. Geen geld of wel geld is zoals ik al eerder heb gezegd blijkbaar een rekbaar begrip. Vooral bij Kluivert was het risico op mislukken imo dermate hoog dat je je af kan vragen of het verantwoorde bedrijfsvoering is. Al hoop ik nog steeds dat hij nog iets kan betekenen voor ons in de laatste 3 wedstrijden.
natuurlijk wordt Koeman in bescherming genomen, het laatste wat je nu wil als leiding is ook nog eens onrust rond de trainer.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Goed dat men intern dus ook niet tevreden is over de gang van zaken op de transfermarkt gedurende de winterstop. Ik verbaas me wel enigzins over het feit dat Koeman de loftrompet krijgt, vlak voor het sluiten van de markt aan het begin van de competitie mocht Koeman vervangers halen voor Beasley en Vennegoor. Dat werden dus Kluivert en Tardelli. Waar ik toen al bang voor was is ook gebleken: Kluivert is fysiek niet fit en Tardelli heeft het niveau niet. Als ik zoiets al zie aankomen moet de trainer die de beschikking heeft over een medisch rapport van Kluivert en hopen info over Tardelli zoiets toch ook weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |