abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48237564
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef pascalheister het volgende:

[..]

denk je ook nog aan andere dingen dan vechten
Iig niet aan spaties na leestekens .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  woensdag 11 april 2007 @ 23:07:57 #202
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_48237848
Zeg me niet ineens gaan aanspreken op correct NL he.
Ik ben nooit goed in Nederlands geweest namelijk.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  woensdag 11 april 2007 @ 23:51:03 #203
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_48239582
Wie heeft de wedstrijd gekeken in Tipsy Duck ?
pi_48239692
quote:
Op woensdag 11 april 2007 23:01 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Ow nee hoor. Ik ben een man die niet of nauwelijks vecht.Misschien mag ik online aggressief overkomen maar ik ben een passief man.Ik kan gewoon hard uit mijn vel springen na dit soort idioterij.Noem het een kort lontje maar ik zal zeker niet bij elke fout op straat iemand op zijn bek slaan.Zo ben ik niet.
Doe je dan ook niet zo voor online
Ik support gevallen topclubs!
pi_48240015
Aardige wedstrijd, verdedigend viel het me heel erg mee, Addo verdedigde goed, zijn passes waren slecht. Jammer van die rode kaart voor Marcellis, maar die reactie van het publiek daar was prachtig Hopelijk speelt 'ie ook tegen Twente
Aanvallend was het een beetje jammer trouwens, twee/drie kansjes gehad. Die eerste had er zomaar in kunnen vallen, maar helaas, het mocht niet zo wezen.
pi_48240319
Addo staat verdedigend zijn mannetje, jammer dat hij zodra hij de bal krijgt idd niet weet wat te doen. Marcellis weinig tot geen fouten gemaakt, die van den Eijden heeft wel trage startsnelheid of viel mij dat nu net een paar keer toevallig op?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_48240538
Hij werd er vooral uitgelopen door Zenden, ook niet de langzaamste. Maar dat moet inderdaad nog groeien. Kijken of het een blijvertje wordt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48240904
quote:
Op donderdag 12 april 2007 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
Addo staat verdedigend zijn mannetje, jammer dat hij zodra hij de bal krijgt idd niet weet wat te doen. Marcellis weinig tot geen fouten gemaakt, die van den Eijden heeft wel trage startsnelheid of viel mij dat nu net een paar keer toevallig op?
What else is new
Helaas is da Costa ook geen geweldenaar in de opbouw, maar ik zou m nog wel prefereren boven Addo.
Idd aardige pot, jammer alleen dat er geen goaltje in kon worden geprikt...
pi_48241601
quote:
Doelman Gomes maakte het gevaar Peter Crouch nog onschadelijk, maar was in de rebound kansloos. Robbie Fowler, al voor rust ingebracht voor de geblesseerde Craig Bellamy, tekende voor de 1-0.
van vi.nl. Het was toch bijna een eigen goal van Salcido, en een goal van Crouch?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48242808
Al met al vond ik het nog meevallen. Gomes speelde wel goed
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 april 2007 @ 02:33:37 #211
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48242882
Gomes speelde zn beste wedstrijd in dik een maand ofzo, dat stemt ook hoopvol
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_48243649
quote:
Op donderdag 12 april 2007 00:32 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

What else is new
Helaas is da Costa ook geen geweldenaar in de opbouw, maar ik zou m nog wel prefereren boven Addo.
Idd aardige pot, jammer alleen dat er geen goaltje in kon worden geprikt...
Met zijn spel van de laatste maand prefereer ik Da Costa eigenlijk boven niemand, hij blundert me iets te veel. Addo is overigens ook zo wisselvallig als de nete. Als hij tegen Twente speelt kan hij zo door domme foutjes 2/3 kansen weggeven.

Maar we zullen zien, er moet iig een heel klein beetje meer vertrouwen in eigen kunnen zijn na vanavond.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48244297
Denk dat de scheids in de rust een telefoontje heeft gehad van de UEFA om er nog een wedstrijd van te maken na de rust. Wat een flauwe rode kaart zeg. Wel leuk hoe het publiek erop reageerde

De wedstrijd was wel een ideale wedstrijd voor PSV om wat vertrouwen te winnen en de automatismen terug te laten komen. Hopen dat ze aanvallend meer kunnen doen tegen Twente en dat Addo weer zijn mannetje staat. Ik prefereer Addo naar aanleiding van gisteren wel boven Da Costa.
We sure are cute for two ugly people.
pi_48244376
Het was wel een smerige overtreding van Marcellis. Maar als de scheids een beetje in de geest van de wedstrijd fluit, geeft hij geel en een vrije trap. Dan had niemand er achteraf over gelult.

Addo speelde gisteren een goede wedstrijd ja, maar bij Addo geeft dat niet echt veel garantie dat hij de volgende wedstrijd ook goed speelt. Ik ben benieuwd zaterdag.
  donderdag 12 april 2007 @ 09:19:37 #215
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_48245189
quote:
Op donderdag 12 april 2007 08:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het was wel een smerige overtreding van Marcellis. Maar als de scheids een beetje in de geest van de wedstrijd fluit, geeft hij geel en een vrije trap. Dan had niemand er achteraf over gelult.
Mwah smerig. Ik vind het smerig om iemand van achteren te tackelen met een te hoog geheven been. Dit was een sliding gericht op de bal maar hij was te laat. Been was zoals ik het me kan herinneren niet te hoog. En Zenden stond ook meteen op...

Goeie reactie van het publiek van Liverpool!
  donderdag 12 april 2007 @ 09:24:31 #216
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48245290
Vond PSV gisteren beter spelen dan dat ik verwacht had alleen werd er op die kopbal en schot van Farfan na geen kont gecreeerd.

Positief vond ik het debuut van Marcellis en Van Eijden.

Die rode kaart vond ik echt onbegrijpelijk, en als die niet gegeven wordt speel je waarschijnlijk gewoon 0-0
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_48245322
De wedstrijd had zoals te verwachten was niet veel om het lijf, gelukkig had Liverpool er niet echt zin in en bleef een afstraffing bespaard.
En die rode kaart, tja je kunt hem geven, maar het pastte niet in het wedstrijdbeeld. Inderdaad een mooie reactie van het Liverpoolpubliek.
pi_48247023
quote:
11/4/2007 - Schuitema neemt Koeman in bescherm, trekt zelf boetekleed aan

BRON: PZC

PSV voorzitter Schuitema heeft in een interview met onder andere het PZC het boetekleed aangetrokken en Koeman in bescherming genomen.
PSV Netwerk
"Ronald Koeman heeft dat probleem (dat de selectie te krap was red) tijdig gesignaleerd en het is ook niet dat we geen middelen beschikbaar hadden om iets te doen. Tijdens de winterstop hebben we van alles geprobeerd, het is ons gewoon niet gelukt. We wilden niet zomaar wat halen."
PSV Netwerk
Op de vraag of hij Stan Valckx iets verwijt liet hij weten: "Misschien, achteraf, hadden we een andere transfer eerder moeten doordrukken en het risico moeten lopen dat we dan twéé nieuwe spelers zouden hebben. Ik had zélf enkele dagen eerder moeten zeggen: geen gelul, we wachten niet langer op Newcastle United en Luque."

Ronald Koeman hoeft in ieder geval niet te vrezen voor zijn positie. "Is niet aan de orde. Hij heeft een goede, volwassen controle over de ploeg. Zowel intern als naar buiten toe. Wij gaan geen gekke dingen doen, maar de dingen eenvoudig houden."
Goed dat men intern dus ook niet tevreden is over de gang van zaken op de transfermarkt gedurende de winterstop. Ik verbaas me wel enigzins over het feit dat Koeman de loftrompet krijgt, vlak voor het sluiten van de markt aan het begin van de competitie mocht Koeman vervangers halen voor Beasley en Vennegoor. Dat werden dus Kluivert en Tardelli. Waar ik toen al bang voor was is ook gebleken: Kluivert is fysiek niet fit en Tardelli heeft het niveau niet. Als ik zoiets al zie aankomen moet de trainer die de beschikking heeft over een medisch rapport van Kluivert en hopen info over Tardelli zoiets toch ook weten?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48247068
Als jij zou moeten beoordelen, zou je iedere speler bij voorbaat afwijzen.
  donderdag 12 april 2007 @ 10:29:22 #220
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48247129
quote:
Op donderdag 12 april 2007 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Goed dat men intern dus ook niet tevreden is over de gang van zaken op de transfermarkt gedurende de winterstop. Ik verbaas me wel enigzins over het feit dat Koeman de loftrompet krijgt, vlak voor het sluiten van de markt aan het begin van de competitie mocht Koeman vervangers halen voor Beasley en Vennegoor. Dat werden dus Kluivert en Tardelli. Waar ik toen al bang voor was is ook gebleken: Kluivert is fysiek niet fit en Tardelli heeft het niveau niet. Als ik zoiets al zie aankomen moet de trainer die de beschikking heeft over een medisch rapport van Kluivert en hopen info over Tardelli zoiets toch ook weten?
Beide zijn wel "risicoloos" gehaald en er hoefde geen transfersom betaald te worden.
Er was 0,0 geld dus hebben ze het zo proberen op te lossen.

Dat het uigelopen is op een farce is een tweede maar echt kwalijk nemen kun je het ze niet denk ik....
pi_48247315
quote:
Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef PyTh het volgende:

[..]

Beide zijn wel "risicoloos" gehaald en er hoefde geen transfersom betaald te worden.
Er was 0,0 geld dus hebben ze het zo proberen op te lossen.

Dat het uigelopen is op een farce is een tweede maar echt kwalijk nemen kun je het ze niet denk ik....
Tja, nu lopen we wel het risico dat we naast de CL grijpen, dat is financieel ook een behoorlijke strop. Vreemd ook dat er in de winterstop wél ineens geld is om iets te doen. Geen geld of wel geld is zoals ik al eerder heb gezegd blijkbaar een rekbaar begrip. Vooral bij Kluivert was het risico op mislukken imo dermate hoog dat je je af kan vragen of het verantwoorde bedrijfsvoering is. Al hoop ik nog steeds dat hij nog iets kan betekenen voor ons in de laatste 3 wedstrijden.
  donderdag 12 april 2007 @ 10:52:14 #222
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_48248021
quote:
Op donderdag 12 april 2007 10:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, nu lopen we wel het risico dat we naast de CL grijpen, dat is financieel ook een behoorlijke strop. Vreemd ook dat er in de winterstop wél ineens geld is om iets te doen. Geen geld of wel geld is zoals ik al eerder heb gezegd blijkbaar een rekbaar begrip. Vooral bij Kluivert was het risico op mislukken imo dermate hoog dat je je af kan vragen of het verantwoorde bedrijfsvoering is. Al hoop ik nog steeds dat hij nog iets kan betekenen voor ons in de laatste 3 wedstrijden.
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat we met 2 andere of extra spelers ook het risico gelopen hadden om CL mis te lopen.
Het hele team zit sinds de winterstop in een negatieve spiraal op een paar uitzonderingen na.

Volgens mij was er tijdens de winterstop ook maar een heel erg beperkt budget (1-2 miljoen euro) aanwezig waar je niks tot weinig mee had gekunt.

Wat Kluivert betreft wist iedereen dat er een heel groot risico inzat, het is niet goed uitgepakt maar het is niet anders.

Ik zie hem overigens die laatste wedstrijden geen belangrijke rol meer vertolken, alleen al hoe ik hem gisteren weer over het veld zag "sjokken" zegt mij genoeg.
  donderdag 12 april 2007 @ 11:05:37 #223
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_48248513
Kluivert is inderdaad passé, die krijgt niets meer voor elkaar behalve buitenspel staan.

Feher speelde ook bagger trouwens...
pi_48249436
Geen geld en Koeman die blijft.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 12 april 2007 @ 11:30:53 #225
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_48249490
quote:
Op donderdag 12 april 2007 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

natuurlijk wordt Koeman in bescherming genomen, het laatste wat je nu wil als leiding is ook nog eens onrust rond de trainer.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')