Tardelli, Jorginho en Robertquote:Op woensdag 11 april 2007 19:37 schreef tomttt het volgende:
Welke spelers heeft Van der Zee eigenlijk allemaal gescout?
Gefeliciteerd ermee, er heerste een jubelstemming is het nietquote:
Dat zijn nou niet de meest mooie namen om op je cv te zetten.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2007 20:43 schreef Bos81 het volgende:
Marcellis, ik ben benieuwd.
Wat een wedstrijd voor je debuut.
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef pascalheister het volgende:
wat deed Marcellis?
Een harde tackle. DIe eigenlijk met geel bestraft had moeten worden, gezien het wedstrijdbeeld.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef pascalheister het volgende:
wat deed Marcellis?
Ben ik het wel mee eens ja. Behalve dat je dan die titel mag laten zitten.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:38 schreef mcyodogg het volgende:
Al met al een goede CL-campagne. Met eigenlijk maar 2 teleurstellende wedstrijden (Bordeaux en Liverpool thuis).
Maar kwartfinale is gewoon boven verwachting. Nu op naar het belangrijkste: de titel.
denk je ook nog aan andere dingen dan vechtenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
Viel me nog wel mee.
Had 3-0 verwacht en als je kijkt kon het gewoon 0-0 zijn.
k*titaliaan met zijn idiote rode kaart.
Ben blij dat ik hem niet ken want god... want had ik hem een flinke klap willen geven met zijn arrogante smoel.Tfoe.
Als ik hier voluit mocht schelden had ik het hem 1 het ander in zijn broek gescholden.
Ow nee hoor. Ik ben een man die niet of nauwelijks vecht.Misschien mag ik online aggressief overkomen maar ik ben een passief man.Ik kan gewoon hard uit mijn vel springen na dit soort idioterij.Noem het een kort lontje maar ik zal zeker niet bij elke fout op straat iemand op zijn bek slaan.Zo ben ik niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
denk je ook nog aan andere dingen dan vechten
Iig niet aan spaties na leestekensquote:Op woensdag 11 april 2007 22:59 schreef pascalheister het volgende:
[..]
denk je ook nog aan andere dingen dan vechten
Doe je dan ook niet zo voor onlinequote:Op woensdag 11 april 2007 23:01 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ow nee hoor. Ik ben een man die niet of nauwelijks vecht.Misschien mag ik online aggressief overkomen maar ik ben een passief man.Ik kan gewoon hard uit mijn vel springen na dit soort idioterij.Noem het een kort lontje maar ik zal zeker niet bij elke fout op straat iemand op zijn bek slaan.Zo ben ik niet.
What else is newquote:Op donderdag 12 april 2007 00:11 schreef LudoSanders het volgende:
Addo staat verdedigend zijn mannetje, jammer dat hij zodra hij de bal krijgt idd niet weet wat te doen. Marcellis weinig tot geen fouten gemaakt, die van den Eijden heeft wel trage startsnelheid of viel mij dat nu net een paar keer toevallig op?
van vi.nl. Het was toch bijna een eigen goal van Salcido, en een goal van Crouch?quote:Doelman Gomes maakte het gevaar Peter Crouch nog onschadelijk, maar was in de rebound kansloos. Robbie Fowler, al voor rust ingebracht voor de geblesseerde Craig Bellamy, tekende voor de 1-0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |