Da's er dan toevallig een die ik wel begrijp, nou weet ik niet wat freecell op de vloer heeft liggen, maar laminaat is bijv. een stuk gehoriger dan vloerbedekking. Overigens zou ik dat dan van mijn bezoek weer niet vragen. Maar ach, bezoek mochten ze toch al niet ontvangen, geloof ikquote:Op woensdag 11 april 2007 12:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Vragen van je buren dat ze in hun eigen huis na 8 uur geen schoenen meer dragen vind ik eigenlijk echt idioot.
Dat bedoelde ik, ja, als je daarop met je hakjes loopt kan ik me voorstellen dat er overlast is en dat mag je dan best zeggen. Maar niet a la 'je mag geen schoenen aan in je eigen huis'. Woon je op jezelf, zit er nog iemand te miepenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:24 schreef teigan het volgende:
Wij hebben hier ook laminaat liggen, met gewone groene tegels eronder, eni k hoor ook nooit klachten van beneden... Maar ik heb ook niet vaak schoenen aan als ik thuis ben, en als ik hakken draag al helemaal niet, want dat zal wel doorklinken..
dat had ik mij ook al bedacht toen ik mijn stukje postte...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:28 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij zou ze daarop haar nek breken.
Ach in goed overleg zou ik het ook wel wat aanpassen voor de buren hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Da's er dan toevallig een die ik wel begrijp, nou weet ik niet wat freecell op de vloer heeft liggen, maar laminaat is bijv. een stuk gehoriger dan vloerbedekking. Overigens zou ik dat dan van mijn bezoek weer niet vragen. Maar ach, bezoek mochten ze toch al niet ontvangen, geloof ik![]()
Ja, en dan valt ze en dat maakt nog meer lawaai, dus dat kan helemaal nietquote:Op woensdag 11 april 2007 13:28 schreef Isabeau het volgende:
ach misschien ben ik dan een rotterdammer, maakt mij geen ene flikker uit of ik goed contact heb met de buren. gaat om me eigen leven. (ok in sommige wijken in rotterdam zou ik anders zeggen, maar in een gewone normale flat, in een redelijke wijk (niet de achterstandwijken) ga ik niet tot zo ver rekening houden met de buren. na 22 uur geen hard geluid hou ik me aan. klussen vanaf 7 uur vind ik ook beetje erg. maar voor de rest: mijn huis, mijn leven.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ach in goed overleg zou ik het ook wel wat aanpassen voor de buren hoor.![]()
Nu moet ik mijn schoenen wel aanhouden vanwege mijn steunzolen (), zonder kan ik niet lang lopen dus er zou weinig aan te passen zijn maar dit klinkt ook niet als goed overleg maar meer als een eisenlijstje van de onderburen.
De pest is dat er in alle redelijkheid nauwelijks aan te voldoen is met als gevolg dat je op je tenen gaat lopen omdat je niet wilt dat de relatie met de buren verpest wordt. Helaas weet je in dit soort gevallen eigenlijk al wel dat dit toch haast niet te voorkomen is omdat ze blijkbaar overal over vallen.
Geen leuke situatie![]()
Je hebt goed contact met de buren en goed burencontact.quote:Op woensdag 11 april 2007 13:48 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ach misschien ben ik dan een rotterdammer, maakt mij geen ene flikker uit of ik goed contact heb met de buren. gaat om me eigen leven. (ok in sommige wijken in rotterdam zou ik anders zeggen, maar in een gewone normale flat, in een redelijke wijk (niet de achterstandwijken) ga ik niet tot zo ver rekening houden met de buren. na 22 uur geen hard geluid hou ik me aan. klussen vanaf 7 uur vind ik ook beetje erg. maar voor de rest: mijn huis, mijn leven.
niet snacken en snaaien. wél doorgaan met sporten en gematigd eten...quote:Op woensdag 11 april 2007 13:59 schreef teigan het volgende:
welkom debuurvrouw
heb je al enig idee hoe je het aan gaat pakken?
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:02 schreef debuurvrouw het volgende:
met als laatste vluchtpoging: Sonja Bakker![]()
quote:
Leuk dat je ook komt terwijl we net over je zitten te roddelenquote:Op woensdag 11 april 2007 13:57 schreef debuurvrouw het volgende:
in verband met een (iets) te sterk uitdijende reet me hier aangemeld. heb inmiddels een profiel, en de wil nu echt eens 10 kilo af te vallen...
![]()
Tja, ik ken d'r ook nog niet irlquote:Op woensdag 11 april 2007 13:28 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk dat je ook komt terwijl we net over je zitten te roddelen
Waardoor ben je 10 kilo te zwaar?
drie...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:31 schreef teigan het volgende:
emo eters zijn er hier genoeg..
hoeveel kinderen heb je? Ik ben juist bang dat mocht ik ooit kinderen krijgen, ik daarna veel zwaarder ben en blijf..
zo, dat is best veel ja..quote:Op woensdag 11 april 2007 14:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
drie...
ik riep altijd: ik ben een kind verwijderd van mijn streefgewicht.![]()
maar bij de laatste kwam ik toch aan...niet veel hoor, maar ik denk dat ik bij de eerste wel 20 kilo ben afgevallen...
![]()
het goede nieuws is dat je dus ook kan afvallen...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:36 schreef teigan het volgende:
[..]
zo, dat is best veel ja..
Mijn vader was vroeger altijd heel negatief over mijn oma... Hij riep dat zij in haar eerste zwangerschap 45 kilo was aangekomen die ze nooit meer kwijt was geraakt..
Mijn oma was veel te zwaar, maar of dat verhaal van mijn vader klopte weet ik eigenlijk niet....
ach ja, je kan er niets zinnigs over zeggen. En het gaat toch zoals het gaat...quote:Op woensdag 11 april 2007 14:43 schreef teigan het volgende:
tja, je kan niet alles hebben....
ik denk dat ik gewoon rustig afwacht tot die tijd daar is, en dan wel weer verder zie
quote:Op woensdag 11 april 2007 14:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou dan blijf ik hier voorlopig maar een poosje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |