Stelletjequote:Op dinsdag 10 april 2007 09:16 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk eens aan! Toch niet alle inspanningen voor niets!![]()
Toen ik er gisteren mee bezig was, zag ik dat er ook een overzichtje in excel is...ik dus klikken en proberen te openen... maar dat lukte niet...
... tsja, vrij lastig als je nog geen office hebt geïnstalleerd...
![]()
Inmiddels heb ik het wel kunnen bekijken!![]()
2 mensen beweren resp. 60 en 68u p/week te werken.......
![]()
afschrijvenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Stelletje [afbeelding] woraholics![]()
Er was er zelfs 1 die "'te veel" had ingevuldWat moet ik daar nou mee?
![]()
11quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
afschrijven
Anders weet ik het ook niet, hoeveel heb je er inmiddels?
M'n bioritme is echt weer verneukt trouwens door dat pasen
Ik was net glashard aan het beweren tegen iemand dat het gewoon maandag is nu, en dat ie z'n kop moest houden met z'n dinsdag
Ok, nou ben k ook nog eens 'net' wakker, maar toch.
Niet zo sip, we zijn er 2 ingelopen, zo is het ook weer. AZ wint de komende 3 wedstrijden echt niet. PSV ook niet maar dat leek me vrij logisch.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:32 schreef TIM-846 het volgende:
ik ben vandaag waarschijnlijk wat afwezig jongelui.. zit in een dip na het gepruts van Ajax afgelopen weekend denk ik![]()
![]()
valt wel mee hoor...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vinden jullie me een verrader dat ik dat ding niet invul en de eed niet heb afgelegd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Vinden jullie me een verrader dat ik dat ding niet invul en de eed niet heb afgelegd?
Hey Tim!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:32 schreef TIM-846 het volgende:
ik ben vandaag waarschijnlijk wat afwezig jongelui.. zit in een dip na het gepruts van Ajax afgelopen weekend denk ik![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:35 schreef OA het volgende:
[..]
valt wel mee hoor...
die is nu toch even wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi OA!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:35 schreef OA het volgende:
[..]
Hey Tim!![]()
Hoe staat het met je beamerwens? In V&A staat er eentje te koop...![]()
Laat ik het zo zeggen: je stageloon(tje) is ws te weinig...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hoi OA!Nou.. ik wilde er misschien eentje .. omdat eerik hem toevallig goedkoop kon krijgen. Maar die in V&A, is dat een goed prijsje? Ik zal eens kijken.... Het is ook weer niet zo dat ik teveel geld heb op het moment..
![]()
Moet ik wel aan toevoegen dat ik zelf mijn eigen lijst niet heb ingevuldquote:
Haha, mooiquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:34 schreef OA het volgende:
eer-ik, er is trouwens nog een kleine discussie gevoerd over jouw "bezigheden" afgelopen goede vrijdag...![]()
[KOFFIE SC #62] Goede Vrijdag, Sterke Koffie, Slappe SC
Heb je trouwens ook je postaantal gezien in maart...(nou ja, maart... eerste 4 weken dan...)
[KOFFIE SC #63] Koffie met 'n Kuukske & JD.
Smaeckeleijck etenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ga maar eens ontbijten, buik begint te praten
brbrbrbrbrb
nee hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goed bezig geweest dus!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, mooi
Het lag wel iets van de werkelijkheid, dat horizontaal fitnessen is er niet helemaal van gekomen
Niet dat het ver vanaf lag
Thuisstuderen
Die aantallen kan je vinden in een topic hier ergens in GC...quote:Hoe kom je aan die postaantallen?
Wel grappig
Heb m'n postcount echt hard omhoog gekrikt in maart
Met koffie? Eet ze!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik ga maar eens ontbijten, buik begint te praten
brbrbrbrbrb
Ah, okquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
Goed bezig geweest dus!!![]()
[..]
Die aantallen kan je vinden in een topic hier ergens in GC...![]()
Heb vanaf donderdag niet meer geteld...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ah, ok
Leuk dat ze dat bijhouden.
Kunnen ze dat ook per topic(reeks) zien/
Dat zou me een hoop werk schelen
Ik weet al niet meer in welk topic ik ;t gepost had, ik dacht dat ik tot 53 was gekomen ofzo, maar ik zag daar geen herkenbare TT.
Ik dacht aan een TT waarin stond: waar eer-ik door stats gekoffied wordt.
Maar die vond ik zo gauw effe nietniet uitgebreid gezocht enzo hoor
Ben jij al klaar met tellen eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:49 schreef OA het volgende:
[..]
Heb vanaf donderdag niet meer geteld...![]()
Wellicht ga ik vandaag nog even verder...Whehe, okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mits je het niet te druk hebt uiteraard
Oh, is het #57
Ik dacht 53, en heb #54 en #52 ook nog gekeken, maar die waren het ook niet
Maar bedankt in iig
Signature.
Even kijken zoquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:50 schreef OA het volgende:
Ik heb trouwens ook maar ff voor de gein een disclaimer in de OP gemieterd...
barbaar...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik eet een banaan.
eet smakelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik eet een banaan.
Ik heb de banaan eerst netjes onthoofd!quote:
Nou dan is het goed!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb de banaan eerst netjes onthoofd!En daarna langzaam gevild
![]()
En toen langzaam stukje voor stukje doodgebeten![]()
kannibaal!quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb de banaan eerst netjes onthoofd!En daarna langzaam gevild
![]()
En toen langzaam stukje voor stukje doodgebeten![]()
Geen secretaresse die je eventjes kunt bellen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Koffie automaat is stuk hier op de afdeling, nu moeten we een eind lopen voor koffie![]()
Ik heb zondag 12 uur achter elkaar gelopen , k heb nog lamme benenquote:Op dinsdag 10 april 2007 10:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geen secretaresse die je eventjes kunt bellen?
Daarbij is het toch ook niet echt erg om even een stukje te kunnen lopen
- Benzinepomp op de hoek.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb zondag 12 uur achter elkaar gelopen , k heb nog lamme benen![]()
12 uur lopen? Kon je de paaseieren niet vinden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb zondag 12 uur achter elkaar gelopen , k heb nog lamme benen![]()
is daar geen arbo-wet voor?quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Koffie automaat is stuk hier op de afdeling, nu moeten we een eind lopen voor koffie![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:11 schreef Goover het volgende:
[..]
12 uur lopen? Kon je de paaseieren niet vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |