bron?quote:Op woensdag 11 april 2007 11:19 schreef Vakkie_W het volgende:
Gerucht:
Gio van de zomer op huurbasis naar Feyenoord. Daarna neemt Feyenoord hem helemaal over.
Voor mijn tijdquote:Op woensdag 11 april 2007 12:05 schreef hippo-clippo het volgende:
ik zat meer aan 16 jaar terug te denken![]()
Henkie saves us!!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 12:05 schreef hippo-clippo het volgende:
kom maar naar ons gioquote:FC Barcelona hoopt komende zomer een extra verdediger binnen te halen. Het oog van de Spaanse club is daarbij gevallen op Jorge Andrade, de Portugese international van Deportivo La Coruna. Andrade werd recentelijk ook al in verband gebracht met Chelsea. (Spaanse media)
Geruchten die nu al bekend zijn komen nooit uit. Jammer dan.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:19 schreef Vakkie_W het volgende:
Gerucht:
Gio van de zomer op huurbasis naar Feyenoord. Daarna neemt Feyenoord hem helemaal over.
quote:Op woensdag 11 april 2007 11:56 schreef Erasmusch het volgende:
11-04-2002 EC3 Halve finale return
Feyenoord 2 - 2 Internazionale
17. Hooijdonk van Pierre 1 - 0
34. Tomasson John Dahl 2 - 0
2 - 1 84. Zanetti Cristiano
2 - 2 90. Kallon Mohammed (pen.)
5 jaar geleden al weer![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 12:05 schreef hippo-clippo het volgende:
idd, wat een idiootquote:Op woensdag 11 april 2007 12:05 schreef TJDoornbos het volgende:
en die tyfus scheids gaf zomaar mijn held geel om f*cking niks!!!
wat een geweldige ontlading was dat toen... hele stadion: Finale, oooohooo, toch nog 2-2 in de laatste minuten die ik helemaal niet gezien heb toenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:56 schreef Erasmusch het volgende:
11-04-2002 EC3 Halve finale return
Feyenoord 2 - 2 Internazionale
17. Hooijdonk van Pierre 1 - 0
34. Tomasson John Dahl 2 - 0
2 - 1 84. Zanetti Cristiano
2 - 2 90. Kallon Mohammed (pen.)
5 jaar geleden al weer![]()
en vuurwerk na afloop zoveel vuurpijlenquote:Op woensdag 11 april 2007 12:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
wat een geweldige ontlading was dat toen... hele stadion: Finale, oooohooo, toch nog 2-2 in de laatste minuten die ik helemaal niet gezien heb toen![]()
quote:Ik heb de betekenis van dat lelijke woord opgezocht en ontdekte dat dat verwijt nergens op slaat.
quote:En weer was het dinsdagavond raak met Britse hooligans. De Engelse politie heeft verscheidene arrestaties verricht na incidenten tussen Britse en Italiaanse supporters voor het Old Trafford stadion in Manchester. Twee uur voor de aanvang van de kwartfinale tussen Manchester en AS Roma (7-1) waren er weer enkele incidenten. Achttien mensen werden gearresteerd. Supporters van beide teams waren betrokken bij de incidenten. Eerder meldde de politie dat het om kleinere incidenten ging. Eén man zou naar het ziekenhuis zijn afgevoerd met een hoofdwond.
Ook vorige week ging het mis met Man United-fans in Rome, terwijl ze ook in de vorige rond in Frankrijk al hadden huisgehouden. Het is opmerkelijk dat de UEFA nog altijd niet dezelfde straf hanteert als bij Feyenoord. Ongetwijfeld speelt hier de status van United mee en het bijkomstige financiële aspecten.
Toch heeft jullie grote concurrent Heerenveen maar drie punten meer gehaald, dus we moeten nog maar zien of Heerenveen Feyenoord inhaalt.quote:Op woensdag 11 april 2007 15:26 schreef Steve_I. het volgende:
btw; Feyenoord maar 13 punten uit 11 wedstrijden in 2007![]()
![]()
![]()
Dan doe je het beter dan onsquote:Op woensdag 11 april 2007 15:26 schreef Steve_I. het volgende:
![]()
![]()
Feyenoord is uit al jaren best wel dramatisch toch?quote:Op woensdag 11 april 2007 15:26 schreef Steve_I. het volgende:
![]()
![]()
quote:
zelfs dat nietquote:1 AZ 11-25 23-6
2 Ajax 11-24 28-12
3 FC Twente 11-24 21-10
4 Roda JC 11-19 13-8
5 NAC Breda 12-17 20-19
6 FC Utrecht 11-17 11-12
7 SC Heerenveen 11-16 17-13
8 FC Groningen 11-15 17-14
9 PSV 11-15 14-15
10 NEC 11-14 10-12
11 Willem II 12-14 9-12
12 Feyenoord 11-13 12-20
13 Vitesse 11-11 12-14
14 Sparta Rotterdam 11-11 12-21
15 Excelsior 11-11 11-16
16 RKC Waalwijk 11-10 13-18
17 Heracles Almelo 11-9 8-17
18 ADO Den Haag 11-4 15-27
quote:Op woensdag 11 april 2007 15:55 schreef thewishmaster het volgende:
Feyenoord (34 uit 16) doet het thuis nog slechter dan Ajax (33 uit 15), dus het valt idd wel tegen met de resultaten thuis.
Ik zie ook geen toegevoegde waarde in hemquote:Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef jorienvdherik het volgende:
boatang schijnt gezegd te hebben weer naar NL te willen. hoef hem niet ..
Hij mag van mij noten gaan plukken ofzoquote:Op woensdag 11 april 2007 16:28 schreef jorienvdherik het volgende:
boatang schijnt gezegd te hebben weer naar NL te willen. hoef hem niet ..
quote:Op woensdag 11 april 2007 16:38 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Hij mag van mij noten gaan plukken ofzo
Boateng mag wel komen hoor alles beter dan wat er nu loopt. Haal dan ook gelijk Cruz, Gio en Tomasson terug en misschien Dudek dan heb je het team van 1997-1998 weer terug volgens mij.quote:
Boateng wou eerst komen en toen verlengde hij doodleuk zen contract. Nu die op de bank zit wil ie ineens weer naar Nederland, blijf dan maar lekker daar.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:05 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kom op zeg jongens, Boateng zou een geweldige speler voor Feyenoord zijn.
Had ie dat gezegd? Hij zit niet eens op de bank, zaterdag nog gescoord, zn aanvoerdersband is alleen afgepakt wegens problemen met Southgate. Kan nog minstens 3jaar meequote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Boateng wou eerst komen en toen verlengde hij doodleuk zen contract. Nu die op de bank zit wil ie ineens weer naar Nederland, blijf dan maar lekker daar.
laat hem maar daar blijven ja. arrogant komt die over op mequote:Op woensdag 11 april 2007 19:08 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Boateng wou eerst komen en toen verlengde hij doodleuk zen contract. Nu die op de bank zit wil ie ineens weer naar Nederland, blijf dan maar lekker daar.
preciesquote:Op woensdag 11 april 2007 19:05 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kom op zeg jongens, Boateng zou een geweldige speler voor Feyenoord zijn.
Ja heb het gelezen en als ik zijn verhaal zo hoor is het onterecht dat hij ontslagen is (wat al algemeen bekend was), maar wel lekker om er nu ook een verhaal van een betrokkene bij te hebben. Vond het ook erg laf dat Bosz en Brard niet durfden te reageren.quote:Op woensdag 11 april 2007 19:26 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Had ie dat gezegd? Hij zit niet eens op de bank, zaterdag nog gescoord, zn aanvoerdersband is alleen afgepakt wegens problemen met Southgate. Kan nog minstens 3jaar mee
Heeft iemand trouwens dat artikel van Fraser in VI gelezen?
Ah, ik had m niet gelezen, maar geen nieuws dus?quote:Op woensdag 11 april 2007 20:01 schreef ViVe het volgende:
[..]
Ja heb het gelezen en als ik zijn verhaal zo hoor is het onterecht dat hij ontslagen is (wat al algemeen bekend was), maar wel lekker om er nu ook een verhaal van een betrokkene bij te hebben. Vond het ook erg laf dat Bosz en Brard niet durfden te reageren.
Henkie![]()
Je mag, als club zijnde, in je handen wrijven wanneer je iemand met zijn ervaring weet binnen te halen. Nu is er bij Feijenoord, niemand die zijn taak zou kunnen uitvoeren.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:29 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik zie ook geen toegevoegde waarde in hem
Die 11wedstrijden kaart wordt toch alleen genoemd bij de Olympiatribunequote:Op woensdag 11 april 2007 20:23 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb een vraagje.
Op de volgende link zijn de prijzen te vinden voor de seizoenskaarten van volgend jaar. Nu staat er bij Maastribune, Parterre [7], dat het voor een volwassen persoon 190 euro kost. Is dit dan voor alle 17 de thuiswedstrijden? Dit is voor mij niet helemaal duidelijk omdat er bij de andere vakken vaak staat dat het maar voor 11 wedstrijden is. Ik ga er overigens wel vanuit dat het voor de 17 wedstrijden is omdat het ook niet echt voor 11 wedstrijden kan zijn want de prijs per wedstrijd los is 16,50 Euro (wat dus goedkoper zou zijn).
Iemand?
http://www.feyenoord.nl/p(...)ijzen_2007-2008.aspx
bel FKS anders ffquote:Op woensdag 11 april 2007 20:23 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb een vraagje.
Op de volgende link zijn de prijzen te vinden voor de seizoenskaarten van volgend jaar. Nu staat er bij Maastribune, Parterre [7], dat het voor een volwassen persoon 190 euro kost. Is dit dan voor alle 17 de thuiswedstrijden? Dit is voor mij niet helemaal duidelijk omdat er bij de andere vakken vaak staat dat het maar voor 11 wedstrijden is. Ik ga er overigens wel vanuit dat het voor de 17 wedstrijden is omdat het ook niet echt voor 11 wedstrijden kan zijn want de prijs per wedstrijd los is 16,50 Euro (wat dus goedkoper zou zijn).
Iemand?
http://www.feyenoord.nl/p(...)ijzen_2007-2008.aspx
Precies, Boateng kan best een toegevoegde waarde zijn. Samen met Gio op het middenveld. Ik zie het al voor me hoorquote:Op woensdag 11 april 2007 20:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Je mag, als club zijnde, in je handen wrijven wanneer je iemand met zijn ervaring weet binnen te halen. Nu is er bij Feijenoord, niemand die zijn taak zou kunnen uitvoeren.
Voetballen gewoon met 7 middenvelders en zonder spitsen. Wie moeten wij in godsnaam in de voorhoede zetten?quote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef Erasmusch het volgende:
Al moet je dan wel minimaal een van die 'talentjes' laten gaan met De Guzman, Bruins, Hofs, Lensky etc
Hofsquote:Op woensdag 11 april 2007 21:11 schreef Erasmusch het volgende:
Al moet je dan wel minimaal een van die 'talentjes' laten gaan met De Guzman, Bruins, Hofs, Lensky etc
Geloof dat hij er anders toch een stuk of 5/6 in heeft liggen...quote:
Goede manier om die jongen vertrouwen te geven.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:41 schreef Steve_I. het volgende:
Peter Bosz: "Nu had Wijnaldum nog geen last van de stress. Maar in deze ploeg zakt ook hij binnen een maand weg."
Jaquote:Op donderdag 12 april 2007 07:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Goede manier om die jongen vertrouwen te geven.![]()
hij vergelijkt hem met zichzelf (in z'n huidige functie): weinig ervaring, geen stress en binnen een maand wegzakkenquote:Op donderdag 12 april 2007 07:39 schreef nostra het volgende:
[..]
Goede manier om die jongen vertrouwen te geven.![]()
quote:Ontslag Henk Fräser splijt Feyenoord
Donderdag, Varkenoord. Henk Fräser observeert het partijspel van zijn A1 selectie, geeft af en toe een aanwijzing en lijkt niet in de gaten te hebbendat een mysterieuze man met diens handen in de zakken rondjes loopt langs het trainingsveld. In zijn ooghoek heeft Fräser ongetwijfeld Stanley Brard zien slenteren, maar de jeugdtrainer weet niet wat hij er mee aan moet. De manager opleiding, die hem twee weken geleden ontslag aanzegde na dit seizoen, registreert elke beweging.
"Brard riep me bij zich in zijn kantoor. Technisch manager Peter Bosz en coordinator profopleiding Martin van der Kooy waren ook aanwezig. Brard begon te vertellen dat hij moeite had met de beslissing maar dat ik toch weg moest bij Feyenoord. De reden die hij gaf was dat ik spelers niet beter maakte".
"Momenteel onderhandel ik met Feyenoord over de afwikkeling van mijn ontslag.
Kies ik voor het geld? Als ik dat doe ben ik een geldwolf. Sla ik terug en neem ik Brard en Bosz mee in mijn val? Of ben ik dan rancuneus"?
"Het vervelendste vind ik nog dat dankzij Brard en Bosz nu mensen twijfelen aan mijn capaciteiten. Deze ene persoon, die pas acht maanden in de organisatie werkt, serveert iemand af die er al acht jaar werkzaam is. Hoe kan dat?
"Ook ik ben klaar met Bosz, en niet alleen vanwege het verleden. Hij heeft mij iets geflikt wat ik hem zeer kwalijk neem. Een half jaar geleden al ben ik op hem afgestapt en heb toen gezegd dat het niet klikte tussen Brard en mij. Wat Ik Bosz nu verwijt is dat hij niet heeft geprobeerd te bemiddelen".
Door de journalist: Nu na de val van Jorien van den Herik de raad van commissarissen is ingevuld met een old boys network, gaat het nu ook in de opleiding die kant uit. Technisch adviseur Wim Jansen stelde zijn protege Peter Bosz aan als technisch manager en schoof zijn zwager Stanley Brard door naar de hoogste post in de opleiding.
Henk Fräser: 'ik weet nog steeds niet wie wie nou beschermt, maar dat intereseert me ook niet meer. Ik voel me toch de morele winnaar. De gigantische steun heeft me geraakt. Zoveel spandoeken. Zoveel steunbetuigingen. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Ik heb talloze sms'jes gekregen van supporters, oud spelers, ex trainers en jongens met wie ik heb gewerkt. Ik wordt nu afgerekend op futiliteiten, met mijn trainerskwaliteiten heeft het niets te maken. Als Jonathan De Guzman wordt gekozen tot beste speler van Nederland in de A jeugd en hij draagt die prijs op aan mij, is dat de hoogste eer die je kunt krijgen als trainer. Datzelfde gevoel kreeg ik toen we met de A1 vlak na mijn ontslag met 2 - 0 wonne van Willem II en de spelers die goals samen met mij vierden in de dug out. Vraag het die jongens, ga naar Stuivenberg. Of naar Henk van Stee die hier ook hoofd opleiding is geweest. Bel Mario Been. Ik heb die gasten toch niet 8 jaar in de maling kunnen nemen?
Begint echt een soap te worden nuquote:
Oh en als henk onstlagen word omdat ie spelers niet beter zou maken... WAAROM ZIT KOEMAN ER DAN NOG!!!!!quote:
Precies mijn gedachtequote:Op donderdag 12 april 2007 09:26 schreef SupaMario het volgende:
[..]
Oh en als henk onstlagen word omdat ie spelers niet beter zou maken... WAAROM ZIT KOEMAN ER DAN NOG!!!!!![]()
Inderdaad, die maakt spelers alleen maar slechter!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:26 schreef SupaMario het volgende:
[..]
Oh en als henk onstlagen word omdat ie spelers niet beter zou maken... WAAROM ZIT KOEMAN ER DAN NOG!!!!!![]()
quote:'Cruzeiro betaalt schuld aan Feyenoord in vijf delen'
Volgens het Braziliaanse persbureau Lancepress is Cruzeiro tot overeenstemming gekomen met Feyenoord over de betaling van de schuld van de club van 1,5 miljoen euro. Cruzeiro zou het bedrag in vijf delen betalen, waarvan het eerste binnen enkele dagen zal worden overgemaakt. De Braziliaanse club wilde eerder een andere regeling, zoals bijvoorbeeld het betrekken van spelers in de schuld, maar daar wilde Feyenoord niet aan.
Snap ik ook niet zo goed. Uitstekende speler, voor elke club in Nederland een aanwinst.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat zitten mensen hier te zeiken op Boateng? Geweldige speler!![]()
omdat ie arrogant overkomt ofzoquote:Op donderdag 12 april 2007 10:17 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat zitten mensen hier te zeiken op Boateng? Geweldige speler!![]()
Optyfen met die gastquote:Theo Lucius is terug op het trainingsveld na een hamstringblessure. Maar de aanvoerder van Feyenoord weigert dit seizoen nog risico's te nemen.
'Ik heb het hele seizoen al allerlei risico's genomen, met pijnstillers en bandages gespeeld, maar dat ga ik deze keer niet doen', legt Lucius uit op de website van Feyenoord. 'Natuurlijk breekt er een belangrijke periode aan, maar het hele seizoen spelen we al belangrijke wedstrijden. Daarom richt ik me ook nergens op. Het zou mooi zijn als ik de laatste wedstrijd tegen Heerenveen mee kan doen, maar als ik nog niet volledig fit ben, laat ik dat duel aan me voorbij gaan.'
Lucius tobde dit seizoen lange tijd met een hamstringblessure. Toch weigerde hij aanvankelijk verstek te laten gaan. Hij verbeet maandenlang de pijn, tot hij 18 maart al na een half uur van het veld stapte tijdens het thuisduel met Willem II.
Donderdag stond Lucius voor het eerst sinds die wedstrijd weer op het trainingsveld. Hij zegt geen last meer te hebben van de kwetsuur die hem zo lang parten speelde. 'Maar dat is het gevaar van deze blessure. Ook al heb je geen klachten meer, dan nog kan het verkeerd zitten. Er staat vijf tot zes weken herstel voor deze blessure en ik zit nu pas op 3,5 week. Ik zal dus zeker nog een dag of tien nodig hebben, voor ik weer met de groep mee ga trainen.'
Gaan we toch niet halenquote:Op donderdag 12 april 2007 14:00 schreef Casual-T het volgende:
Hij mikt op de playoffs eventueel geloof ik.
Waarom is Koeman dan nog trainer eigenlijk?quote:De reden die hij gaf was dat ik spelers niet beter maakte
Tuurlijk wel.quote:
Ja, joh, kan ie weer een wedstrijdje voetballen en dan ligt ie er een paar maandjes uit. Wat maakt het uit.quote:
Jonge, tyft zelf lekker op dan, die gozer speelt al het hele seizoen met zware pijnstillers etc, zouden veel spelers een voorbeeld aan kunnen nemen. En trouwens, wat heb je aan een speler die er na een half uurtje weer uit moet?quote:
Ik mis hem niet. Toen hij niet mee speelde hebben we 4 wedstrijden de 0 gehouden.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, joh, kan ie weer een wedstrijdje voetballen en dan ligt ie er een paar maandjes uit. Wat maakt het uit.
iddquote:Op donderdag 12 april 2007 14:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, joh, kan ie weer een wedstrijdje voetballen en dan ligt ie er een paar maandjes uit. Wat maakt het uit.
en met 4-0 verloren van groningenquote:Op donderdag 12 april 2007 14:50 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ik mis hem niet. Toen hij niet mee speelde hebben we 4 wedstrijden de 0 gehouden.
Theo hoort niet onze aanvoerder te zijn. Theo zou een leuke rechtsback zijn. Niet meer en niet minder.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:50 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
idd![]()
Hoor die vakkie_W ook iets te vaak kankeren over spelers die weg moeten. Lijkt wel of hij elke mogelijkheid aangrijpt om te ouwehoeren.
Ik zeg ook niet dat hij aanvoerder moet zijn.....quote:Op donderdag 12 april 2007 14:54 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Theo hoort niet onze aanvoerder te zijn. Theo zou een leuke rechtsback zijn. Niet meer en niet minder.
quote:'Lijstje van Scheringa en AZ bekend'
woensdag 11 april, door antifcdsb, Alkmaar, 22:12u, AZ Courrant
Alkmaar- 11 april 2007
Zoals onder anderen Marcel Brands en AZ-praeses Dirk Scheringa al eerder bekend maakten heeft AZ interesse in een groot aantal Nederlandse spelers van de traditionele top 3 van de eredivisie. Van deze spelers zou een lijstje liggen in het Alkmaarse 'Dirk Scheringa Beheer-Stadion', dit lijstje is vanmiddag naar buiten gebracht door AZ zelf. AZ wil binnen een aantal jaren de 'de absolute nummer 1' van Nederland worden, en lijkt met de huidige resultaten goed op weg. De Alkmaarse topclub in spé wil dit doel bereiken met zo veel mogelijk Nederlandse spelers en zou hiervoor vooral bij de Amsterdamse concurrent willen 'shoppen'. Van Ajax zouden de volgende spelers in de belangstelling van AZ staan; Klaas-Jan Huntelaar, Ryan Babel, Hedwiges Maduro, Urby Emanuelson, Kenneth Vermeer en Gregory van der Wiel. Bij Feyenoord zouden Royston Drenthe, Serginho Greene en Jonathan de Guzman een telefoontje uit Alkmaar kunnen verwachten en van PSV kan Ismail Aisatti (momenteel uitkomend voor FC Twente) op belangstelling van Scheringa en consorten rekenen.
De voorzitter en eigenaar van AZ, Dirk Scheringa, verzekerde dat er een 'flinke portomonee' is die getrokken kan worden en dat AZ het niet zal laten haar dromen uit te laten komen. 'Droom en realiteit liggen tegenwoordig in Alkmaar sowieso al heel dichtbij elkaar de afgelopen jaren', grapte Scheringa. Scheringa besloot met de woorden; 'Schrik niet als drie kwart van de genoemde spelers volgend seizoen daadwerkelijk in ons rode shirt spelen'.
maar dat krijgen we er toch niet voor, dus ik heb liever dat ze blijvenquote:Op donderdag 12 april 2007 15:22 schreef Vakkie_W het volgende:
Voor 20 miljoen mag Drenthe van mij vertrekken hoor! De Guzman mag voor 10 miljoen al gaan.
2-1 Gluscevic, Everton, v.Hooijdonkquote:
Griek: 1 milquote:Op donderdag 12 april 2007 15:45 schreef venomsnake het volgende:
4 aankopen zie ik..
Hoeveel centen heeft Feyenoord te besteden.?
Zal die Griek nog wat opleveren?
Zonder centen kom je niet ver..
Geen.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:45 schreef venomsnake het volgende:
Hoeveel centen heeft Feyenoord te besteden.?
dan heb je dus 3 miljoen.quote:Op donderdag 12 april 2007 15:53 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Griek: 1 mil
Buijs: 0,5 mil
Huysegems: 1 mil
Tiendalli: 0,75 mil
quote:
En dan nog Hofs voor 2,5 miljoen.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
dan heb je dus 3 miljoen.
Daarvan 4 spelers kopen die echt veel beter zijn lijkt me een moeilijk verhaal eerlijk gezegd, tenzij de TS goed heeft zitten opletten en ergens goedkoop aan wat enorme talenten kan komen, maar daar moet je ook een dosis geluk bij hebben.
[..]
![]()
Dan ben je afhankelijk van eventuele verkopen dus.
Pff, gaat een moeilijk verhaal worden zo.. (helaas)
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:10 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Dan heb je 5,5 miljoen. Daar kun je bijna 5 Farfans van kopen....
Of een aanbetaling aan de schulden van 010 zelf.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:58 schreef Happel het volgende:
Kick, kunnen we misschien wel een spelert kopen van 3 ton.
Voegquote:Op donderdag 12 april 2007 15:53 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Griek: 1 mil
Buijs: 0,5 mil
Huysegems: 1 mil
Tiendalli: 0,75 mil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |