Ja, ik heb afgelopen week mogen ontdekken wat voor waarde dat heeft.quote:
Dat is de vraag: zijn daden goed of slecht in zich, of zijn ze dat afhankelijk van de gevolgen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:49 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik zag open ogen bij Huub. Hij lag alleen stil. Hij ging op 'n gegeven moment ook op z'n rug liggen. Hij heeft alleen zelf geen handelingen uit gevoerd, kan me voorstellen dat dat hem iets te ver ging.
Bovendien, het filmpje wat hierboven is gepost, blijkt uit dat Huub wel degelijk weet dat er iets gebeurd is die nacht.
Los hiervan vind ik 't al vrij ver gaan als jij Eric iets aanrekent wat Huub zelf niet doet. Als Huub er niet mee zit is er niks aan de hand, lijkt me.
Dat krijg je als je een rondje over een parkeerterrein kunt rijden?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:57 schreef Day het volgende:
Ja, ik heb afgelopen week mogen ontdekken wat voor waarde dat heeft.![]()
Je typt nog aardig recht... kun je het alfabet nog opzeggen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb zoveel bier op dat zelfs de terugkeer van Nathanael mij niet echt ongelukkig kan maken, maar ik realiseer me wel dat de terugkeer van Nicolaas minimaal 1000 x beter is
Alsof wij ook alles dubbel zien door de drankquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:57 schreef Day het volgende:
Volgens Huub wordt zijn alcoholgebruik uitvergroot op tv.
whehehe, lijkt me geweldig als het gebeurd.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:36 schreef Day het volgende:
Ik vraag me af hoe lang het gaat duren voordat Nicolaas Eric voor flikker uitscheldt.
Ik heb dan ook een geweldige waardering voor mijn backspace-knopquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Je typt nog aardig recht... kun je het alfabet nog opzeggen?![]()
Nee, als je 16 bent krijg je een paar lessen van 1 van je ouders en daarna mag je afrijden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een rondje over een parkeerterrein kunt rijden?
Dacht al bijna dat Leamadra in da house was...quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een geweldige waardering voor mijn backspace-knop![]()
Het begint met ABC en eindigt met XYZ![]()
Een Amerikaanse rij-examinator is al finaal onder de indruk als je met een schakelbak zonder knarsen kunt optrekken, als je vervolgens nog kunt keren op de weg door maar 1 keer de achteruit te gebruiken (maximaal toegestaan is daar 3 maal) dan ben je een held...quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:58 schreef APK het volgende:
[..]
Dat krijg je als je een rondje over een parkeerterrein kunt rijden?
Alleen daarom al hoop ik toch echt dat Nicolaas niet meer weg gaat.quote:
En vergeet zijn 'ik ben super-intelligent'-verhalen niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:03 schreef akveor het volgende:
Beetje jammer dat Huub aan iedere binnenkomer zijn semi-stoere verhalen gaat vertellen... Als het nu eens smeuig werd verteld.... maar nee.
Ik vind hem nu ook veel leuker overkomen dan wat ik van m heb gezien van toen die er vorige keer inzat..quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:03 schreef Frasier het volgende:
Nicolaas mag na wat ik nu van 'm gezien heb echt blijven:Y
Het is gaapverwekkend en iedereen die er in komt weet dit allang. Het lijkt alsof hij bevestiging zoekt voor zijn kinderachtige gedoe en Nicolaas roept dan ook nog eens: Je bent bijna net zo erg als mij. Nou, wees er maar trots opquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:03 schreef akveor het volgende:
Beetje jammer dat Huub aan iedere binnenkomer zijn semi-stoere verhalen gaat vertellen... Als het nu eens smeuig werd verteld.... maar nee.
Wat moeten ze anders als Jaap er niet is om te bashen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:04 schreef Day het volgende:
[..]
En vergeet zijn 'ik ben super-intelligent'-verhalen niet.
Hij heeft nog niet zo gek veel gedronken. Wat wijn en zojuist de eerste borrel. Ten opzichte van voorheen is dat nog bijna niets.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:02 schreef Morwen het volgende:
Nicolaas praat al lekkerrrrrrr dubbellllllll![]()
Nicolaas en Huub zijn dan ook in meerdere opzichten aan elkaar gewaagdquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet zo gek veel gedronken. Wat wijn en zojuist de eerste borrel. Ten opzichte van voorheen is dat nog bijna niets.
Hetv wereldje van de miljonairs lijkt steeds kleiener e worden...quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is gaapverwekkend en iedereen die er in komt weet dit allang. Het lijkt alsof hij bevestiging zoekt voor zijn kinderachtige gedoe en Nicolaas roept dan ook nog eens: Je bent bijna net zo erg als mij. Nou, wees er maar trots op
welk filmpje?quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:08 schreef Kimberleyy het volgende:
Ik kap er mee.. net dat youtube filmpje gezien van Huub en Eric, en ben een beetje misselijk geworden
Slaaplekkrr
Zeker wel. Maar als het op het spel aankomt, acht ik Nicolaas sterker.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nicolaas en Huub zijn dan ook in meerdere opzichten aan elkaar gewaagd
Ja, die knalde er in.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:10 schreef Day het volgende:
Nicolaas wijst Huub er op dat hij moet oppassen met praten over 'mijn huis'.
Huub wordt subtiel gebasht en heeft het niet eens door![]()
Ik ook, al was het alleen maar om de levenservaring die hij wel heeft en Huub gewoon nog mist op zijn leeftijd, maar Nicolaas heeft ook kinderen en dus zal hij het altijd moeilijker hebben met zijn beperkte vrijheid in de villa.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zeker wel. Maar als het op het spel aankomt, acht ik Nicolaas sterker.
Ik neem aan dat je het tegen mij heb? Ten eerste hoopte ik het niet. En ten 2e ben ik gewoon benieuwd hoe hij daarop zal reageren. Eric deed nl. alsof hij Nicolaas al in zijn zak had en dat kan hij vergeten! Daarbij vind ik hem vreselijk kinderachtig reageren op het woord flikker gezien zijn acties tegen Jaap.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:09 schreef kleinzusje het volgende:
Eric, de meeloper.................. das pas erg. Maar om te hopen dat N hem flikker te noemt is een dommer idee dan kleutertje Huub afkraken. ( beetje niveautje neger bij Tasje, waar menig user een ban voor kan krijgen toch ?)
quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:13 schreef kleinzusje het volgende:
Voor zo lang als het duurt geniet ik![]()
Maar ga Nicolaas maar geen post sturen. Mn laaf, ikea schilderij en bos verlepte tulpjes waren al duur genoeg.
Hoe zit het met Nicolaas' kinderen. Eerder vanavond had Brian het over z'n zoontje, maar ik meen me te herinneren dat hij 2 dochters heeft. Die waren destijds toch op een video...... Wie weet het ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook, al was het alleen maar om de levenservaring die hij wel heeft en Huub gewoon nog mist op zijn leeftijd, maar Nicolaas heeft ook kinderen en dus zal hij het altijd moeilijker hebben met zijn beperkte vrijheid in de villa.
Hij heeft ook meiden, ik dacht 2.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe zit het met Nicolaas' kinderen. Eerder vanavond had Brian heft over z'n zoontje, maar ik meen me te herinneren dat hij 2 dochters heeft. Die waren destijds toch op een video...... Wie weet het ?
En een zoontje, een peuter nog.quote:
Ik had het niet tegen jouquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het tegen mij heb? Ten eerste hoopte ik het niet. En ten 2e ben ik gewoon benieuwd hoe hij daarop zal reageren. Eric deed nl. alsof hij Nicolaas al in zijn zak had en dat kan hij vergeten! Daarbij vind ik hem vreselijk kinderachtig reageren op het woord flikker gezien zijn acties tegen Jaap.
Als Eric écht aanstoot neemt aan dat woord, had hij al een aantal keer de politie kunnen bellen voor Huub en Sylvia.
Dus nee, het is niet hetzelfde niveau.
En nog een aanvulling, voorzover ik weet is hier niemand geband omdat ze Natasia een negerin (in dit geval) hebben genoemd.
quote:
OK, tx. Dan heb ik het plaatje weer compleet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:15 schreef Day het volgende:
[..]
En een zoontje, een peuter nog.
De 2 dochters zijn van een andere vrouw.
Dat Eric aangifte probeerde te doen zegt toch ook heel veel over Eric. Hij had gewoon als een vent op moeten staan en de hele groep toespreken dat hij niet gediend is van deze woorden en uitleggen waarom niet. Het is een beetje wel iedereen mogen pesten maar als hijzelf gepest word hangt ie aan moeders rokken...quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het tegen mij heb? Ten eerste hoopte ik het niet. En ten 2e ben ik gewoon benieuwd hoe hij daarop zal reageren. Eric deed nl. alsof hij Nicolaas al in zijn zak had en dat kan hij vergeten! Daarbij vind ik hem vreselijk kinderachtig reageren op het woord flikker gezien zijn acties tegen Jaap.
Als Eric écht aanstoot neemt aan dat woord, had hij al een aantal keer de politie kunnen bellen voor Huub en Sylvia.
Dus nee, het is niet hetzelfde niveau.
Volgens mij ook 2 meiden en Nicolaas was (ondanks het feit dat hij diep geroerd was) ook laaiend op de redactie dat er een videoboodschap van zijn dochters uitgezonden was, dat was tegen de afspraken, zijn kinderen zouden niet in de publiciteit komen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hoe zit het met Nicolaas' kinderen. Eerder vanavond had Brian heft over z'n zoontje, maar ik meen me te herinneren dat hij 2 dochters heeft. Die waren destijds toch op een video...... Wie weet het ?
dat ze zoenen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:10 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Het filmpje waar verschillende handelingen worden verricht door Eric bij Huub, interested?![]()
Oeps, sorry!quote:
Eric mag inderdaad opflikkerenquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:16 schreef carpediem23 het volgende:
Vind Eric nu heel duidelijk(was het al) de meeloper en onwijs irritant! Hij mag er wel uit. Daarnaast denk ik nog steeds dat Nico niet blijft. Maarja ik denk niet dat alle oud miljonairs terug komen. Misschien nog Nathanel en daarna een helemaal nieuwe miljonair (dame)
ja hele tijd opscheppe alsof hij t niet al op tv had gezienquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:17 schreef farceman het volgende:
Huub verteld precies dezelfde verhalen als gisteren tegen Ilona ....erg boring
je kan er toch niet vanuit gaan dat Nicolaas alle uitzendingen kijkt?quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:19 schreef obezzi het volgende:
[..]
ja hele tijd opscheppe alsof hij t niet al op tv had gezien
Nee dat niet, maar missen we al een FOK!ker ??!quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
[..]
je kan er toch niet vanuit gaan dat Nicolaas alle uitzendingen kijkt?
dat fascineert je nogal he?quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:20 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Nee Eric pijpt en rukt Huubert in 'z'n slaap'![]()
nee maar dat verhaal over natasia wakker houden komt elke week wel langs hij verteld het aan iedereenquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:20 schreef mootie het volgende:
[..]
je kan er toch niet vanuit gaan dat Nicolaas alle uitzendingen kijkt?
Die ouwe meuk staat al zeker een week in het filmpjes topic....quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:20 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
hmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar missen we al een FOK!ker ??!![]()
iehhh weet huub t zelf ook??quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:20 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Ja, het wintervet zit er nog stevig op.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:22 schreef Day het volgende:
Het lijkt wel of Nicolaas een stuk dikker is geworden. HIj heeft ineens een buikje.
Eerder een beetje schokkend..quote:
De kolonelquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar missen we al een FOK!ker ??!![]()
Volgens mij begon die met een weekban die al snel door de jackpot-verdubbelaar ging door klonen.. en toen nog een paar keer...quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
De kolonel![]()
( praat vaker in mn slaap)
omdat hij weet dat hij geen kans meer maakt!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:26 schreef akveor het volgende:
Lijkt me dat Nicolaas blijft... waarom zou ie anders vroeg op bed gaan?
Je kunt hier verder, quasi een vervolg op deze.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:24 schreef Kimberleyy het volgende:
[..]
Eerder een beetje schokkend..
Nena geeft Brian een trap ::![]()
Huub wordt zowat verkracht..en dat is allemaal geen probleem..![]()
Maarja, off-topic![]()
Alleen gebral van Huub, de rest slaapt al en hij wil kennelijk niet te veel zuipen. Welke andere keuze heb je dan ......quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:26 schreef akveor het volgende:
Lijkt me dat Nicolaas blijft... waarom zou ie anders vroeg op bed gaan?
Nena is te dom om zo'n rol te spelen en Ilona kwam even wraak nemen op Natasia.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:19 schreef Kimberleyy het volgende:
Leg mij is uit waarom Nicolaas zo bezig is met het spel nu... Nena en Ilona probeerde gewoon te genieten, wetend dat ze maar 1 avondje hadden, Nicolaas is zich aan het voorbereiden op de komende dagen, ik denk niet dat hij dit allemaal speelt.. Die Nico, die gaat nooit meer naar huis![]()
Ik denk dat farceman en ik dan de enige zijn die het echt zagen gebeuren!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:23 schreef Day het volgende:
Kunnen we die 'Eric pijpt Huub'-verhalen even laten voor wat het is? Dat is al een tijdje terug nl.
Ik denk niet dat hij is gekomen om te blijven, nee. Maar ik verwacht niet dat hij morgen al weer weggaat (of moet ik zeggen hopen). Ik vind het een verademing dat hij er is. En als hij de boel even op kan schudden, zeker de SHE-groep die (naar mijn idee) een beetje overloopt van zelfvertrouwen (op het walgelijke af), mag hij zeker een aantal weken blijven.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Nena is te dom om zo'n rol te spelen en Ilona kwam even wraak nemen op Natasia.
Nicolaas was altijd al met het spel bezig.
Ik kan mij echt niet voorstellen dat hij blijft, zeker gezien de redenen dat hij vertrok en het is nu alleen maar erger.
En de beelden op youtube zijn gemanipuleerd?quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:31 schreef donpsp het volgende:
Ik denk dat farceman en ik dan de enige zijn die het echt zagen gebeuren!!!
Eerst dacht ik ook, dat Nicolaas een logee voor 1 dag was. Nu twijfel ik een beetje, na zijn opmerking "ik hoef hier maar een paar maanden te blijven voor het miljoen". Na zijn vertrek zijn de regels ooit veranderd en als het hem nu lukt om in september de tent leeg te harken heeft hij het miljoen te pakken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:29 schreef APK het volgende:
[..]
Nena is te dom om zo'n rol te spelen en Ilona kwam even wraak nemen op Natasia.
Nicolaas was altijd al met het spel bezig.
Ik kan mij echt niet voorstellen dat hij blijft, zeker gezien de redenen dat hij vertrok en het is nu alleen maar erger.
Ik kan me niet voorstellen dat een persoon die uiteindelijk dan toch niet deel gaat nemen aan het spel zoveel invloed mag uitoefenen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:32 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij is gekomen om te blijven, nee. Maar ik verwacht niet dat hij morgen al weer weggaat (of moet ik zeggen hopen). Ik vind het een verademing dat hij er is. En als hij de boel even op kan schudden, zeker de SHE-groep die (naar mijn idee) een beetje overloopt van zelfvertrouwen (op het walgelijke af), mag hij zeker een aantal weken blijven.
Oh, en Ilona:![]()
Het is wel duidelijk dat er een opleving nodig is. De boel verandert daar voorlopig echt niet als dezelfde 7 mensen in dat huis zitten. Misschien een wanhoopsdaad van de redactie?quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:33 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat een persoon die uiteindelijk dan toch niet deel gaat nemen aan het spel zoveel invloed mag uitoefenen.
we hadden het hier effe over hondje pijpt Brian maar ik kan nog geen tube-beelden vinden....quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
En de beelden op youtube zijn gemanipuleerd?
Intrigerend om te zien dat beide groepen om zijn gunsten verlegen zitten, ze doen alles om hem in te lijven.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:32 schreef Day het volgende:
Ik vind het een verademing dat hij er is. En als hij de boel even op kan schudden, zeker de SHE-groep die (naar mijn idee) een beetje overloopt van zelfvertrouwen (op het walgelijke af), mag hij zeker een aantal weken blijven.
Ja hoor, de hond pijpte Brian, befte vervolgens Amanda en nu is ze zwanger..........quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:37 schreef donpsp het volgende:
[..]
we hadden het hier effe over hondje pijpt Brian maar ik kan nog geen tube-beelden vinden....![]()
Als het iets orgineels was, zou Nicolaas het wel trekken. Maar het is te afgezaagd ......quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Intrigerend om te zien dat beide groepen om zijn gunsten verlegen zitten, ze doen alles om hem in te lijven.
Ik denk trouwens niet dat Huub en Eric zichzelf nu populair bij hem maken met dat DJ-en.![]()
Ik zag dat hondje ook onder de dekens kruipen, maar je reageerde hier op:quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:37 schreef donpsp het volgende:
we hadden het hier effe over hondje pijpt Brian maar ik kan nog geen tube-beelden vinden....![]()
'Aanwinst'.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:23 schreef Day het volgende:
Kunnen we die 'Eric pijpt Huub'-verhalen even laten voor wat het is? Dat is al een tijdje terug nl.
Klopt, maar Huub is wat dat betreft nooit erg origineel geweest, alleen erg oplettendquote:Op dinsdag 10 april 2007 01:40 schreef Day het volgende:
Maar de eindconclusie is dus dat Huub z'n 2 slagzinnen gewoon gejat heeft van 2 ex-bewoners:
1) als het je niet bevalt, dan ga je maar naar huis (Nicolaas)
2) nooit meer naar huis (Bart).
Ik vind dat Huub en Eric harder hun best aan het doen zijn. Zeker Huub.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Intrigerend om te zien dat beide groepen om zijn gunsten verlegen zitten, ze doen alles om hem in te lijven.
Ik denk trouwens niet dat Huub en Eric zichzelf nu populair bij hem maken met dat DJ-en.![]()
pijpscene?! Sorry hoor maar dat soort vunzigheid bekijk ik echt niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 01:31 schreef donpsp het volgende:
[..]
Ik denk dat farceman en ik dan de enige zijn die het echt zagen gebeuren!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |