Maar het had een beetje 'discreet' uitgezonden kunnen worden, een beetje actie onder een dekbed moet kunnen op dit tijdstip toch?quote:Op maandag 2 april 2007 20:17 schreef Peter6000 het volgende:
Om dezelfde reden als waarom Huub een alcoholrestrictie gekregen heeft, en het feestje van zaterdag om 0100 bruut werd afgebroken.
[afbeelding]
Dan valt het niet in de Huub - Lieke verhaallijn.quote:Op maandag 2 april 2007 20:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar het had een beetje 'discreet' uitgezonden kunnen worden, een beetje actie onder een dekbed moet kunnen op dit tijdstip toch?
Het is een duidelijke keuze om dit niet te doen, snap ook niet zo goed waarom
Het is toch een reality drama/soap?quote:Op maandag 2 april 2007 20:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan valt het niet in de Huub - Lieke verhaallijn.
Eigenlijk best wel logisch.
Misschien wordt het over een paar dagen nog na afloop van het feest geplakt.
Heb de uitzending van vrijdag niet gezien, maar ik zie niet hoe Eric die Huub masseert, en daarna dat gefrommel in bed, in het tweede deel van de huidige uitzending gemonteerd had moeten worden.quote:Op maandag 2 april 2007 20:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is toch een reality drama/soap?
Ik zou zeggen hoe meer relaties hoe beter, helemaal als het door elkaar heen loopt
En een hetero die van 2 walletjes begint te eten zou een primeur zijn
Dat kan vloeken kan niet meer geloof ik niet tenzij ze het later gaan uitzenden toch?quote:Op maandag 2 april 2007 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb de uitzending van vrijdag niet gezien, maar ik zie niet hoe Eric die Huub masseert, en daarna dat gefrommel in bed, in het tweede deel van de huidige uitzending gemonteerd had moeten worden.
Ze hebben hier gekozen voor een vloekloze, romantische verhaallijjn.
En daar komen ze vast wel op terug.
Huub heeft op het feest toegegeven dat hij sliep tijdens de aanranding. Als Huub een aanklacht had ingediend hadden zowel Eric the Raper als Huub de Ikdoeallesenmetmijmagjeookallesoenvoordewinst er beiden uit gemoeten.quote:
Belachelijk eigenlijk, dat dit gewoon gelukt is.quote:Op maandag 2 april 2007 22:55 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik mocht het er ook niet met huub over hebben.... het is gewoon in de doofpot gestopt...
Kijk dat is interessante infoquote:Op maandag 2 april 2007 22:55 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ik mocht het er ook niet met huub over hebben.... het is gewoon in de doofpot gestopt...
We moeten kwalbert mailen dat homosex geboycot wordtquote:Op maandag 2 april 2007 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk, dat dit gewoon gelukt is.
Die roddelverslaggevers van de Party zitten ook maar wat te suffen.
Maar: waaróm zou DGK er zoveel aan gelegen zijn om het stil te houden?
Maar dat was al bekend bij jullie, hij maakte een 'ssstt' teken... best vaag dat dit zo verborgen moet worden gehouden...quote:
Dat was me even ontgaan en ook al had ik het gezien, had ik waarschijnlijk gedacht dat hij het er zelf niet over wilde hebbenquote:Op maandag 2 april 2007 23:42 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Maar dat was al bekend bij jullie, hij maakte een 'ssstt' teken... best vaag dat dit zo verborgen moet worden gehouden...
jaaaaa!!quote:Op maandag 2 april 2007 23:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
We moeten kwalbert mailen dat homosex geboycot wordt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |