Ja, van types zoals jij krijg je nu eenmaal een sik van 2 meter hè.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zeg, slaap jij met je baard boven of onder de dekens?
Ik krijg altijd eerder poepneigingen als ik jou zie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, van types zoals jij krijg je nu eenmaal een sik van 2 meter hè..
Nee, Hisi Ali strijdt voor sigme hoor. En eh Elseetje nu dus ook.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:36 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
En bedankt. Nu zie ik die economische vluchtelinge uit Somalie/Kenia met zo'n rokje in mijn hoofd.![]()
Mm, duidelijk gevalletje anale fixatie? Ben je homo joh???quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik krijg altijd eerder poepneigingen als ik jou zie.
Dat verklaart gelijk ook Rock's afwezigheid daarnet.
sigme legde haar verwantschap met Hirsi Ali ooit uit in dergelijke terminologie. Ze strijdt voor haar recht om korte rokjes te dragen. En nu is ze POL=Fok!mod en houdt bilateraaltjes met Aahtje. Funny ol'Fok!, innit?quote:
Zit je hier nu gewoon de holocaust te ontkennen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Mm, duidelijk gevalletje anale fixatie? Ben je homo joh???
Doe je het nu weer?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:44 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, kids, X-Ray is uit de kast geklommen..
Ik weet nog een leuk forum voor je.
Zit je ergens mee, vent?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zit je hier nu gewoon de holocaust te ontkennen?
Mja, mijn baard, of ik daarmee boven of onder de deken moet slapen.quote:
Het zal je vast wel 'ns zijn opgevallen dat ik sigme niet benquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
sigme legde haar verwantschap met Hirsi Ali ooit uit in dergelijke terminologie. Ze strijdt voor haar recht om korte rokjes te dragen. En nu is ze POL=Fok!mod en houdt bilateraaltjes met Aahtje. Funny ol'Fok!, innit?
Wat, kan je 'm niet aan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg, kap eens met die holocaust te ontkennen joh!
Nee, het is te veel voor me.quote:
Ga je slapen, vent?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:45 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mja, mijn baard, of ik daarmee boven of onder de deken moet slapen.
Iemand suggereerde mij dat je haar alias was idd, maar dat geloof ik op voorhand idd niet. sigme is ook weer niet precies zoals jeweetwelwie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:47 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het zal je vast wel 'ns zijn opgevallen dat ik sigme niet ben
En als AHA íets doet, dan is het wel steeds meer draagvlak bieden voor mensen die rokjes willen verbieden![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iemand suggereerde mij dat je haar alias was idd, maar dat geloof ik op voorhand idd niet. sigme is ook weer niet precies zoals jeweetwelwie.
Hirsi Ali is trouwens niet interessant, überhaupt niet.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:54 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Welke halvegare nitwit is dat nou weer geweest?
![]()
Het ziet er goed uit, vanaf de tribunequote:
Ik ga zo toch slapen hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Het ziet er goed uit, vanaf de tribune
Het zal wel... Ik communiceer over het algemeen gewoon duideiljk, dat is wat minder moeite voor de mensen die principieel geen koffie drinkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet echt goed lezen op Fok! hoor..
Dat was een bak bier hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:03 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Het zal wel... Ik communiceer over het algemeen gewoon duideiljk, dat is wat minder moeite voor de mensen die principieel geen koffie drinken![]()
Dikste groep Amerikanen dijt snelste uitquote:Dikste groep Amerikanen dijt snelste uit
Gepost door Redactie - Bron: ANP Gepubliceerd: dinsdag 10 april 2007 @ 07:33
De groep dikste Amerikanen die 45 kilo of meer te zwaar zijn, dijt het snelste uit in de Verenigde Staten. Het aantal allerzwaarsten is volgens maandag gepubliceerd onderzoek tussen 2000 en 2005 met 50 procent toegenomen.
Dat is een uitzonderlijke snelle groei van de groep, zeker gezien de grotere aandacht voor de risico's van overgewicht. Ook meer medisch ingrijpen om overgewicht te voorkomen of te niet te doen, heeft kennelijk geen greep op het aantal allerzwaarsten, zo berichtte het onafhankelijke onderzoekscentrum Rand Corporation.
Het centrum ging af op door derden zelf opgegeven lichaamsgewichten die derhalve mogelijk onderschat zijn. Dikke mensen werden ingedeeld aan de hand van de index lichaamsmassa, het gewicht in kilo's gedeeld door het kwadraat van de lengte van een persoon in meters.
De groep die uitkwam op 30 of meer groeide over de genoemde vijf jaar met 24 procent. Maar binnen deze groep nam het aantal mensen dat uitkwam op 40 of hoger toe met 50 procent. De topzware groep met 50 of meer groeide zelfs met 75 procent.
Meer dan 30 procent van de Amerikanen is iets te zwaar met een lichaamsgewichtsindex van 25 tot en met 29. Daarnaast is nog eens 30 procent veel te zwaar met een index van 30 en meer.
Je bent geen homo, bedeol je dat of rij je geen A8?quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Zeg Ryan.
Niet om het 1 of ander hoor, maar snap jij eigenlijk wel precies hoe communicatie werkt? Want ik heb nogal vaak het idee dat je helemaal niet snapt wat de ander eigenlijk precies zegt en bedoelt.
Amen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
.... Als ze nog even dooreten zakken ze vanzelf met z'n allen naar de bodem van de zee![]()
![]()
Met zijn miezerige inkomen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je bent geen homo, bedeol je dat of rij je geen A8?.
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:14 schreef Ryan3 het volgende:
Conversatie met jezelf begonnen???
Hij had zowaar een keer gelijkquote:Op dinsdag 10 april 2007 11:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
1. Nee.
2. Ook al was het zo, dat zou jou toch bekend voor moeten komen.
Nee, ik ben met staatshuishouding bezig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:01 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nou, een half uur daarvoor was het toch ook ernstig stil voor een dinsdagmorgen in de POL-SC... (volgens mij zijn ze stiekem allemaal aan het buitenspelen)
Landverraderquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Nee, ik ben met staatshuishouding bezig.
Nee, dat komt omdat jullie niet zo erg ad rem zijn, hè schalkjes. Uit mijn aangegeven reactie volgt een daaropvolgende logische reactie, die komt echter niet, omdat jullie allemaal werkloze nitwits zijn die om half 1 in de middag aan het bier zitten of stoned als ene garnaal zijn en dus moet ikzelf die logische antwoorden even neerplempen om zo mijn initiële reactie te funderen.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 11:57 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Aan het afstoffen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 12:23 schreef Reya het volgende:
[..]
en sommige mensen werkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 12:23 schreef Reya het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |