Tegen een bijstandsmoeder zeggen :quote:Op maandag 9 april 2007 22:33 schreef Grachus het volgende:
Onderbouw dat eens?
Ah ok. Ik heb de cementwagen besteld, hoor.quote:Op maandag 9 april 2007 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tegen een bijstandsmoeder zeggen :
'Ik begrijp in wat voor situatie je je bevindt. Ik maak het zelfde door.'
Verder domheid verbergen met dure woorden. Denken dat je wat voorstelt als ex-kapster terwijl ze alleen aan mislukte programma's heeft mee gewerkt. Arrogantie uitstralen als miss BNster terwijl ze een vlek is in het boek van Albert Verlinden. Denken dat je wat voorstelt omdat je smoel op tv komt. Geen bescheidenheid kennen en je mening verkondigen alsof je de minister president bent. Een uitstraling hebben van iemand die de TV-vrouw van het jaar wordt maar nog te stom om Koffietijd aan te kondigen.
Beeldvervuiling is terwijl we ook testbeeld kunnen kijken. Na het volgende mislukte programma als moeder der natie haar volgende programma aankondigt.
Yep, ik wist niet zeker of je haar bedoelde, maar ik mag haar, met die zogenaamde "kijk mij een onafhankelijke vrouw zijn" uitstraling, ook niet.quote:
Sluit ik me bij aan. Ze is gewoon volledig nep en kan helemaal niks. Dieptepunt was haar boekenprogramma waarbij ze haar huiswerk niet eens had gedaan. Maar wel een 'intellectueel' brilletje erbij opzetten dat we daarna nooit meer hebben gezienquote:Op maandag 9 april 2007 22:43 schreef tong80 het volgende:
Tegen een bijstandsmoeder zeggen :
'Ik begrijp in wat voor situatie je je bevindt. Ik maak het zelfde door.'
Verder domheid verbergen met dure woorden. Denken dat je wat voorstelt als ex-kapster terwijl ze alleen aan mislukte programma's heeft mee gewerkt. Arrogantie uitstralen als miss BNster terwijl ze een vlek is in het boek van Albert Verlinden. Denken dat je wat voorstelt omdat je smoel op tv komt. Geen bescheidenheid kennen en je mening verkondigen alsof je de minister president bent. Een uitstraling hebben van iemand die de TV-vrouw van het jaar wordt maar nog te stom om Koffietijd aan te kondigen.
Beeldvervuiling is terwijl we ook testbeeld kunnen kijken. Na het volgende mislukte programma als moeder der natie haar volgende programma aankondigt.
Victoria Koblenko en Liesbeth Kamerling kunnen dan helemaal niets presenteren in vergelijking met Sylvana. Daarnaast komt Sylvana nog naturel over en moeten Victoria en Liesbeth het doen met het intensief voorbereiden van flauwe teksten.quote:Op maandag 9 april 2007 22:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. Ze is gewoon volledig nep en kan helemaal niks. Dieptepunt was haar boekenprogramma waarbij ze haar huiswerk niet eens had gedaan. Maar wel een 'intellectueel' brilletje erbij opzetten dat we daarna nooit meer hebben gezien![]()
WTF MIJN AVATAR WAT DOE JE?!quote:Op maandag 9 april 2007 23:03 schreef buutvrij het volgende:
ik haat die gore lelijke negerin!
Jij liever dan ik zegquote:Op woensdag 11 april 2007 12:11 schreef PDOA het volgende:
Mag ik haar eerst anaal uitwonen alvorens jullie haar in cement gieten en in de Maas donderen?
Aral-meer ofzoquote:Op donderdag 12 april 2007 15:00 schreef Byte_Me het volgende:
kan ze niet gewoon in internationale wateren geflikkerd worden? anders ligt dat maar wat weg te rotten in de maas, dat is toch zonde.
Jij likt je toch overal naar binnen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:00 schreef tong80 het volgende:
Kan iemand dit topic naar haar mailen ?
Ik lik niet aan haar box. Sorryquote:Op donderdag 12 april 2007 21:27 schreef Thorical het volgende:
[..]
Jij likt je toch overal naar binnen.![]()
Dus zeker haar mailbox bij Endemol.
En alle belspel teven m/v, Christine en alle sexreclame hoeren.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:25 schreef SHE het volgende:
en of Nada van Nie, het propje van hilversuck er achteraan kan.
Vast wel. Wat zeg je... datumpje prikken en er een meet van maken?quote:Op maandag 9 april 2007 22:29 schreef tong80 het volgende:
Hoeft niet vandaag, maar binnen zeer korte tijd ?![]()
Als we dan toch bezig gaan dan kan Bridget (maaslandquote:Op donderdag 12 april 2007 21:25 schreef SHE het volgende:
en of Nada van Nie, het propje van hilversuck er achteraan kan.
Natuurlijk niet, die moet ze ook uitdoen voor dat je begint te likken.quote:
Nee, die moet naar Afrika om te ontdooien.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:45 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig gaan dan kan Bridget (maasland) er ook nog wel bij...
Sterker nog: ze is momenteel zwanger van haar vierde kind.quote:Op donderdag 12 april 2007 14:49 schreef hamkaastosti het volgende:
ik dacht altijd dat het een kerel was met een hoge stem. Lees ik nu dat het een vrouw is.
weer wat geleerd
sjah.. 't blijven natuurlijk negers dus het kunnen natuurlijk altijd nog gewoon keutels zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 22:41 schreef Larissa het volgende:
[..]
Sterker nog: ze is momenteel zwanger van haar vierde kind.
Ze heetf last van opstipatie?quote:Op donderdag 12 april 2007 22:47 schreef hamkaastosti het volgende:
[..]
sjah.. 't blijven natuurlijk negers dus het kunnen natuurlijk altijd nog gewoon keutels zijn
geen idee. maar wanneer je pratende bruine dingen uitpoept heb je vast ergens last vanquote:
Ga dan weg van Fok!quote:Op donderdag 12 april 2007 23:00 schreef PlarkPlark het volgende:
nou zeg jongens, beetje haatdragend allemaal dit.
Ook nog eens incestquote:Op donderdag 12 april 2007 22:41 schreef Larissa het volgende:
[..]
Sterker nog: ze is momenteel zwanger van haar vierde kind.
Staat ze met een intellectueel brilletje een telefoonboek te lezenquote:
ze wil d'r familie bellenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Staat ze met een intellectueel brilletje een telefoonboek te lezen
quote:AZC Amsterdam-Noord Terugkeerlocatie
> Meer: Opvangcentra
* Meteorenweg 280
* 1035RN Amsterdam [kaart/route]
* Tel: 020 6355000
Derde geloof ik..quote:
Dank jequote:
Inderdaad zeg, vroeger had ze nog geen kapsones, maar tegenwoordig is het een volgevreten BN-er die denkt dat ze, omdat ze nu wel eet, meer waard is dan de rest van Nederland...quote:Op donderdag 12 april 2007 22:49 schreef Larissa het volgende:
Neemt niet weg dat ik het ook een irritant mens vind, maar niet omdat ze donker is!
In het begin vond ik haar wel een beetje een stoer mens. Maar ze werd met het jaar overdrevener.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 07:18 schreef matthijst het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, vroeger had ze nog geen kapsones, maar tegenwoordig is het een volgevreten BN-er die denkt dat ze, omdat ze nu wel eet, meer waard is dan de rest van Nederland...
Sylvana is haar roots vergeten.
Foto van vroeger:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |