Ja, vind die eerste nog steeds tegenvallen. Het klinkt niet als een band maar als Rage Against the Machine +Chris Cornell.quote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef Hills het volgende:
Echt? Vond je Revelations serieus beter dan het eerste album?
Ik denk dat je Revelations en Audioslave niet kunt vergelijken. Met Revelations is Audioslave meer richting een ander genre geraakt (meer melodisch, minder rock gericht met uitzondering van enkele nummers).. de plaat is over het algemeen beter geproduceerd, en zijn wat pakkender dan de eerste 2 (met name de eerste) cd's. Dat mensen Revelations beter vinden kan ik opzich wel begrijpen..quote:Op maandag 9 april 2007 22:35 schreef Hills het volgende:
Echt? Vond je Revelations serieus beter dan het eerste album?
Mijn handen jeuken, weet je dat? Maar het is zo duur, dat ik zoveel geld alleen uitgeef aan grootheden als Pearl Jam, Roger Waters, U2, Depeche Mode etc. Niet dat Chris Cornell veel minder is, maar ik krijg het gevoel dat Melkweg de verbouwing van hun zaal snel wil terugverdienen.quote:Op maandag 9 april 2007 22:43 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik denk dat je Revelations en Audioslave niet kunt vergelijken. Met Revelations is Audioslave meer richting een ander genre geraakt (meer melodisch, minder rock gericht met uitzondering van enkele nummers).. de plaat is over het algemeen beter geproduceerd, en zijn wat pakkender dan de eerste 2 (met name de eerste) cd's. Dat mensen Revelations beter vinden kan ik opzich wel begrijpen..
Ik ben echter gek op alle 3 de albums en luister er allemaal met evenveel plezier naar.
En oja, ik heb de kaarten voor de Melkweg al binnen![]()
Ik vind het ook schandalig veel eigenlijk, maar Chris Cornellquote:Op maandag 9 april 2007 22:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Mijn handen jeuken, weet je dat? Maar het is zo duur, dat ik zoveel geld alleen uitgeef aan grootheden als Pearl Jam, Roger Waters, U2, Depeche Mode etc. Niet dat Chris Cornell veel minder is, maar ik krijg het gevoel dat Melkweg de verbouwing van hun zaal snel wil terugverdienen.
Dat isquote:Op maandag 9 april 2007 22:49 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik vind het ook schandalig veel eigenlijk, maar Chris Cornellin een niet al te grote zaal
![]()
Zondequote:(Ik wou altijd Audioslave al zien, helaas is dat er niet van gekomen)
You Know My Name wel (maarja, filmmuziek hé), No Such Thing ben ik niet met je eens qua commercie.quote:Op maandag 9 april 2007 23:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hij begeeft zich wel op een commercieler pad moet ik zeggen, maar het klinkt typisch Cornell. Ach, zolang hij zich niet in de uitverkoop gooit vind ik het best...
Klopt, maar als je het vergelijkt met zijn onconventionele popsongs van Superunknown en Down on the Upside... ach, ben wellicht wat sceptischquote:Op maandag 9 april 2007 23:05 schreef Haunter het volgende:
[..]
You Know My Name wel (maarja, filmmuziek hé), No Such Thing ben ik niet met je eens qua commercie.
We zien wel wat het gaat worden als die plaat uiteindelijk uitkomt...quote:Op maandag 9 april 2007 23:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Klopt, maar als je het vergelijkt met zijn onconventionele popsongs van Superunknown en Down on the Upside... ach, ben wellicht wat sceptisch![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |