Geweldige muziek idd, heb Loud Love t/m A-Sides
En nu mjah Matt drumt weer lekker bij Pearl Jam
Chris is met Audioslave
Ben speelt bij Wellwater Conspiracy (net als Matt)
Wat Kim (gitaar) nu doet geen id
quote:Maar het gaat dus over Soundgarden...
Op maandag 5 mei 2003 13:11 schreef nossio het volgende:
audioslave
Had tijdje getwijfelt tussen Superunknown en een verzamelalbum maar heb de goeie keus gemaakt verzamelalums zijn nooit een geheel en zou ik dus veel minder draaien.
Zelf heb ik op CD Badmotorfinger (mooie cover btw), Superunknown, Down on the Upside en een live-album (bootleg).
Badmotorfinger vind ik echt dé beste, Superunknown is daarentegen ook erg goed!
Toevallig nog mensen die in 1996 bij het concert in Ahoy' waren??
Wat ik me ervan kan herinneren is dat ze niet zo strak begonnen, maar uiteindelijk een geweldige show hebben neergezet!
quote:
October 11, 1996: Rotterdam, Netherlands AhoySetlist:
Spoonman, Searching With My Good Eye Closed, Let Me Drown, Pretty Noose, Burden In My Hand, My Wave, Ty Cobb, An Unkind, Fell on Black Days, Helter Skelter, Boot Camp, Rusty Cage, Black Hole Sun, Outshined, Switch Opens, Blow Up the Outside World, Communication Breakdown (tease), Search and Destroy, Slaves and Bulldozers, Dark Globe, Jesus Christ Pose
quote:weet ik maar zag hierboven staan waar alles nu naar toe was,en wilde even mijn waardering laten blijken voor audioslave
Op maandag 5 mei 2003 14:03 schreef MuadDib het volgende:[..]
Maar het gaat dus over Soundgarden...
Soundgarden dan:
Heb alle cd's incl temple of the dog.
Wat een wereld stem heeft die Cornel,ze gaan nog regelmatig mee de auto in om mee te gillen
Kijk voor de 'lol' maar eens op www.soundgarden.com ... hoe drijven op andermans roem.
quote:Ja, de rest.
Op vrijdag 4 juli 2003 10:56 schreef Slasher het volgende:
Eigenlijk ken ik alleen Blackhole Sun...iets gemist van de band?
quote:HEIDEN.
Op vrijdag 4 juli 2003 10:56 schreef Slasher het volgende:
Eigenlijk ken ik alleen Blackhole Sun...iets gemist van de band?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |