N
quote:Ik vind steel rain echt een geweldig nr wat daar op staat
Op dinsdag 25 februari 2003 20:58 schreef MuadDib het volgende:
Euphoria Morning is inderdaad een heel aardig album. In ieder geval beter dan de opgeklopte hype die Audioslave heet.
Erg goeie zanger en ik ben wel blij met Audioslave. Album gedownload om te checken en gekocht! Is e cht
net niet denk ik... gewoon een "wel aardig cd" maar over de zanger, jammer dat ik die solo-cd nie heb gehoord ga hem even opzoeken denk ik ben wel benieuwd. soundgarden was ik nooit fan van maar wel van de zang van cornell. ik heb de eerste ratm cd grijs gedraaid en dat blijft altijd nog hangen, vandaar dat ik cornell er moeilijk in kan plaatsen. zal hem eerdaags nog eens luisteren. (vind overigens van die cd dat de muziek net niet is, los van de zanger)
quote:Steel rain is zeker een mooi nummer. Daar komt echt alle kracht van z'n rauwe stem naar boven.Vind When i'm down zelf heel erg mooi. Hij heeft ook een nummer "just like suicide" staat niet op ut album... maar is ook erg goed.
Op dinsdag 25 februari 2003 21:05 schreef D3nn15 het volgende:[..]
Ik vind steel rain echt een geweldig nr wat daar op staat
Zijn solo album dus
Download Jezus Christ Pose maar eens.
quote:Just like suicide is van Superunknown van Soundgarden
Op woensdag 26 februari 2003 00:02 schreef _Niels_ het volgende:[..]
Steel rain is zeker een mooi nummer. Daar komt echt alle kracht van z'n rauwe stem naar boven.Vind When i'm down zelf heel erg mooi. Hij heeft ook een nummer "just like suicide" staat niet op ut album... maar is ook erg goed.
quote:dit gaat te ver... deze plaat moet groeien en is tegenwoordig zeker relevant
Op dinsdag 25 februari 2003 20:58 schreef MuadDib het volgende:
Euphoria Morning is inderdaad een heel aardig album. In ieder geval beter dan de opgeklopte hype die Audioslave heet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |