En blanken verneuken de wereld, maar ik hoor jou daar niet over praten?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:46 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Your point ?
Negers zijn gewoon verschrikkelijk als ze in groepjes staan biri's te drinken en jonko's te roken.
En blanke meisjes worden het hardst nagefloten/gescheeuwd. Dus daar kan je op uit maken dat ze een voorkeur hebben voor hen.
Als negers overwegend op machtsposities zaten waren we een stuk slechter af. Jij denkt dat Afrika niet bij de wereld hoort ofzo ? Noem 1 land dat daar niet slachtoffer is van een corrupt regime ? Stammen die jaren na dekolonisatie nog steeds elkaar op beestachtige wijze afslachten ? Het enige land dat het een beetje goed doet daar is Z-Afrika. En dat komt omdat de structuur overwegend blank is.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
En blanken verneuken de wereld, maar ik hoor jou daar niet over praten?.
En ondertussen zitten we hier in het Westen te bedenken hoe erger we het nog kunnen maken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:51 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Als negers overwegend op machtsposities zaten waren we een stuk slechter af. Jij denkt dat Afrika niet bij de wereld hoort ofzo ? Noem 1 land dat daar niet slachtoffer is van een corrupt regime ? Stammen die jaren na dekolonisatie nog steeds elkaar op beestachtige wijze afslachten ? Het enige land dat het een beetje goed doet daar is Z-Afrika. En dat komt omdat de structuur overwegend blank is.
Nee als zwarten meer macht hadden waren we echt beter af.
Ok om een voorbeeld in het N.L koninkrijk te noemen. De Antillen. Mijn god wat een goede leiders zijn die zakkenvullers daar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
En ondertussen zitten we hier in het Westen te bedenken hoe erger we het nog kunnen maken.
Ver van mijn bed show.
We bijten als je irri doet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:12 schreef MrBadGuy het volgende:
Je moet ze ook niet recht in de ogen kijken![]()
[sarcastisch]Tsja zij weten ook dat blond + blauwe ogen superieur is [/sarcastisch]quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef Buschetta het volgende:
[..]
De meeste negers willen zelf het liefst meisjes met blond haar en blauwe ogen. Althans de geluiden die ze produceren als ze met een groepje op een straathoek staan wijzen daar op......
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 00:00 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Negers die succesvol zijn hebben nog steeds de neiging om naar hun roots terug te keren.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja verschrikkelijk boos omdat jij ook goed sinterklaas rijmpjes kan maken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik kan ook heel goed sinterklaas rijmpjes![]()
hihi. Ben je nu trouwens boos?
Ja, want negers kunnen ook helemaal niet goed zingen, wel rhitmisch iets opnoemen, maar dat kan een robot ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:16 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk boos omdat jij ook goed sinterklaas rijmpjes kan maken.
![]()
Nou dan! welkom bij de club.quote:
Ik dacht dat jij zwart was, of teminste aangebrandquote:
Nee man, als je zwart bent ben je een poep.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:38 schreef LENUS het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zwart was, of teminste aangebrand
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:56 schreef BaajGuardian het volgende:
Ah, webster is gearriveerd.
Die oude VOC-mentaliteit, ja!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:31 schreef prof.bierbekje het volgende:
Vroeger heel vroegah, werden ze gewoon opgehangen als ze iets stalen.
Of ze kregen met de zweep. Waar blijft de tijd.........
Haha, die linker moet een hangneger zijn.......quote:
Jaloers?!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:17 schreef Knuffel-neger het volgende:
Jullie zijn gewoon fakking jaloers op ons.
Sjah ach als ik zwart was was ik ook trots.quote:
Fout fout fout.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef Buschetta het volgende:
[..]
De meeste negers willen zelf het liefst meisjes met blond haar en blauwe ogen. Althans de geluiden die ze produceren als ze met een groepje op een straathoek staan wijzen daar op......
Whahaha, da's een negerinquote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 17:34 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Fout fout fout.
Jij bent zeker zelf ook blond
Negers neuken alles wat ze kunnen neuken of het nou blond is of niet.
Hollandse meiden zijn makkelijk, daarom fluiten die negers naar ze. En om geen enkele andere reden.
daar batsen ze ook genoeg mee hoorquote:Op zondag 1 juli 2007 19:59 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Negerinnen hebben echt altijd zo´n grote bek... vind je het gek dat je daar niet mee wil batsen![]()
^^ Juist wel.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:59 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Negerinnen hebben echt altijd zo´n grote bek... vind je het gek dat je daar niet mee wil batsen![]()
Heb jij blauwe ogen?quote:Op zondag 1 juli 2007 20:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
^^ Juist wel.
Lekker getint huidje. Love it.
Maar dat wil niet zeggen dat ik niet van aziatische,zuid amerikaans,hawaiaanse of europeaanse dames hou.
I love girls girls girls all over the world.![]()
donder nou es op met die ranzige heaumeaux streken van jequote:Op zondag 1 juli 2007 20:06 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Heb jij blauwe ogen?
Dan wil ik best met je mee![]()
![]()
![]()
ik ben namelijk heel lekker... en licht getint
(en een man)
Laat me niet kotsen.quote:Op zondag 1 juli 2007 20:06 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Heb jij blauwe ogen?
Dan wil ik best met je mee![]()
![]()
![]()
ik ben namelijk heel lekker... en licht getint
(en een man)
Heb je nou wel of geen blauwe ogen?quote:
Dat is gewoon gemeen!quote:
Maar alleen omdat ik een man ben maak ik geen kans bij jequote:Op zondag 1 juli 2007 20:59 schreef HL_Dog43 het volgende:
nee ik vind mezelf geen raCist. Waarom ik dat niet ben?Ik haat geen bepaald ras of bevolkingsgroep.
jij bent lelijk dus dat kan me niks schelenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:29 schreef MouzurX het volgende:
Jaaaaa ik heb blauwe ogen dus ik ben goed ( was ik al, maar toch)
Hoezo dan?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:11 schreef Cyberdogg het volgende:
Negerhaat is terecht. En apartheid is niet voor niets een Nederlans woord. Pfff zou ik bijna de slavenhandel vergeten.
Ethiopië doet het ook best aardig. En het is nooit gekolonialiseerd.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:51 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Als negers overwegend op machtsposities zaten waren we een stuk slechter af. Jij denkt dat Afrika niet bij de wereld hoort ofzo ? Noem 1 land dat daar niet slachtoffer is van een corrupt regime ? Stammen die jaren na dekolonisatie nog steeds elkaar op beestachtige wijze afslachten ? Het enige land dat het een beetje goed doet daar is Z-Afrika. En dat komt omdat de structuur overwegend blank is.
Nee als zwarten meer macht hadden waren we echt beter af.
Je hebt gelijk. Inderdaad een goed staatsbestel en kent geen corruptie. Is een erg vrij land en welvarend. Er is eten in overvloed en armoede kennen ze daar niet. Je kan ook zo gaan protesteren en eigenlijk is het een van de meest ontwikkelde landen ter wereld.......quote:Op maandag 2 juli 2007 11:04 schreef knnth het volgende:
[..]
Ethiopië doet het ook best aardig. En het is nooit gekolonialiseerd.
Amerika die eenzelfde gemiddelde heeft als Europa.quote:
Laat maar, ze tellen Canada erbij.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Amerika die eenzelfde gemiddelde heeft als Europa.
Eeuh nee. VS heeft gewoon zelfde IQ als Europa, kijk maar eens naar de hoeveelheid wetenschappers die daar wonen. Er is een reden waarom de meeste Nederlandse professoren, wetenschappers, scheikundigen naar de VS gaan. Is gewoon veel aantrekkelijker dan in Europa.quote:
Jep, de wetenschappers compenseren het plebs.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:57 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Eeuh nee. VS heeft gewoon zelfde IQ als Europa, kijk maar eens naar de hoeveelheid wetenschappers die daar wonen. Er is een reden waarom de meeste Nederlandse professoren, wetenschappers, scheikundigen naar de VS gaan. Is gewoon veel aantrekkelijker dan in Europa.
Wat is plebs?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jep, de wetenschappers compenseren het plebs.
Ik vroeg niks aan jou, blondiequote:
Thanks.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:09 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Hij is niet echt blond zeg maar.
Meen je dit nou serieus?quote:Op zondag 1 juli 2007 22:11 schreef Cyberdogg het volgende:
Negerhaat is terecht. En apartheid is niet voor niets een Nederlans woord. Pfff zou ik bijna de slavenhandel vergeten.
De meeste slavenhandel werd gedaan door de inheemse stammen zelf, en de meeste negers die zijn verhandeld, tsja, die afstammelingen hebben het nu een stuk beter dan hun brothers back in the motherland.quote:
Nee, aangezien ze alleen hard werken onder dwang...quote:Op maandag 2 juli 2007 17:23 schreef zarGon het volgende:
Je suggereert dat wij maar beter in negers kunnen handelen?
Déjà vu. Kolonisatie, round two.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:31 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Nee, aangezien ze alleen hard werken onder dwang...
Je kan beter Afrikaanse landen direct laten regeren door een Westerse regering. Soort fosterparents plan, maar dan alleen voor landen.
Nee, kolonisatie is als je dingen nog uit dat land steelt. Mijn idee is eerder dat het land dat erover regeert een hoop erinsteekt. Is meer imperalisatie, maar dat je niet de gebruiken van dat land veranderd, alleen de infrastructuur, economie en onderwijs.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:35 schreef zarGon het volgende:
[..]
Déjà vu. Kolonisatie, round two.
Insert hengel-vis verhaal.
Misschien boeit het ze gewoon geen fuck en vinden ze het wel leuk om de hele dag door de rimboe te sjokken op zoek naar wat voedsel!quote:Op maandag 2 juli 2007 17:31 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Nee, aangezien ze alleen hard werken onder dwang...
Je kan beter Afrikaanse landen direct laten regeren door een Westerse regering. Soort fosterparents plan, maar dan alleen voor landen.
En welke Westerse land heeft nou geen behoefte aan een sterk Afrika, waar er niemand meer honger lijdt en wat wij helemaal niet meer kunnen uitbuiten.quote:Op maandag 2 juli 2007 17:49 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Nee, kolonisatie is als je dingen nog uit dat land steelt. Mijn idee is eerder dat het land dat erover regeert een hoop erinsteekt. Is meer imperalisatie, maar dat je niet de gebruiken van dat land veranderd, alleen de infrastructuur, economie en onderwijs.
Ach, u weet 't, generalisaties zijn 90% realiteit en 10% overdrijving. Niet voor niets hebben Surinamers/Mocro's zo'n slechte naam, niet werken en jatten. Dat geldt ook voor negers. Kijk naar Africa, het continent is een grote puinhoop, itt tot bijvoorbeeld azie. Een ras daar op plakken is dan vrij makkelijk en niet onterecht, feit is dat de gemiddelde neger wat minder intelligent is, wat luier en stukken beter met muziek.quote:Op maandag 9 april 2007 16:39 schreef remlof het volgende:
Ach, FOK! is gewoon een afspiegeling van de Nederlandse samenleving. En die wordt steeds xenofober. Slechte zaak. Eng zelfs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ES IST ZEIT FUR REICH!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 18:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
En welke Westerse land heeft nou geen behoefte aan een sterk Afrika, waar er niemand meer honger lijdt en wat wij helemaal niet meer kunnen uitbuiten.
Yeah, shame on us, dat wij de economie en onderwijs niet willen helpen.
Gast, zolang wij maar goed kunnen leven, boeit Afrika ons niet. Wij vallen liever landen aan, dat dat wij ze opbouwen.
Dat filmpje van jou doet het niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 23:39 schreef Ivo1986 het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=7DFohu31vXQ&NR=1
Kut neger
Dat filmpje van jou dat het niet. ?!??!?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:20 schreef poepje3 het volgende:
[..]
Dat filmpje van jou dat het niet.
Kut blanke
Last van nachtblindheid?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:22 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dat filmpje van jou dat het niet. ?!??!?
WTF bedoel je.
quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:48 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Hij werkt wel, ow en ga vooral zo door met baggeren
Sjeeeesjus, maak je niet zo druk man. ''t Is onzin voor je leven'quote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:48 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Baggeren is voor negersquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:48 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |