Battles moet je liggen, netzoals Liars of bijvoorbeel The Annimal Collective, ik vind het nu goe maar ik kan me voorstellen dat er momenten zijn dat ik het vreselijk zou vinden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik kom maar niet door het album van Battles heen. Net zoals bij Panda Bear, eigenlijk. Het klinkt wel smeuiig en heeft iets om leuk te kunnen gaan vinden, maar eigenlijk is het gewoon een hoop interessantdoenerij..
Ben wel erg gecharmeerd van de nieuwe van The Ladybug Transistor. Aanrader voor de liefhebbers van jaren '80 'indie' als The Church, Lloyd Cole of House Of Love, maar ook mensen die The Clientele een warm hart toedragen.
Helaas is hun drummer 3 weken geleden overleden, dus even kijken hoe het verder loopt met ze.
En dat is dan weer heel indie om te doen!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:40 schreef Z het volgende:
Het is wel enorme neuzel twee inderdaad. Als de naam genoemd op schep ik ook altijd even op dat ik ze in de Paradiso gezien heb samen met 6 andere betalende bezoekers![]()
Hmmm, een soort van modernere Pavement. Zeer de moeite waardquote:Op maandag 21 mei 2007 15:12 schreef -Dries- het volgende:
Wat voor muziek is het skippybal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |