Ik ga sowieso. Nou helpt het wel dat ik met 20 minuten Metro gewoon in het Park benquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:03 schreef Grobbel het volgende:
Het gratis Metropolisfestival in Rotterdam begint ook steeds concretere vorm aan te nemen. De volgende bands zijn al bevestigd:
Er zitten een hoop dingen tussen die me niet zo heel veel doen, maar Menomena is toch wel een bijzonder goede reden om op zondag 1 juli naar Rotterdam af te reizen.![]()
En er schijnen nog meer namen aan te komen. Hopelijk zitten daar nog een paar must see-bandjes tussen.![]()
Ik heb The Year of the Leopard, mooie plaat inderdaad. Bedankt voor de tip!quote:Op maandag 4 juni 2007 18:42 schreef JelleS het volgende:
Tip voor Dries, methodmich, Bigshadow en eigenlijk iedereen die van mooie muziek houdt:
CD: James Yorkston - Roaring The Gospel
James Yorkston (And The Athletes)
Hoe heet de nieuwe plaat eigenlijk?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:56 schreef bigshadow het volgende:
Ik zo vandaag, he, nieuwe interpol gevonden. Bleek een of andere mafketel het laatste killers album te hebben hernoemd![]()
Ah oke... je vindt namelijk diverse benamingen...quote:Op maandag 4 juni 2007 20:54 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Our love to admire is het geworden volgens mij.
Ik heb haar nieuwe plaat en het is anders dan haar eerste album "Scissors", meer rock. Ik moest er even aan wennen, maar begin hem steeds mooier te vinden.quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:08 schreef methodmich het volgende:
En dan de liveplaat Cosmic Rosy Spine Kites van onze Polly Paulusma. www.pollypaulusma.com
Zij zal bekender zijn hier denk ik. Heeft ook pas een nieuwe plaat uit.
Dat probleem had ik dus ook.... Wat een flutalbum van The Killers trouwens...quote:Op maandag 4 juni 2007 16:56 schreef bigshadow het volgende:
Ik zo vandaag, he, nieuwe interpol gevonden. Bleek een of andere mafketel het laatste killers album te hebben hernoemd![]()
De Liars track is niet aan mij besteed, de nieuwe Lewis and Clarke wel, direct weer eens het prachtige album Barebones and Branches opgezet. De andere twee suggesties zijn ook zeer welkom, al kende ik de nieuwe National alquote:Op dinsdag 12 juni 2007 10:47 schreef Grobbel het volgende:
Naast de hierboven aangehaalde Liars-stream (wel allemaal luisteren, he!), hieronder nog even wat korte reviews over een aantal geweldige tracks die Pitchfork een tijd geleden online heeft gezet.
Lewis and Clarke - Before it Breaks You: Een lang nummer van meer dan 10 minuten, maar een echt epos is het niet. Wel bloedmooi en ingetogen, met arrangementen die bij vlagen aan Sufjan Stevens doen denken. Aanrader! Hier te downloaden
De vorige plaat is erg wisselend, maar staan een paar zeer goede nummers op. Het werk daarvoor ben ik niet echt bekend mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:56 schreef Grobbel het volgende:
The National is ook niet echt een onbekende band natuurlijk; heb ze ooit leren kennen in de tijd van AudioGalaxy (!) als featured artist (wie kent die site nog?Zal 2000 of 2001 of zo geweest zijn
). Maar tot dusver heb ik er nooit echt veel aan gevonden. Tot die nieuwe plaat, dus.
Het hele album staat al online..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:31 schreef Grobbel het volgende:
De nieuwe single van Liars is NU te beluisteren op Pitchfork, en is echt onwijs gaaf. Een terugkeer ook naar het geluid van het eerste album, ook. Wees er wel snel bij, want over 24 uur wordt de stream weer weggehaald.
http://pitchforkmedia.com(...)-casts-of-everything
Serieus? Ik heb 'm nog nergens kunnen vinden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:31 schreef spacemangraig het volgende:
[..]
Het hele album staat al online..
Ik ook nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Serieus? Ik heb 'm nog nergens kunnen vinden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |