het zal wel een ons liggenquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 13:53 schreef jna het volgende:
ik had er al 1 klaarstaan met "Kampioen bokjespingen"
Iddquote:
snap ik ook niet, zelfs ik zit hier nog met een zuur gezicht... kijk ik die foto's zie ik allemaal lachende gezichtenquote:
Niemandquote:Op maandag 9 april 2007 13:56 schreef koningdavid het volgende:
Ik was gisteren de hele dag weg, heb alleen de samenvatting gezien.
Wie speelden er goed tegen RKC?
Iedereenquote:Wie waren slecht?
krijgen ze vrij bij feyenoord?quote:Op maandag 9 april 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
Krijgen ze bij jullie ook 3 dagen vrij?
Wij hebben niet verloren, alleen het kampioenschapquote:Op maandag 9 april 2007 13:58 schreef Malibu-06 het volgende:
Krijgen ze bij jullie ook 3 dagen vrij?
Hoe deed Van der Wiel het? En Vermaelen?quote:
Ik zie PSV niet winnen van Twente as. zondag, dus dat moet wel goed komen. Ik maak me alleen zorgen over AZ. Hoe halen we hen in?quote:Op maandag 9 april 2007 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
Kut-Ajax! We hebben het kampioenschap welgeteld 18 uur in eigen hand gehad.
Ja was matig bij de eerste goal kon Rkc best makkelijk inkoppen, en bij de tweede goal kon Berger gewoon aannemen kijken en schieten in het strafschopgebied. Je kon duidelijk zien dat ze Stam en Grygera miste en ze speelden gewoon slechtquote:Op maandag 9 april 2007 14:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hoe deed Van der Wiel het? En Vermaelen?
We moeten hopen dat Feyenoord punten blijft verspelen, waardoor Heerenveen nog zicht houdt op die 5de plek. In dat geval hoop ik dat ze kunnen gaan stunten in Alkmaar. Dat is eigenlijk de enige mogelijkheid.quote:Op maandag 9 april 2007 14:02 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zie PSV niet winnen van Twente as. zondag, dus dat moet wel goed komen. Ik maak me alleen zorgen over AZ. Hoe halen we hen in?
En oh ja... wij moeten ook winnen, wat dus een flinke opgave blijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |