haar foto staat er nog niet bij op 10quote:Op maandag 9 april 2007 15:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot nu toe wijst alles erop dat ze echt blijft. Als het niet zo is, zit ze echt bijna de hele dag keihard te liegen en daar kan ik geen reden voor bedenken (of TIEN moet een prijs hangen aan wie het beste liegt ofzo). Ze zegt echt vanalles waaruit blijkt dat ze echt blijft. Allemaal dingen die ze niet hóeft te zeggen.
En dat is?quote:Op maandag 9 april 2007 15:22 schreef Sonique het volgende:
Syl komt met een heel sterk punt trouwens...
Goede capquote:
Ik geloof nog steeds niet dat ze blijft...quote:Op maandag 9 april 2007 15:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tot nu toe wijst alles erop dat ze echt blijft. Als het niet zo is, zit ze echt bijna de hele dag keihard te liegen en daar kan ik geen reden voor bedenken (of TIEN moet een prijs hangen aan wie het beste liegt ofzo). Ze zegt echt vanalles waaruit blijkt dat ze echt blijft. Allemaal dingen die ze niet hóeft te zeggen.
Tien houdt de site ook bij vandaag. Alleen de foto van Ilona staat nog niet bij de miljonairs.quote:Op maandag 9 april 2007 15:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat ze blijft...
Wie neemt een lege koffer mee het huis in?
Ik denk dat ze dat met opzet doen.... iedereen in het ongewisse laten.quote:
Ik hoop dat ze echt blijft hoor daar niet van, maar ik heb me twijfelsquote:Op maandag 9 april 2007 15:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat met opzet doen.... iedereen in het ongewisse laten.
Ilona heeft de opdracht om ze te laten denken dat ze blijft. Ze trekt gewoon alles uit de kast.quote:Op maandag 9 april 2007 15:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tegelijkertijd weet ze - sinds de komst van Nena - precies wat ze moet zeggen. En Ilona kan heel overtuigend overkomen. Ik vind haar verdacht rellerig ...quote:Op maandag 9 april 2007 15:22 schreef scanman01 het volgende:
Die is voor alle fanmail als ze er na een half jaar weer uitstapt.quote:Op maandag 9 april 2007 15:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds niet dat ze blijft...
Wie neemt een lege koffer mee het huis in?
Ik vind de ilona die we vandaag en gisteravond hebben gezien toch een andere dan de vorige keerquote:Op maandag 9 april 2007 15:26 schreef Suikeroom het volgende:
waarom zou je in godsnaam Ilona er terug indoen? dat zou echt een enorme miscast zijn.. zij brengt geen nieuwe verhaallijnen.. is altijd voor de lieve vrede, houd van gezelligheid.. is oninteressant en oud..
als zij de show moet redden kunnen ze gelijk de stekker eruit halen![]()
![]()
Ok dan. Heeft ze al wel met Natas gepraat?quote:Op maandag 9 april 2007 15:27 schreef petraa het volgende:
Diana gaat weg hehe
een dagje knallen kan iedereen.. cker als je weet dat je daarna toch weer weg gaat... en ik vind het wel meevallen, het lag meer aan het humeur van Natasiaquote:Op maandag 9 april 2007 15:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind de ilona die we vandaag en gisteravond hebben gezien toch een andere dan de vorige keer
Neeeeeeeee, natas wilde als moeder met haar praten. Maar ze ging eerst met sil praten.quote:Op maandag 9 april 2007 15:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok dan. Heeft ze al wel met Natas gepraat?
Ow..is ze uitgeluld? Gelukkig..kan ze thuis de opgenomen streams bekijken...Diane ook weer blij..quote:Op maandag 9 april 2007 15:27 schreef petraa het volgende:
Diana gaat weg hehe
Dat was nou het enige gesprek met Diana dat ik wel had willen horenquote:Op maandag 9 april 2007 15:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Neeeeeeeee, natas wilde als moeder met haar praten. Maar ze ging eerst met sil praten.
Dan gaat ze echt heel ver. Ze maakt al plannen wat ze de komende week in de villa gaat doen. Ze zegt tegen huub dat ze blijft, maar dat ze Natasia en Brian maar moeten laten geloven dat ze vanavond weg gaat... enz enz. Ze heeft ook gezien hoe erg Huub er mee zat toen Nena toch nog weg ging, dus daarom denk ik dat ze dat niet ook zou flikken. Zelfs gisteren, met veel drank op, ging ze dan geen moment in de fout en had ze wel een paar opmerkingen waaruit bleek dat ze echt blijft. Het enige wat ik niet kan rijmen is dat ze helemaal niet zo boeiend is. Waarom zou de redactie in vredesnaam haar terugkomst goedkeuren?quote:Op maandag 9 april 2007 15:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze echt blijft hoor daar niet van, maar ik heb me twijfels
Helemaal mee eens, ze komt nu veel sympthieker over, en ziet er ook beter uit..quote:Op maandag 9 april 2007 15:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind de ilona die we vandaag en gisteravond hebben gezien toch een andere dan de vorige keer
nopequote:Op maandag 9 april 2007 15:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok dan. Heeft ze al wel met Natas gepraat?
Misschien heeft ze beloofd tv te maken met Natas?quote:Op maandag 9 april 2007 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
-knip- Waarom zou de redactie in vredesnaam haar terugkomst goedkeuren?
Omdat het natasja opfuckedquote:Op maandag 9 april 2007 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan gaat ze echt heel ver. Ze maakt al plannen wat ze de komende week in de villa gaat doen. Ze zegt tegen huub dat ze blijft, maar dat ze Natasia en Brian maar moeten laten geloven dat ze vanavond weg gaat... enz enz. Ze heeft ook gezien hoe erg Huub er mee zat toen Nena toch nog weg ging, dus daarom denk ik dat ze dat niet ook zou flikken. Zelfs gisteren, met veel drank op, ging ze dan geen moment in de fout en had ze wel een paar opmerkingen waaruit bleek dat ze echt blijft. Het enige wat ik niet kan rijmen is dat ze helemaal niet zo boeiend is. Waarom zou de redactie in vredesnaam haar terugkomst goedkeuren?
Zo zeg, die vind ik wel erg ver gaanquote:Op maandag 9 april 2007 15:29 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ow..is ze uitgeluld? Gelukkig..kan ze thuis de opgenomen streams bekijken...Diane ook weer blij..![]()
hij kan natuurlijk ook moeilijk in z'n zwembroek Diana gaan uitwuiven, ik zou zeggen in Jaap z'n geval; til er niet zo zwaar aan.quote:Op maandag 9 april 2007 15:33 schreef Dogga het volgende:
wat een manieren toch om in dat zwembad te blijven.
Bij haar binnekomst kwam hij pas 10 minuten later binnen hobbelen en nu zit hij nog in het zwembad
What een moron
Daar zit ook mijn grootste vraagteken. En de twijfel of Ilona wel zal blijven, ik zit haar niet als TV-kanon.quote:Op maandag 9 april 2007 15:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
...over Ilona .... <knip>
Het enige wat ik niet kan rijmen is dat ze helemaal niet zo boeiend is.
Waarom zou de redactie in vredesnaam haar terugkomst goedkeuren?
Een sanctie voor Natasia binnen 2.5 uur na binnenkomst?quote:Op maandag 9 april 2007 15:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar zit ook mijn grootste vraagteken. En de twijfel of Ilona wel zal blijven, ik zit haar niet als TV-kanon.
Dat is heel mooi en snel bewerkstelligt voor elkaar gekregenquote:Op maandag 9 april 2007 15:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Een sanctie voor Natasia binnen 2.5 uur na binnenkomst?
Er zijn mensen in het huis die er langer over doen...
Ik geloof er niets van dat ze blijft. Ze is teveel muurbloempje en ik vind haar verbaal niet sterk. Ik geloof er niets van dat de redaktie op dze manier een miljonair zal 'verspelen'. Mocht ze wel blijven dat is de enige reden die ik kan bedenken is dat de redaktie haar blessure totaal verkeerd heeft behandeld. En dat Ilona op basis van dit haar plek weer heeft opgeeist (en zelfs dat geloof ik niet). De redaktie zal haar ook nooit toestaan per dag 4 uur gaan werken in het huis en zo elke dag reclame maken voor het bedrijf waar ze nu voor werkt. Ik denk ook niet dat er veel kijkers zijn die Ilona terug zouden willen.quote:Op maandag 9 april 2007 15:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia had idd snel een sanctie. Maar dat was niet de verdienste van Ilona, gewoon een stommiteit van Natasia zelf.quote:Op maandag 9 april 2007 15:37 schreef Sonique het volgende:
[..]
Een sanctie voor Natasia binnen 2.5 uur na binnenkomst?
Er zijn mensen in het huis die er langer over doen...
Dat humeur van Natasia lag weer aan de komst van Ilona, ze fleurde eerst op toen Nena weg ging ... Overigens geloof ik best dat Ilona meer kan knallen dan de vorige keer, want zoals ze gisteren al meldde weet ze nu (wél) precies waar ze aan toe is en staat ze sterker.quote:Op maandag 9 april 2007 15:29 schreef Suikeroom het volgende:
een dagje knallen kan iedereen.. cker als je weet dat je daarna toch weer weg gaat... en ik vind het wel meevallen, het lag meer aan het humeur van Natasia
Hoezo?..als ik ff in de kooi op bezoek zou zijn geweest zou ik ook willen dat ze de streams opnamen...is toch leuk om terug te zien? Waarom zou Diana dat niet leuk vinden.? ...ze is een grote fan van het programma...en ze zal best erg blij zijn om binnen te zijn geweest.quote:Op maandag 9 april 2007 15:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo zeg, die vind ik wel erg ver gaan
Ongelooflijk. Ja, klekker blij zal Diana zijn
Hmm, als Ilona er niet geweest was, was het niet gebeurt...quote:Op maandag 9 april 2007 15:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia had idd snel een sanctie. Maar dat was niet de verdienste van Ilona, gewoon een stommiteit van Natasia zelf.
Wat zijn de ( bruikbare ) alternatieven??quote:Op maandag 9 april 2007 15:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daar zit ook mijn grootste vraagteken. En de twijfel of Ilona wel zal blijven, ik zit haar niet als TV-kanon.
Ok, maar blijkbaar is haar gevoel voor / tegen Ilona dusdanig sterk dat het haar drijft tot iets dat leidt tot een waarschuwing. Best uitzonderlijk.quote:Op maandag 9 april 2007 15:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Natasia had idd snel een sanctie. Maar dat was niet de verdienste van Ilona, gewoon een stommiteit van Natasia zelf.
Het hapert watquote:Op maandag 9 april 2007 15:46 schreef akveor het volgende:
Fok is nu steeds stuk?
Ja, daarom zie je deze post ook niet.quote:Op maandag 9 april 2007 15:46 schreef akveor het volgende:
Fok is nu steeds stuk?
Soms kan ik wel en soms niet reageren of een nieuw bericht maken...quote:Op maandag 9 april 2007 15:48 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ja, daarom zie je deze post ook niet.
Zelfs Natasia geloofde de waarschuwing niet..... maar BANJ is dan ook para...quote:Op maandag 9 april 2007 15:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, maar blijkbaar is haar gevoel voor / tegen Ilona dusdanig sterk dat het haar drijft tot iets dat leidt tot een waarschuwing. Best uitzonderlijk.
Nu zie ik het ook. Hiervoor niets gemerkt.quote:Op maandag 9 april 2007 15:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Soms kan ik wel en soms niet reageren of een nieuw bericht maken...
En aangezien er weinig gepost wordt denk ik dat meer mensen er last van hebben....quote:Op maandag 9 april 2007 15:51 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Nu zie ik het ook. Hiervoor niets gemerkt.
had ik ook, raar hoorquote:Op maandag 9 april 2007 15:55 schreef Katewalker het volgende:
Ik krijg ook vaak een foutbericht..als het maar aan fok ligt en niet aan mijn pc...![]()
Juf Judith zei dat Sylvia de enige was met iets van talent meende ik gistee te horen.quote:Op maandag 9 april 2007 15:55 schreef Borga het volgende:
Amanda heeft echt de mooiste zangstem in de villa
Ja een beetje jammer is het wel dat Natas Ilona ontloopt.quote:Op maandag 9 april 2007 16:08 schreef Liess het volgende:
Wat een saaie dag vandaag in DGK
SylviSAAIquote:Op maandag 9 april 2007 16:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Saaie Sylvia aan het woord.
Hoe laat worden ze allemaal gevoerd??quote:Op maandag 9 april 2007 16:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja een beetje jammer is het wel dat Natas Ilona ontloopt.
Zegt alweer genoeg, Natas is absoluut niet bang voor Iloonquote:Op maandag 9 april 2007 16:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja een beetje jammer is het wel dat Natas Ilona ontloopt.
Geen idee, het enige dat ik heb opgevangen over het eten was dat Huub vroeg: wie heeft er keukendienst?quote:
we worden dus grandioos voor de gek gehouden!quote:Op deze miljonair kun je geen stem uitbrengen. Klik op wwwklotezooi om te zien op wie je wel kunt stemmen. Succes!
Sylvia moet echt wat aan haar PR doen... Ze is mijn favoriet maar als ze zo door gaat met weigeren en meedoen aan akties heb ik het steeds meer gehad met haar. Ze weigert overal aan mee te doen gaat vroeg op bed. Leuke gesprekken met Huub heeft ze bijna niet meer. En in de groep vind ik haar niet uitgesproken genoeg. Ze zegt steeds dat ze in de villa moet zijn maar doet er weinig voor om d'r plekje te verdedigen. Echt jammer.quote:Op maandag 9 april 2007 16:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Saaie Sylvia aan het woord.
quote:Op maandag 9 april 2007 16:12 schreef rebellious_angel het volgende:
ik vermoed toch ook erg dat Ilona er weer uitgaat. Net nog een sms naar 1010 gestuurd, ff testen en ik kreeg terug
[..]
we worden dus grandioos voor de gek gehouden!
HEAR HEARquote:Op maandag 9 april 2007 16:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Sylvia moet echt wat aan haar PR doen... Ze is mijn favoriet maar als ze zo door gaat met weigeren en meedoen aan akties heb ik het steeds meer gehad met haar. Ze weigert overal aan mee te doen gaat vroeg op bed. Leuke gesprekken met Huub heeft ze bijna niet meer. En in de groep vind ik haar niet uitgesproken genoeg. Ze zegt steeds dat ze in de villa moet zijn maar doet er weinig voor om d'r plekje te verdedigen. Echt jammer.
Is de PP dan open? Ik had geen idee.quote:Op maandag 9 april 2007 16:12 schreef rebellious_angel het volgende:
ik vermoed toch ook erg dat Ilona er weer uitgaat. Net nog een sms naar 1010 gestuurd, ff testen en ik kreeg terug
[..]
we worden dus grandioos voor de gek gehouden!
yeps, die is weer open. En ik was erg benieuwd of er een zelfde reactie op een stem voor Ilona zou komen als bij een stem op Huub/Syl.quote:
Jaaa, 10 communiceert perfect met haar kijkers in dit ''interaktieve'' programma.quote:
Amanda heeft toch nephaar ...... Dat was al afkomstig van de touwmakerij.......quote:Op maandag 9 april 2007 16:11 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda kan haar haar wel verkopen aan een touwmakerij.
Hoeft niet erg veel bewerkt te worden.
Ja is wel open, van 9 april tot 15 april kun je weer stemmen.quote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef Katewalker het volgende:
De PP is helemaal niet open..op de site staat er nika over..dus je kan op geen enkele miljonair stemmen..nog niet..
Sorry ik zie niets op de TIEN site...quote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Jaaa, 10 communiceert perfect met haar kijkers in dit ''interaktieve'' programma.![]()
effe de hoofdpagina checken, linkerkant onder het hot news!quote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef Katewalker het volgende:
De PP is helemaal niet open..op de site staat er nika over..dus je kan op geen enkele miljonair stemmen..nog niet..
quote:Jij bepaalt welke miljonair deze maand extra contactpunten verdient. Dat doe je door de naam van jouw favoriete miljonair te sms'en naar 1010. Is bijvoorbeeld Amanda jouw favoriete miljonair, SMS dan Amanda naar 1010. Met jouw stem maak je kans op deze Samsung 32 inch LCD TV of 1 van de 10 Hizihair verwenarrangementen. SMS dus nu de naam van jouw favoriete miljonair naar 1010.
Vanaf maandag 09 april t/m zondag 15 april 2007 kun jij je stem uitbrengen op één van de Miljonairs uit De Gouden Kooi. De Miljonair met de meeste stemmen krijgt de meeste contactpunten die hij/zij in De Gouden Kooi hard nodig zal hebben.
Deze prijsvraag is actief van maandag 09 april t/m zondag 15 april, daarna kun je niet meer meedoen.
Excuus...nu zag ik hem wel staan...quote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef Katewalker het volgende:
Recycling is toch belangrijk?quote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda heeft toch nephaar ...... Dat was al afkomstig van de touwmakerij.......
Amanda heeft nog niet 0,000001 promille van de klasse en stijl van Loontje!quote:Op maandag 9 april 2007 16:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Tering die Amanda blijft een lekker wijf in vergelijking met die oude wijven Sylvia en Ilona.
Op Japio kon je ook de eerste keer niet stemmen.quote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
yeps, die is weer open. En ik was erg benieuwd of er een zelfde reactie op een stem voor Ilona zou komen als bij een stem op Huub/Syl.
Heb je de namen van alle mogelijke nieuwe oud-Miljonairs al uitgeprobeerd?quote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
yeps, die is weer open. En ik was erg benieuwd of er een zelfde reactie op een stem voor Ilona zou komen als bij een stem op Huub/Syl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |