Het hapert watquote:Op maandag 9 april 2007 15:46 schreef akveor het volgende:
Fok is nu steeds stuk?
Ja, daarom zie je deze post ook niet.quote:Op maandag 9 april 2007 15:46 schreef akveor het volgende:
Fok is nu steeds stuk?
Soms kan ik wel en soms niet reageren of een nieuw bericht maken...quote:Op maandag 9 april 2007 15:48 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Ja, daarom zie je deze post ook niet.
Zelfs Natasia geloofde de waarschuwing niet..... maar BANJ is dan ook para...quote:Op maandag 9 april 2007 15:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ok, maar blijkbaar is haar gevoel voor / tegen Ilona dusdanig sterk dat het haar drijft tot iets dat leidt tot een waarschuwing. Best uitzonderlijk.
Nu zie ik het ook. Hiervoor niets gemerkt.quote:Op maandag 9 april 2007 15:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Soms kan ik wel en soms niet reageren of een nieuw bericht maken...
En aangezien er weinig gepost wordt denk ik dat meer mensen er last van hebben....quote:Op maandag 9 april 2007 15:51 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Nu zie ik het ook. Hiervoor niets gemerkt.
had ik ook, raar hoorquote:Op maandag 9 april 2007 15:55 schreef Katewalker het volgende:
Ik krijg ook vaak een foutbericht..als het maar aan fok ligt en niet aan mijn pc...![]()
Juf Judith zei dat Sylvia de enige was met iets van talent meende ik gistee te horen.quote:Op maandag 9 april 2007 15:55 schreef Borga het volgende:
Amanda heeft echt de mooiste zangstem in de villa
Ja een beetje jammer is het wel dat Natas Ilona ontloopt.quote:Op maandag 9 april 2007 16:08 schreef Liess het volgende:
Wat een saaie dag vandaag in DGK
SylviSAAIquote:Op maandag 9 april 2007 16:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Saaie Sylvia aan het woord.
Hoe laat worden ze allemaal gevoerd??quote:Op maandag 9 april 2007 16:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja een beetje jammer is het wel dat Natas Ilona ontloopt.
Zegt alweer genoeg, Natas is absoluut niet bang voor Iloonquote:Op maandag 9 april 2007 16:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja een beetje jammer is het wel dat Natas Ilona ontloopt.
Geen idee, het enige dat ik heb opgevangen over het eten was dat Huub vroeg: wie heeft er keukendienst?quote:
we worden dus grandioos voor de gek gehouden!quote:Op deze miljonair kun je geen stem uitbrengen. Klik op wwwklotezooi om te zien op wie je wel kunt stemmen. Succes!
Sylvia moet echt wat aan haar PR doen... Ze is mijn favoriet maar als ze zo door gaat met weigeren en meedoen aan akties heb ik het steeds meer gehad met haar. Ze weigert overal aan mee te doen gaat vroeg op bed. Leuke gesprekken met Huub heeft ze bijna niet meer. En in de groep vind ik haar niet uitgesproken genoeg. Ze zegt steeds dat ze in de villa moet zijn maar doet er weinig voor om d'r plekje te verdedigen. Echt jammer.quote:Op maandag 9 april 2007 16:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Saaie Sylvia aan het woord.
quote:Op maandag 9 april 2007 16:12 schreef rebellious_angel het volgende:
ik vermoed toch ook erg dat Ilona er weer uitgaat. Net nog een sms naar 1010 gestuurd, ff testen en ik kreeg terug
[..]
we worden dus grandioos voor de gek gehouden!
HEAR HEARquote:Op maandag 9 april 2007 16:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Sylvia moet echt wat aan haar PR doen... Ze is mijn favoriet maar als ze zo door gaat met weigeren en meedoen aan akties heb ik het steeds meer gehad met haar. Ze weigert overal aan mee te doen gaat vroeg op bed. Leuke gesprekken met Huub heeft ze bijna niet meer. En in de groep vind ik haar niet uitgesproken genoeg. Ze zegt steeds dat ze in de villa moet zijn maar doet er weinig voor om d'r plekje te verdedigen. Echt jammer.
Is de PP dan open? Ik had geen idee.quote:Op maandag 9 april 2007 16:12 schreef rebellious_angel het volgende:
ik vermoed toch ook erg dat Ilona er weer uitgaat. Net nog een sms naar 1010 gestuurd, ff testen en ik kreeg terug
[..]
we worden dus grandioos voor de gek gehouden!
yeps, die is weer open. En ik was erg benieuwd of er een zelfde reactie op een stem voor Ilona zou komen als bij een stem op Huub/Syl.quote:
Jaaa, 10 communiceert perfect met haar kijkers in dit ''interaktieve'' programma.quote:
Amanda heeft toch nephaar ...... Dat was al afkomstig van de touwmakerij.......quote:Op maandag 9 april 2007 16:11 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda kan haar haar wel verkopen aan een touwmakerij.
Hoeft niet erg veel bewerkt te worden.
Ja is wel open, van 9 april tot 15 april kun je weer stemmen.quote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef Katewalker het volgende:
De PP is helemaal niet open..op de site staat er nika over..dus je kan op geen enkele miljonair stemmen..nog niet..
Sorry ik zie niets op de TIEN site...quote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef FdW het volgende:
[..]
Jaaa, 10 communiceert perfect met haar kijkers in dit ''interaktieve'' programma.![]()
effe de hoofdpagina checken, linkerkant onder het hot news!quote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef Katewalker het volgende:
De PP is helemaal niet open..op de site staat er nika over..dus je kan op geen enkele miljonair stemmen..nog niet..
quote:Jij bepaalt welke miljonair deze maand extra contactpunten verdient. Dat doe je door de naam van jouw favoriete miljonair te sms'en naar 1010. Is bijvoorbeeld Amanda jouw favoriete miljonair, SMS dan Amanda naar 1010. Met jouw stem maak je kans op deze Samsung 32 inch LCD TV of 1 van de 10 Hizihair verwenarrangementen. SMS dus nu de naam van jouw favoriete miljonair naar 1010.
Vanaf maandag 09 april t/m zondag 15 april 2007 kun jij je stem uitbrengen op één van de Miljonairs uit De Gouden Kooi. De Miljonair met de meeste stemmen krijgt de meeste contactpunten die hij/zij in De Gouden Kooi hard nodig zal hebben.
Deze prijsvraag is actief van maandag 09 april t/m zondag 15 april, daarna kun je niet meer meedoen.
Excuus...nu zag ik hem wel staan...quote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef Katewalker het volgende:
Recycling is toch belangrijk?quote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Amanda heeft toch nephaar ...... Dat was al afkomstig van de touwmakerij.......
Amanda heeft nog niet 0,000001 promille van de klasse en stijl van Loontje!quote:Op maandag 9 april 2007 16:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Tering die Amanda blijft een lekker wijf in vergelijking met die oude wijven Sylvia en Ilona.
Op Japio kon je ook de eerste keer niet stemmen.quote:Op maandag 9 april 2007 16:17 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
yeps, die is weer open. En ik was erg benieuwd of er een zelfde reactie op een stem voor Ilona zou komen als bij een stem op Huub/Syl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |