Zo is het..quote:Op maandag 9 april 2007 12:29 schreef Sunjammer het volgende:
Is de EO ook weer blij.
Proost!quote:Op maandag 9 april 2007 12:31 schreef Vlarp het volgende:
Laat de heerlijke boodschap klinken..
Misschien een goed teken. Iedereen ziet dat jullie bijelkaar passen.quote:Op maandag 9 april 2007 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Wat is het een extreem vreemd gevoel als iedereen in de kroeg er vanuit gaat dat je een stel bent met D.... terwijl ik dat wel zou willen maar het toch echt niet zo is
Beter dan andersom, terwijl je een stel bent iedereen er van uit gaat dat je vrijgezel bent en dus versierbaar bent. Geeft veel meer moeilijkhedenquote:Op maandag 9 april 2007 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Wat is het een extreem vreemd gevoel als iedereen in de kroeg er vanuit gaat dat je een stel bent met D.... terwijl ik dat wel zou willen maar het toch echt niet zo is
quote:Op maandag 9 april 2007 14:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Beter dan andersom, terwijl je een stel bent iedereen er van uit gaat dat je vrijgezel bent en dus versierbaar bent. Geeft veel meer moeilijkheden![]()
ben je al bij die vriendin langsgeweest ? en waaromquote:
Pas in de avond en whyquote:Op maandag 9 april 2007 15:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ben je al bij die vriendin langsgeweest ? en waarom![]()
Ik vind Habibi Ana niet zo leuk ben er een paar keer geweest, valt tegenquote:Op maandag 9 april 2007 16:11 schreef sammienl het volgende:
Wat zijn Libanese mannen toch sexy
http://www.youtube.com/watch?v=-esn8YQnZu4&NR=1
Ik moet weer eens naar een Arabische gay tent in Amsterdam, ik ben in the mood voor een Libanees![]()
Het valt idd tegen. De laatste keer dat ik er was had je geen leuke Arabieren daar zitten. Maar je hebt afzonderlijk feesten waar Turkse en Marokkaanse homoseksuelen komen. Alleen vrij lastig te achterhalen.quote:Op maandag 9 april 2007 16:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind Habibi Ana niet zo leuk ben er een paar keer geweest, valt tegen
leuke naam, kan de foto niet zien, maar die zal wel leuk zijn. Ok tot straks ik ga even de stad Utrecht onveilig makenquote:Op maandag 9 april 2007 16:18 schreef sammienl het volgende:
[..]
Het valt idd tegen. De laatste keer dat ik er was had je geen leuke Arabieren daar zitten. Maar je hebt afzonderlijk feesten waar Turkse en Marokkaanse homoseksuelen komen. Alleen vrij lastig te achterhalen.
[afbeelding]
En hij heet nog Amir, leuke naam.
Ik was afgelopen zaterdag in Utrecht en ben misschien aankomend zaterdag ook van partij.quote:Op maandag 9 april 2007 16:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
leuke naam, kan de foto niet zien, maar die zal wel leuk zijn. Ok tot straks ik ga even de stad Utrecht onveilig maken![]()
waar ? ik was er ook (in Utrecht dan)quote:Op maandag 9 april 2007 16:28 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zaterdag in Utrecht en ben misschien aankomend zaterdag ook van partij.
Ja schande, ledigheid is des duivelsoorkussenquote:Op maandag 9 april 2007 16:55 schreef wonderer het volgende:
Staat de heer nu pas op? Wat een luie vlegel.
Flinke bus deo dan maar?quote:Op maandag 9 april 2007 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Altijd leuk zo'n auditie. Je moet eerst een dans/bewegings oefening doen en kom je daar doorheen, een sollicitatiegesprek. Maar ik ga echt geen 2 outfits meenemenen toch wil je goed voor de dag komen in dat gesprek..
en een ander T-shirt + vestquote:
Dan zou ik die wijde broek nemen.quote:Op maandag 9 april 2007 18:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en een ander T-shirt + vest
Nu nog de keuze maken tussen m'n trainingsbroek en een wijde broek waar k ook beter in kan bewegen
Dat dacht ik ook, ach ik zie het morgen wel als ik opstaquote:
Nagels knippen?quote:Op maandag 9 april 2007 18:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En mn voeten zijn weer gegroeid, mn sportschoenen zitten kinda krap
Been there, done that.quote:
Hell yeah!!quote:Op maandag 9 april 2007 16:51 schreef sammienl het volgende:
[..]
Gewoon in de stad niks bijzonders.
[afbeelding]
[afbeelding]
much beter dan een Marokkaan![]()
Hij gaat niet meer aan. Bij inpluggen van de USB kabel laadt ie niet meer op en maakt geen contact meer. En helaas zit de batterij achter een plaatje wat je moet losschroeven met van die iniminie schroevendraaiers, en die heb ik niet. Batterij eruit en er weer in helpt meestal wel.quote:Op maandag 9 april 2007 20:25 schreef wonderer het volgende:
Serieus? Wat is er kapot aan dan?
Jah, weet ik heel zeker.. anders zou dat ding nog wel aan moeten gaan, want hij was gisteren nog zo goed als vol..quote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:
Ik las inderdaad dat opladen via de USB de batterij snel uitput, omdat je niets op je speler kan zetten zonder dat hij (een beetje) oplaadt,maar drie maanden is wel erg kort.
Weet je zeker dat je USB poort niet stuk is?
Het was een raar raar raar zwaar weekend.quote:Op maandag 9 april 2007 20:25 schreef wonderer het volgende:
Dat klinkt niet al te vrolijk, vlinder...
Batterij een stukje verschoven en contact verloren?quote:Op maandag 9 april 2007 20:31 schreef Vlarp het volgende:
IEH!! Ik plug 'm nu net weer omdat ik een andere USB poort wilde proberen en hij gaat weer aan...
En dan mag iemand me nu uitleggen waarom dat ding zich een half uur dood hield
Mooi, morgen is het he? Succes alvast!quote:
Yup, 10amquote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mooi, morgen is het he? Succes alvast!
Ik denk dat 't iets in de API zit (datgene wat zit tussen het OS en het apparaat). Zeg maar, een 'glitch' in de aansturing van de hardware (wat in de hardware is 'ingebakken').quote:Op maandag 9 april 2007 20:31 schreef Vlarp het volgende:
IEH!! Ik plug 'm nu net weer omdat ik een andere USB poort wilde proberen en hij gaat weer aan...
En dan mag iemand me nu uitleggen waarom dat ding zich een half uur dood hield
Ik ben geen digibeet hoor.. ik weet wat een API is en doetquote:Op maandag 9 april 2007 20:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik denk dat 't iets in de API zit (datgene wat zit tussen het OS en het apparaat). Zeg maar, een 'glitch' in de aansturing van de hardware (wat in de hardware is 'ingebakken').
Nuja, ik weet niet wie wat weet, dus ik hou 't eenvoudig en leg 't een beetje uitquote:Op maandag 9 april 2007 20:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben geen digibeet hoor.. ik weet wat een API is en doet
quote:
'k Heb zelf net een pizza paesana lekker studentikoos op schoot achter de pc verorbertquote:
Ehm, okay, dat mag je 's voordoen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:54 schreef Ang3l het volgende:
Lekker is die. En die moet je dan door de spinazie a la creme roeren en dan als pastasaus gebruiken met stukjes kip er doorheendamn
Waren de borden vies?quote:Op maandag 9 april 2007 20:54 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
'k Heb zelf net een pizza paesana lekker studentikoos op schoot achter de pc verorbert
Geleerd in een studentenhuis. Was echt fucking lekker!quote:Op maandag 9 april 2007 20:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm, okay, dat mag je 's voordoen.
Hopelijk slaap je een beetje vannacht...quote:Op maandag 9 april 2007 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CV ingepakt, schoenen ingepakt, broek undecided, 2 shirtjes ingepakt. I'm ready.
Oh.. ik heb een Sandisk met 4 GB geheugen. Hij werkte tot vandaag perfect. En het muziek erop zetten gaat nu ook weer als een zonnetje..quote:Op maandag 9 april 2007 20:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nuja, ik weet niet wie wat weet, dus ik hou 't eenvoudig en leg 't een beetje uit
Ik heb zelf ook een mp3 speler die me een lieve duit heeft gekost, maar omdat de vorige zo'n snertding was die ik uit pure drift tegen de muur heb kapotgegooit, dacht ik maar goed op te letten bij het kopen van een nieuwe. Nu heb ik zo'n Samsung dingetje met 512mb geheugen. And it works like a treat![]()
Is ie op zijn sokken naar huis dan?quote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, Dennis z'n adidasjes staan nog hier:
[afbeelding]
Limited Edition Muppet Superstarss. It's not easy being green.
da's dan na 0.00 uur met de meet in Eindhovenquote:Op maandag 9 april 2007 23:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nog twintig nachtjes slapen en dan ben ik een oude lul..
Ga je je dan ook zo gedragen?quote:Op maandag 9 april 2007 23:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nog twintig nachtjes slapen en dan ben ik een oude lul..
Meet? Welke meet?quote:Op maandag 9 april 2007 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's dan na 0.00 uur met de meet in Eindhoven
en als je er dan niet bij kan/wilt zijn gaat het net als met mozes, en krijg je gewoon een serenade![]()
De twee-maten-meet.quote:
Er valt niks uit te leggen, gewoon een woordspelingquote:Op maandag 9 april 2007 23:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Twee maten meet?. Leg eens uit.
Oh..quote:Op maandag 9 april 2007 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er valt niks uit te leggen, gewoon een woordspelingIk vond hem wel leuk.
Nou ja, die dingen speelden wel mee natuurlijk. De meet van 28 april wordt zoals het er nu naar uitziet vrij klein en ik denk nog steeds dat als iemand die wat beter in de groep lag dan TMM, er meer mensen zich hadden aangemeld, met hetzelfde programma.quote:Op maandag 9 april 2007 23:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oh... Ik dacht aan meeting tussen twee maten (i.e. een date) of "met twee maten meten".
. En dat laatste leek mij wel rel-waardig.
.
Maar niet dus..
Misschien is er gewoon minder behoefte om elkaar te ontmoeten, geen nieuwsgierigheid naar De Mens van Vleesch & Bloed achter de nickname, iets wat er bij eerdere gelegenheden wel was. Wat mij bij eerdere meetings altijd tegenviel is dat er een handvol mensen opeens op komt dagen niet zich normaal nooit in het topic laten zien. En soms nodigden die dan ook nog eens wildvreemden uit.quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, die dingen speelden wel mee natuurlijk. De meet van 28 april wordt zoals het er nu naar uitziet vrij klein en ik denk nog steeds dat als iemand die wat beter in de groep lag dan TMM, er meer mensen zich hadden aangemeld, met hetzelfde programma.
Wildvreemden uitnodigen is wel raar ja... maar ik vind het altijd wel leuk om mensen te ontmoeten die ik normaal alleen online spreek, niet om ze te leren kennen maar gewoon om tijd met ze door te brengen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Misschien is er gewoon minder behoefte om elkaar te ontmoeten, geen nieuwsgierigheid naar De Mens van Vleesch & Bloed achter de nickname, iets wat er bij eerdere gelegenheden wel was. Wat mij bij eerdere meetings altijd tegenviel is dat er een handvol mensen opeens op komt dagen niet zich normaal nooit in het topic laten zien. En soms nodigden die dan ook nog eens wildvreemden uit..
Maar ik ga iets anders doen..
Je krijgt er meteen Gladiator-beelden bij.quote:Op maandag 9 april 2007 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: Holst - The Planets - Mars, the Bringer of War.mp3
Heb je anti-koorts?quote:Op maandag 9 april 2007 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
Ken je dat, dat je voorhoofd koud aanvoelt?
Nee, ik was op zijn schoenen naar huis gegaan. Ik vond ze leuk (en de mijne waren zeik- en zeiknat)quote:
Neequote:
I HATE THE GUY.quote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, Dennis z'n adidasjes staan nog hier:
[afbeelding]
Limited Edition Muppet Superstarss. It's not easy being green.
Het heerst. Hier hebben we er ook last van...quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee![]()
Bah. Ik heb echt enorm last van aan after-weekend-dip. Een post-weekend-depressie of zo.....
Ik liep er gister mee door de stad en iedereen keek me aan. Ze vallen dan ook nogal ERG opquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
I HATE THE GUY.
(sorry, beetje trauma omdat een loser het laatste paar in m'n maat wegkaapte een dag voor ik ze zou halen)
Neuh, het was een Amerikaanquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik liep er gister mee door de stat en iedereen keek me aan. Ze vallen dan ook nogal ERG op![]()
Wie weet eas Dennis die loser wel trouwens
Het zijn geen kinderschoenenquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:07 schreef DennisMoore het volgende:
Pitloos?
(En waarom zou je als volwassene kinderschoenen willen dragen?.)
Nou, op mij kom je met die schoenen toch behoorlijk kinds over hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het zijn geen kinderschoenenAlleen grote maten en het is een Limited Edition Colour Adidas
Er staat een Sesamstraat-figuur op...quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het zijn geen kinderschoenenAlleen grote maten en het is een Limited Edition Colour Adidas
kopje rustgevende thee dan maarquote:Op dinsdag 10 april 2007 09:46 schreef Sunjammer het volgende:
Werkelijk waar. M'n collega en ik zitten 2 dagen in Lelystad voor een calamiteitentest. Kom ik vanochtend op mijn werk... Mail van een projectmanager waar de goedkeuring van een bepaald project blijft. Heeft ons afdelingshoofd dus gewoon NIET gereageerd. Kan het project niet van start! De sukkel!
*mopper ende knetter*
Absoluut!quote:Op dinsdag 10 april 2007 09:54 schreef DennisMoore het volgende:
Whehe..
'k Hou niet van e-mail. Dan krijg je vaak dagen later pas antwoord op een vraag die je niet stelde.
Daarom loop ik liever bij mensen langs, efficiënter. Nu nog een stappenteller en een kilometer-vergoeding!
PIPO SCHOENENquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik liep er gister mee door de stad en iedereen keek me aan. Ze vallen dan ook nogal ERG op![]()
Wie weet was Dennis die loser wel trouwens
je had daar toch via de email een uitnodiging voor gekregen van de buren, maar omdat je vorige week op cursus was in het pitoreske Lelystad was vandaag toch was de eerste gelegenheidquote:Op dinsdag 10 april 2007 13:08 schreef Sunjammer het volgende:
Hoezo?
over die gipsafdruk ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 13:30 schreef Sunjammer het volgende:
Paul de Leeuw gezien afgelopen zaterdag?
Nee, bij de opening... dat een medewerker was overleden... deed alle kleding enzo.quote:
Ja, Gert - Jan Peer was dat toch, hij werkte naast Mooi weer de Leeuw ook voor Klokhuis en zo toch ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:48 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee, bij de opening... dat een medewerker was overleden... deed alle kleding enzo.
très bien pour vous!!!quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OMFG OMFG OMFG OMFG.
Alle 3 de rondes door: Animatie, Dans én Conditie/Uithoudingsvermogen
om 16.15 m'n sollicitatiegesprek!!!!
Yups, the very same. Daar moet ik dus heen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja, Gert - Jan Peer was dat toch, hij werkte naast Mooi weer de Leeuw ook voor Klokhuis en zo toch ?
Heeft dus geholpen, dat geduim van mequote:Op dinsdag 10 april 2007 15:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
OMFG OMFG OMFG OMFG.
Alle 3 de rondes door: Animatie, Dans én Conditie/Uithoudingsvermogen
om 16.15 m'n sollicitatiegesprek!!!!
Werkte hij ook aan de Sinterklaasfilms mee, of ken je hem van elders?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef Sunjammer het volgende:
Yups, the very same. Daar moet ik dus heen.
Hij werkt al jaren mee met ons, heeft het grootste gedeelte van de kostuums gemaakt, deed alles op dat vlak en was erg gezellig en vond het geen probleem om wat alcohol met ons weg te werken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Werkte hij ook aan de Sinterklaasfilms mee, of ken je hem van elders?
Het is een vuile kut-autist uit de Hitler-jugend. Dat is 't.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.gay.nl/artikel.html?documentid=1918
wat een artikel zeg!!!![]()
ik heb al heel wat aanvaringen met hem gehad, met name ook omdat ie weet dat ik van de PvdA ben![]()
Wel mooi, maar erg fout, tenminste, dat vind ik...
De link gaat naar gay.nl... waar moet ik op klikken?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb al heel wat aanvaringen met hem gehad, met name ook omdat ie weet dat ik van de PvdA ben![]()
Ga jij tijdens uitgaan gesprekken aan over politiek dan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:46 schreef Ang3l het volgende:
En ja, ook ik heb al meerdere aanvaringen met die mongool eerste klas gehad.
lelijk is ie in ieder geval nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar daar ligt de waarheid toch ookquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
Op zich wel goed, wat tegenwicht voor die extreemlinkse rakkers. Komen we per saldo netjes in 't midden uit..
Ik ga niks uit de weg op stapquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ga jij tijdens uitgaan gesprekken aan over politiek dan?.
*LOL*quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:55 schreef wizarddragon het volgende:
Wat heb je aan een tattoo als het niet te zien is in een darkroom. Ik pleit voor anti-kal
Owjaquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL*
Ja ja shizzle, als je je maar gedraagt zaterdag
Is ie misschien verwijderd? Hij doet het niet in FF en IE, ingelogd of niet.quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:24 schreef Ang3l het volgende:
Bij mij linkt ie wel meteen door naar het goede .nl artikel.....
Het gaat om het interview met ohreally.
Nee. heb net nog gekeken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is ie misschien verwijderd? Hij doet het niet in FF en IE, ingelogd of niet.
Ik ookquote:
Dat hielp! Dank je wel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. heb net nog gekeken.
Heb je de taal wel op Nederlands ingesteld? (je krijgt nl andere artikelen als je hem op bv engels hebt staan)
Het artikel staat nl op de frontpage als je gay.nl opent.
Ja maar... ja maar... de nieuwe CD van Jarre is hysterisch leuk.quote:
O kut.... weer zo'n slopend weekend....quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:10 schreef Vlarp het volgende:![]()
Wordt vast weer de eerste trein naar de bewoonde wereld pakken zondagochtend?
Jarre.. jarre? Jerruh?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:17 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... de nieuwe CD van Jarre is hysterisch leuk.
Vooral de 5.1 mix is geweldig.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jarre.. jarre? Jerruh?
Jean Michel Jarre natuurlijk
Ja, fijn heh?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O kut.... weer zo'n slopend weekend....
Theo en Thea?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:20 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Vooral de 5.1 mix is geweldig.
http://www.teo-tea.com
En ambient and stuff.quote:
Oh, geen clip gekekenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
En ambient and stuff.
Vind het wel geinig. Maffe clip ook.
Je ziet de clip op de achtergrond... en er zijn meer album samples te vinden. En de clip ook geloof ik.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, geen clip gekeken. Zo eens doen. Maar 't klinkt euhm, wel erg goed. Soms heb je wel een goeie smaak
Vanavond weerquote:
Schat........... ik ben afgelopen vrijdag vanaf het terras gaan sporten, toen douchen en om 22:00 al op stap tot 4:00u, ladderzat thuisgebracht door 2 mensen en die bedankt (zal dus wel half 6 zijn geweest voor ik sliep, wete er niks meer van). 's Ochtends om fucking 10:00 alweer door Dennis wakker geSMS't, samen film gekeken 's middags. 's Avonds naar Amsterdam gegaan voor een verjaardag/housewarming en tot een uur of half 7 gefeest en om half 11 weer wakker omdat het huis ngo geen gordijnen had. Het terras op, naar huis met de trein, chinezen met champagne en aardbeien en daarna met Dennis op stap, *CENSUUR*, uiteindelijk toch weer terug naar de kroeg om 4:00 maar die was al dicht en dus met vrienden naar huis gegaan. Daar met z'n allen een after party gehouden tot minstens 7:00 's ochtends (aangezien dennis z'n wekker in z'n telefoon toen afging). Op de bank geslapen daarna tot een uur of half 11 weer. Vervolgens kletsen, de stad in, omkleden en naar keukens kijken (vriend van ons heeft een keukenzaak, we gingen hem plagen). Daarna samen eten, terras op en uiteindelijk naar huis en doodmoe in slaap gevallen op de bank..... en toen opstaan en werken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, fijn heh?
En dan zondag de hele dag brak zijn en dan zondagavond toch te laat naar bed gaan waardoor je maandag helemaal naar de kloten bent op je werk... Ik kijk er al naar uit!
maar in werkelijkheid is het de speigel die beweegd ?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn hoofd lijkt te draaien.
Hou je nek es stil danquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Speel je in The Exorcist?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat een typvouten trouwensquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:32 schreef Ang3l het volgende:
Nog zo'n weekend meteen erachteraan overleef ik niet
Volgens mij zit er nog een restje alcohol in je bloed.quote:
*kuch* Het album is ook vast wel te vinden.. *kuch*quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:26 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je ziet de clip op de achtergrond... en er zijn meer album samples te vinden. En de clip ook geloof ik.
KLinkt als een storinkje in je evenwichtsorgaan. Ben je moe/heb je weinig gegeten?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is meer het gevoel dat je krijgt (en het is een beetje stom om het hiermee te vergelijken, maar wel treffend) als je in Villa Volta zit (In de Efteling), en dan in het begin, dat alles recht lijkt, maar in werkelijkheid de banken (en de kamer dus ook) al schuin zijn, zodat je een verstoord zwaartegevoel krijgt.
Zoiets, maar dan steeds een andere kant op. Niet het meest prettige.
Aangezien ik erg hard onderuit ben gegaan denk ik dat dat er uitgebloed is.......quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij zit er nog een restje alcohol in je bloed.
Moe, het is vast moeheid.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
KLinkt als een storinkje in je evenwichtsorgaan. Ben je moe/heb je weinig gegeten?
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*kuch* Het album is ook vast wel te vinden.. *kuch*
Hup naar bed dan.quote:
Kan niet, de schoolplicht roept. Tot minstens kwart over 12.quote:
Niet zo zeuren mopje! Gewoon vroeg naar bed deze week en dan komt alles goed. En Dennis gaat toch zaterdag ook weer mee?quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schat...........
< enorm zielig verhaal >
Nog zo'n weekend meteen erachteraan overlee ik niet
Geniet er van..quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:40 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
*5.1 versie in DVD speler doe*
Een documentaire kijken voor mijn mondeling Engels. En het nieuws.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:45 schreef wonderer het volgende:
Da's kut... wat moet je doen?
Nope (da's niet dope).quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Niet zo zeuren mopje! Gewoon vroeg naar bed deze week en dan komt alles goed. En Dennis gaat toch zaterdag ook weer mee?
What doesn't kill you makes you stronger.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik overleef het wel, maar ik ga me er alleen niet beter door voelen.
Wat zal ik later sterk wordenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
What doesn't kill you makes you stronger.
Vraag me af of de bedenker van die onzin is al dood is...
Khoorde al links en rechts dat de kans best groot is dat je alsnog aangenomen word hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:31 schreef wonderer het volgende:
Beetje flauw. Maar ze hebben nu wel je naam in ieder geval.
Sleep wellquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Khoorde al links en rechts dat de kans best groot is dat je alsnog aangenomen word hoorZe hadden alleen een stuk of 10 contracten mee die ze dringen moesten vullen. De rest komt morgen in de la van de casting director en word dan gelijk naast alle vacatures e.d. gelegd ofzo
Anyhoo im off
En zo word je uiteindelijk alsnog Goofy.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Khoorde al links en rechts dat de kans best groot is dat je alsnog aangenomen word hoorZe hadden alleen een stuk of 10 contracten mee die ze dringen moesten vullen. De rest komt morgen in de la van de casting director en word dan gelijk naast alle vacatures e.d. gelegd ofzo
Anyhoo im off
Qua lengte zal dat niet slecht uitkomen nee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
En zo word je uiteindelijk alsnog Goofy.
Maar allee, gij ook weer eens hier?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Qua lengte zal dat niet slecht uitkomen nee.
Het gaat niet om de lengte, maar om de boodschapquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Qua lengte zal dat niet slecht uitkomen nee.
Ik kan me niet herinneren dat Goofy ooit iets te melden heeft gehad.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte, maar om de boodschap
Ik kan me haast niet voorstellen dat jullie er iets wijzer van worden.quote:
Dat terzijde..quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat Goofy ooit iets te melden heeft gehad.
Zo is het maar net.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor hem natuurlijk..
Voor ons levert het alleen maar ellende op
Overigens geeft dat weer reden dat agressie en daardoor weer een uitlaatklep voor opgekropte emoties... hmm, kom verder, kom verder!!quote:
That makes three of us.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik kan me haast niet voorstellen dat jullie er iets wijzer van worden.
Als ik een week niet inlog heb ik er 5.. hooguitquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hmm, toch nog 37 berichten
Ik kan me niet herinneren ik je ooit pissig gemaakt heb?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Overigens geeft dat weer reden dat agressie en daardoor weer een uitlaatklep voor opgekropte emoties... hmm, kom verder, kom verder!!
Dat hoeven de kijkers niet te wetenquote:Op dinsdag 10 april 2007 21:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren ik je ooit pissig gemaakt heb?
Is je maag pissig?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik maag trouwens eigenlijk nooit iemand pissig.
Sjees ik ben gewoon een braaf jongetje.
Liegen is niet heel therapeutisch, he.quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik maak trouwens eigenlijk nooit iemand pissig.
Sjees ik ben gewoon een braaf jongetje.
Heb je het over het 1e of het 2e?quote:Op dinsdag 10 april 2007 21:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Liegen is niet heel therapeutisch, he.
Wat?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:07 schreef DennisMoore het volgende:
Iemand nog een Paiq-uitnodiging?
(Niet dat ik 't echt bijzonder vind ofzo...)
Leuk voor de kanarie.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
www.paiq.nl
Dat.
Met de originele kleurencombi oranjeblauw..
Dat logo met die gezichten is ook gejat. Gay.nl heeft ooit reclame gemaakt in de squeeze en wat andere bladen met het gay.nl logo verwerkt in allemaal van die kleine fototjes..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
www.paiq.nl
Dat.
Met de originele kleurencombi oranjeblauw..
Alleen jammer dat het logo er overheen geprojecteerd is.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat logo met die gezichten is ook gejat. Gay.nl heeft ooit reclame gemaakt in de squeeze en wat andere bladen met het gay.nl logo verwerkt in allemaal van die kleine fototjes..
ah, kijk:
[afbeelding]
Nou ja.. goed gejat en verbeterd, dat logo is wel beter idd echt met foto's die passen..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:29 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het logo er overheen geprojecteerd is.
Ehm... dat is een algemeen gebruikte techniek hoor, vele kleine fotootjes die dan één grote foto worden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:26 schreef Vlarp het volgende:
Dat logo met die gezichten is ook gejat. Gay.nl heeft ooit reclame gemaakt in de squeeze en wat andere bladen met het gay.nl logo verwerkt in allemaal van die kleine fototjes..
Het 2e en het 3e.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:06 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb je het over het 1e of het 2e?
Ik zag dat ik er 1 had.....quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:07 schreef DennisMoore het volgende:
Iemand nog een Paiq-uitnodiging?
(Niet dat ik 't echt bijzonder vind ofzo...)
Maar ja, het zijn homo's hé? Die zijn ook liever lui dan moe.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja.. goed gejat en verbeterd, dat logo is wel beter idd echt met foto's die passen..
Ja nou ja, ja, nou. Misschien is het ook maar beter als ie niet meegaat.....quote:
Egwelquote:Nah ja.. dan gaan we met z'n 4en een hoop lol maken..
Waarom hebben dat soort sites altijd van die vreselijke intro's?quote:
Ik heb ook te vroeg gejuicht, was het maar een intro...het is de complete site.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:48 schreef DennisMoore het volgende:
Omdat er blijkbaar een Utrechtse homo is die dol is op flash-sites...
Ik denk eerder zijn draaitafel.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ah 5 mei..
En Jerruh draait weer zie ik?
*noteer*
De site is op z'n zachtst gezegd ruk ja..quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb ook te vroeg gejuicht, was het maar een intro...het is de complete site.
Whateverquote:Op dinsdag 10 april 2007 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik denk eerder zijn draaitafel.
quote:
De site gaat toch over 05-05?quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:53 schreef DennisMoore het volgende:
Op 03-03 ja, maar ook op 05-05?
Laten we hopen dat dat niet van toepassing is op het feest.quote:Op dinsdag 10 april 2007 22:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
De site is op z'n zachtst gezegd ruk ja..
Je kunt het niet weerstaan?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:10 schreef Cahir het volgende:
Ik denk maar dak een account ga aanmaken op gay.nl (dat je ervoor moet betalen)
Hoezo moet je ervoor betalen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:10 schreef Cahir het volgende:
Ik denk maar dak een account ga aanmaken op gay.nl (dat je ervoor moet betalen)
Hij is onder de 14, dan moet je steekpenningen betalen.quote:
Doorsmeergeld.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hij is onder de 14, dan moet je steekpenningen betalen.
(Wat heeft Nederlands toch veel korte woorden...)quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:17 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
tsjah, soms is google ook niet alles om iets te weten te komen
Stonden zulke gewaagde foto's maar in S&G.quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
(Wat heeft Nederlands toch veel korte woorden...)
Maar gewaagd was 't wel, zo in een advertentie.
dan zat dat topic al lang en breed in het KPD gedoe achter de extra controlequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:28 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Stonden zulke gewaagde foto's maar in S&G..
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:28 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Stonden zulke gewaagde foto's maar in S&G..
Waarom ben ik niet verrast?quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:28 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij is dat PAIQ echt niks voor mij...........
Omdat jij weet dat ik visueel ben ingesteld?quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat jij weet dat ik visueel ben ingesteld?
quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij is onder de 14, dan moet je steekpenningen betalen.
Ik weet wie ik zoek, maar die wil niet gevonden worden. Dat is't probleem.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij weet je ook nog niet wat je ECHT zoekt of heb ik dat mis?
Okee.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet wie ik zoek, maar die wil niet gevonden worden. Dat is't probleem.
jij bent altijd goed gezelschap, al is het alleen maar visueelquote:Op woensdag 11 april 2007 00:10 schreef Ang3l het volgende:
Jah.
It's been fun but it's running late (o look at the damage done)
Ik ga slapen, ik ben niet zo'n goed gezelschap op dit moment.
Dat heb ik gemist... ik heb niks over een SMS gelezen in ieder geval.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:05 schreef Cahir het volgende:
[..]
je moet toch smsen als je hem wil laten activeren?
Hey eucalyptaquote:Op woensdag 11 april 2007 00:35 schreef Blubberzwijn het volgende:
hey bitches!
Dat is alleen maar als je minder fake wil overkomen.quote:Op woensdag 11 april 2007 00:05 schreef Cahir het volgende:
[..]
O ja, damn, een SMS.... rib uit je lijf man....quote:Op woensdag 11 april 2007 00:05 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja waar zijn de waarschuwingssignalen van de kijkwijzer als je ze nodig hebtquote:Op woensdag 11 april 2007 08:34 schreef Sunjammer het volgende:
Kom je 's ochtends vroeg uit bed, je zet de tv aan om even teletekst te kijken etc., zie opeens het blije hoofd van Balkenende in vol gereformeerde ornaat, WA en Max feliciteren met hun dochter.
Je hebt gelijk gegeten en gedronken zeg... geez...
Oh, mogguh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |