Zo is het..quote:Op maandag 9 april 2007 12:29 schreef Sunjammer het volgende:
Is de EO ook weer blij.
Proost!quote:Op maandag 9 april 2007 12:31 schreef Vlarp het volgende:
Laat de heerlijke boodschap klinken..
Misschien een goed teken. Iedereen ziet dat jullie bijelkaar passen.quote:Op maandag 9 april 2007 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Wat is het een extreem vreemd gevoel als iedereen in de kroeg er vanuit gaat dat je een stel bent met D.... terwijl ik dat wel zou willen maar het toch echt niet zo is
Beter dan andersom, terwijl je een stel bent iedereen er van uit gaat dat je vrijgezel bent en dus versierbaar bent. Geeft veel meer moeilijkhedenquote:Op maandag 9 april 2007 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Wat is het een extreem vreemd gevoel als iedereen in de kroeg er vanuit gaat dat je een stel bent met D.... terwijl ik dat wel zou willen maar het toch echt niet zo is
quote:Op maandag 9 april 2007 14:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Beter dan andersom, terwijl je een stel bent iedereen er van uit gaat dat je vrijgezel bent en dus versierbaar bent. Geeft veel meer moeilijkheden![]()
ben je al bij die vriendin langsgeweest ? en waaromquote:
Pas in de avond en whyquote:Op maandag 9 april 2007 15:38 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ben je al bij die vriendin langsgeweest ? en waarom![]()
Ik vind Habibi Ana niet zo leuk ben er een paar keer geweest, valt tegenquote:Op maandag 9 april 2007 16:11 schreef sammienl het volgende:
Wat zijn Libanese mannen toch sexy
http://www.youtube.com/watch?v=-esn8YQnZu4&NR=1
Ik moet weer eens naar een Arabische gay tent in Amsterdam, ik ben in the mood voor een Libanees![]()
Het valt idd tegen. De laatste keer dat ik er was had je geen leuke Arabieren daar zitten. Maar je hebt afzonderlijk feesten waar Turkse en Marokkaanse homoseksuelen komen. Alleen vrij lastig te achterhalen.quote:Op maandag 9 april 2007 16:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik vind Habibi Ana niet zo leuk ben er een paar keer geweest, valt tegen
leuke naam, kan de foto niet zien, maar die zal wel leuk zijn. Ok tot straks ik ga even de stad Utrecht onveilig makenquote:Op maandag 9 april 2007 16:18 schreef sammienl het volgende:
[..]
Het valt idd tegen. De laatste keer dat ik er was had je geen leuke Arabieren daar zitten. Maar je hebt afzonderlijk feesten waar Turkse en Marokkaanse homoseksuelen komen. Alleen vrij lastig te achterhalen.
[afbeelding]
En hij heet nog Amir, leuke naam.
Ik was afgelopen zaterdag in Utrecht en ben misschien aankomend zaterdag ook van partij.quote:Op maandag 9 april 2007 16:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
leuke naam, kan de foto niet zien, maar die zal wel leuk zijn. Ok tot straks ik ga even de stad Utrecht onveilig maken![]()
waar ? ik was er ook (in Utrecht dan)quote:Op maandag 9 april 2007 16:28 schreef sammienl het volgende:
[..]
Ik was afgelopen zaterdag in Utrecht en ben misschien aankomend zaterdag ook van partij.
Ja schande, ledigheid is des duivelsoorkussenquote:Op maandag 9 april 2007 16:55 schreef wonderer het volgende:
Staat de heer nu pas op? Wat een luie vlegel.
Flinke bus deo dan maar?quote:Op maandag 9 april 2007 17:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Altijd leuk zo'n auditie. Je moet eerst een dans/bewegings oefening doen en kom je daar doorheen, een sollicitatiegesprek. Maar ik ga echt geen 2 outfits meenemenen toch wil je goed voor de dag komen in dat gesprek..
en een ander T-shirt + vestquote:
Dan zou ik die wijde broek nemen.quote:Op maandag 9 april 2007 18:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
en een ander T-shirt + vest
Nu nog de keuze maken tussen m'n trainingsbroek en een wijde broek waar k ook beter in kan bewegen
Dat dacht ik ook, ach ik zie het morgen wel als ik opstaquote:
Nagels knippen?quote:Op maandag 9 april 2007 18:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En mn voeten zijn weer gegroeid, mn sportschoenen zitten kinda krap
Been there, done that.quote:
Hell yeah!!quote:Op maandag 9 april 2007 16:51 schreef sammienl het volgende:
[..]
Gewoon in de stad niks bijzonders.
[afbeelding]
[afbeelding]
much beter dan een Marokkaan![]()
Hij gaat niet meer aan. Bij inpluggen van de USB kabel laadt ie niet meer op en maakt geen contact meer. En helaas zit de batterij achter een plaatje wat je moet losschroeven met van die iniminie schroevendraaiers, en die heb ik niet. Batterij eruit en er weer in helpt meestal wel.quote:Op maandag 9 april 2007 20:25 schreef wonderer het volgende:
Serieus? Wat is er kapot aan dan?
Jah, weet ik heel zeker.. anders zou dat ding nog wel aan moeten gaan, want hij was gisteren nog zo goed als vol..quote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef wonderer het volgende:
Ik las inderdaad dat opladen via de USB de batterij snel uitput, omdat je niets op je speler kan zetten zonder dat hij (een beetje) oplaadt,maar drie maanden is wel erg kort.
Weet je zeker dat je USB poort niet stuk is?
Het was een raar raar raar zwaar weekend.quote:Op maandag 9 april 2007 20:25 schreef wonderer het volgende:
Dat klinkt niet al te vrolijk, vlinder...
Batterij een stukje verschoven en contact verloren?quote:Op maandag 9 april 2007 20:31 schreef Vlarp het volgende:
IEH!! Ik plug 'm nu net weer omdat ik een andere USB poort wilde proberen en hij gaat weer aan...
En dan mag iemand me nu uitleggen waarom dat ding zich een half uur dood hield
Mooi, morgen is het he? Succes alvast!quote:
Yup, 10amquote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mooi, morgen is het he? Succes alvast!
Ik denk dat 't iets in de API zit (datgene wat zit tussen het OS en het apparaat). Zeg maar, een 'glitch' in de aansturing van de hardware (wat in de hardware is 'ingebakken').quote:Op maandag 9 april 2007 20:31 schreef Vlarp het volgende:
IEH!! Ik plug 'm nu net weer omdat ik een andere USB poort wilde proberen en hij gaat weer aan...
En dan mag iemand me nu uitleggen waarom dat ding zich een half uur dood hield
Ik ben geen digibeet hoor.. ik weet wat een API is en doetquote:Op maandag 9 april 2007 20:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik denk dat 't iets in de API zit (datgene wat zit tussen het OS en het apparaat). Zeg maar, een 'glitch' in de aansturing van de hardware (wat in de hardware is 'ingebakken').
Nuja, ik weet niet wie wat weet, dus ik hou 't eenvoudig en leg 't een beetje uitquote:Op maandag 9 april 2007 20:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben geen digibeet hoor.. ik weet wat een API is en doet
quote:
'k Heb zelf net een pizza paesana lekker studentikoos op schoot achter de pc verorbertquote:
Ehm, okay, dat mag je 's voordoen.quote:Op maandag 9 april 2007 20:54 schreef Ang3l het volgende:
Lekker is die. En die moet je dan door de spinazie a la creme roeren en dan als pastasaus gebruiken met stukjes kip er doorheendamn
Waren de borden vies?quote:Op maandag 9 april 2007 20:54 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
'k Heb zelf net een pizza paesana lekker studentikoos op schoot achter de pc verorbert
Geleerd in een studentenhuis. Was echt fucking lekker!quote:Op maandag 9 april 2007 20:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ehm, okay, dat mag je 's voordoen.
Hopelijk slaap je een beetje vannacht...quote:Op maandag 9 april 2007 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
CV ingepakt, schoenen ingepakt, broek undecided, 2 shirtjes ingepakt. I'm ready.
Oh.. ik heb een Sandisk met 4 GB geheugen. Hij werkte tot vandaag perfect. En het muziek erop zetten gaat nu ook weer als een zonnetje..quote:Op maandag 9 april 2007 20:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nuja, ik weet niet wie wat weet, dus ik hou 't eenvoudig en leg 't een beetje uit
Ik heb zelf ook een mp3 speler die me een lieve duit heeft gekost, maar omdat de vorige zo'n snertding was die ik uit pure drift tegen de muur heb kapotgegooit, dacht ik maar goed op te letten bij het kopen van een nieuwe. Nu heb ik zo'n Samsung dingetje met 512mb geheugen. And it works like a treat![]()
Is ie op zijn sokken naar huis dan?quote:Op maandag 9 april 2007 21:25 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, Dennis z'n adidasjes staan nog hier:
[afbeelding]
Limited Edition Muppet Superstarss. It's not easy being green.
da's dan na 0.00 uur met de meet in Eindhovenquote:Op maandag 9 april 2007 23:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nog twintig nachtjes slapen en dan ben ik een oude lul..
Ga je je dan ook zo gedragen?quote:Op maandag 9 april 2007 23:02 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Nog twintig nachtjes slapen en dan ben ik een oude lul..
Meet? Welke meet?quote:Op maandag 9 april 2007 23:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's dan na 0.00 uur met de meet in Eindhoven
en als je er dan niet bij kan/wilt zijn gaat het net als met mozes, en krijg je gewoon een serenade![]()
De twee-maten-meet.quote:
Er valt niks uit te leggen, gewoon een woordspelingquote:Op maandag 9 april 2007 23:13 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Twee maten meet?. Leg eens uit.
Oh..quote:Op maandag 9 april 2007 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Er valt niks uit te leggen, gewoon een woordspelingIk vond hem wel leuk.
Nou ja, die dingen speelden wel mee natuurlijk. De meet van 28 april wordt zoals het er nu naar uitziet vrij klein en ik denk nog steeds dat als iemand die wat beter in de groep lag dan TMM, er meer mensen zich hadden aangemeld, met hetzelfde programma.quote:Op maandag 9 april 2007 23:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Oh... Ik dacht aan meeting tussen twee maten (i.e. een date) of "met twee maten meten".
. En dat laatste leek mij wel rel-waardig.
.
Maar niet dus..
Misschien is er gewoon minder behoefte om elkaar te ontmoeten, geen nieuwsgierigheid naar De Mens van Vleesch & Bloed achter de nickname, iets wat er bij eerdere gelegenheden wel was. Wat mij bij eerdere meetings altijd tegenviel is dat er een handvol mensen opeens op komt dagen niet zich normaal nooit in het topic laten zien. En soms nodigden die dan ook nog eens wildvreemden uit.quote:Op maandag 9 april 2007 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, die dingen speelden wel mee natuurlijk. De meet van 28 april wordt zoals het er nu naar uitziet vrij klein en ik denk nog steeds dat als iemand die wat beter in de groep lag dan TMM, er meer mensen zich hadden aangemeld, met hetzelfde programma.
Wildvreemden uitnodigen is wel raar ja... maar ik vind het altijd wel leuk om mensen te ontmoeten die ik normaal alleen online spreek, niet om ze te leren kennen maar gewoon om tijd met ze door te brengen.quote:Op maandag 9 april 2007 23:26 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Misschien is er gewoon minder behoefte om elkaar te ontmoeten, geen nieuwsgierigheid naar De Mens van Vleesch & Bloed achter de nickname, iets wat er bij eerdere gelegenheden wel was. Wat mij bij eerdere meetings altijd tegenviel is dat er een handvol mensen opeens op komt dagen niet zich normaal nooit in het topic laten zien. En soms nodigden die dan ook nog eens wildvreemden uit..
Maar ik ga iets anders doen..
Je krijgt er meteen Gladiator-beelden bij.quote:Op maandag 9 april 2007 23:28 schreef DennisMoore het volgende:
* DennisMoore playing: Holst - The Planets - Mars, the Bringer of War.mp3
Heb je anti-koorts?quote:Op maandag 9 april 2007 23:44 schreef DennisMoore het volgende:
Ken je dat, dat je voorhoofd koud aanvoelt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |