Vind zijn reactie inhoudelijk weinig voorstellen. Hij gaat niet echt diepgaand in op de verwijten die hij krijgt en dat vind ik toch een behoorlijk zwaktebodquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Vandaar dat WB-tje morgen notabene in de krant reageert op alle commotie vanuit zijn eigen achterban.
Waarom de staatssecretaris en niet hun eigen minister? Ik vind het een beetje vreemdquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:01 schreef gtotep het volgende:
Vandaag roept de PvdA de staatssecretaris van financien op om snel iets aan de hoge bonussen in het bedrijfsleven te doen.
Omdat de staatssecretaris gaat over fiscaal beleid.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waarom de staatssecretaris en niet hun eigen minister? Ik vind het een beetje vreemd
PVV -----> Minder Regels ! Ik heb er nog niks van gemerkt.quote:Op woensdag 18 april 2007 10:28 schreef Genverbrander het volgende:
Ach, geen enkele partij is echt consistent.
D66 in Balkenende 2![]()
VVD volledig verdeeld![]()
SP en dubbele nationaliteit![]()
GL en regeringsonderhandelingen weigeren![]()
En ga zo maar door. Je moet toch ergens op stemmen, en dan voel ik me nog altijd het beste bij de PvdA.
De PVV is populistisch en dus per definitie ongeloofwaardig.quote:Op woensdag 18 april 2007 11:08 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
PVV -----> Minder Regels ! Ik heb er nog niks van gemerkt.
Jij bent echt een zwakzinnigequote:Op woensdag 18 april 2007 19:05 schreef Genverbrander het volgende:
De PVV is populistisch en dus per definitie ongeloofwaardig.
iets met kast en lijk enzo...quote:Op woensdag 18 april 2007 20:11 schreef lionsguy18 het volgende:
Bos heeft al 4 miljard euro aan tegenvallers.
Ik denk eerder iets van Sinterklaas en de schatkistquote:Op woensdag 18 april 2007 20:11 schreef One_of_the_few het volgende:
iets met kast en lijk enzo...
Tja hij is net 50 dagen minister dan zal dat toch voornamelijk aan z'n voorganger liggen. Maar wees blij dat hij het al zo snel ontdekt!quote:Op woensdag 18 april 2007 20:11 schreef lionsguy18 het volgende:
Bos heeft al 4 miljard euro aan tegenvallers.
Waar heeft hij al die miljarden extra dan aan uitgeven de afgelopen 50 dagen?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik denk eerder iets van Sinterklaas en de schatkist![]()
Het gaat om tegenvallers.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:12 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
De VVD ontkent (uiteraard):quote:De tegenvaller is aan het licht gekomen bij de zogeheten bilaterale gesprekken die minister Bos nu voert over de begroting met zijn collega's uit het kabinet. Diverse bewindspersonen hebben op hun departement ongedekte cheques aangetroffen. Zij spreken van 'lijken in de kast die oud-minister Zalm van Financiën heeft achtergelaten'.
http://www.bnr.nl/ShowNieuwsArtikel.asp?Context=N%7C0%7CS%7Cfab9d02177655750&src=redactie&newsPanel=uitgelicht&id=6518
quote:Volgens VVD-leider Rutte heeft Bos mede schuld aan het tekort doordat hij niet zo zuinig is als zijn voorganger Zalm.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C781D06F12D3DA.html
Ze hebben toch net een nieuw regeerakkoord gesloten? Hadden ze maar bezuinigingen in plaats van strooien moeten afspreken. Het CPB riep trouwens al voor de verkiezingen dat er flinke bezuinigingen nodig waren. Die werkelijkheid hebben ze verstopt. Nu krijgt Woutje Draaikont de rekening gepresenteerd. Lijken in de kast? Alleen in de kast van Beetsterzwaag.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:11 schreef One_of_the_few het volgende:
iets met kast en lijk enzo...
Wie wilde er niet bezuinigen? Welke partij wil nooit bezuinigen?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:13 schreef du_ke het volgende:
Tja hij is net 50 dagen minister dan zal dat toch voornamelijk aan z'n voorganger liggen. Maar wees blij dat hij het al zo snel ontdekt!
In de praktijk brengt geen enkele partij ooit de uitgaven naar benedenquote:Op woensdag 18 april 2007 20:20 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Wie wilde er niet bezuinigen? Welke partij wil nooit bezuinigen?
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef lionsguy18 het volgende:
Bij Zalm had je alleen maar meevallers.
Ook onder Zalm had je tegenvallers. En de huidige tegenvallers zijn voor een groot deel een rechtstreeks gevolg van gepruts van Zalm.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:29 schreef lionsguy18 het volgende:
Geen weerwoord Du_ke?
quote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef lionsguy18 het volgende:
Lees jij uberhaupt wel dingen?quote:Op woensdag 18 april 2007 20:18 schreef lionsguy18 het volgende:
Tegenvallers zie je toch aankomen? Daarvoor heb je een batterij aan ambtenaren en wetenschappers ter beschikking.
Volgens mij is Bos niet geschikt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |