abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 april 2007 @ 10:33:27 #1
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_48138632
Want we hebben snel EUR 500.000.000 om alle gasten die van een generaal pardon gaan genieten te voorzien in hun levensonderhoud. Hier is helaas geen rekening gehouden bij het opstellen van de begroting dus ik stel voor om de linkse rackers, die het generaal pardon zo fanatiek hebben verdedigd, hiervoor op te laten draaien. Ik ga er van uit dat ze hier geen probleem mee hebben, alles moet immers SOCIALER en humaner. Geef hier aan wat j als linkse racker bereid bent te doneren. Ik heb contact gehad met de betreffende ministerie en zij zullen regelmatig hier meekijken of de 500 miljoen al gehaald is.

Ps ik moest van hun ook nog vragen of er linkse rackers zijn die een kamer overhebben
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_48138664
een racker?
  † In Memoriam † maandag 9 april 2007 @ 10:37:44 #3
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48138722
Ik zal zeggen dat mijn belastingsgeld voor de JSF naar het pardon mag.
pi_48138759
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:37 schreef NorthernStar het volgende:
Ik zal zeggen dat mijn belastingsgeld voor de JSF naar het pardon mag.
Dat wou ik zeggen .

En als er nog een schone 18-jarige dame is die een kamer zoekt... ze mag altijd even langskomen .
  maandag 9 april 2007 @ 10:43:05 #5
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_48138840
Dat is ook weer zoiets raars. Die linkse rackers schijnen allemaal iets tegen het leger te hebben. Als er bezuinigd moet worden beginnen ze altijd over de JSF. Om maar eens aan te geven hoe belangrijk een leger in het algemeen is: als WO2 door de duitsers was gewonnen zou het hier ietsjes anders uit hebben gezien dan nu het geval is.
  maandag 9 april 2007 @ 10:45:04 #6
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_48138888
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:43 schreef TranceAction het volgende:
Dat is ook weer zoiets raars. Die linkse rackers schijnen allemaal iets tegen het leger te hebben. Als er bezuinigd moet worden beginnen ze altijd over de JSF. Om maar eens aan te geven hoe belangrijk een leger in het algemeen is: als WO2 door de duitsers was gewonnen zou het hier ietsjes anders uit hebben gezien dan nu het geval is.
We hebbend at ook echt te danken aan het Nederlandse leger

En het valt mij dan ook weer op hoe snel er door een rechts persoontje de WO2 erbij wordt gehaald
pi_48138955
quote:
En in de Middeleeuwen was het kei-handig om kastelen te hebben, maar dat is nog geen reden om nu overal van die dingen te bouwen. .

Waar Nederland vooral baat bij heeft gehad is de omvangrijke Marshall-hulp die we hebben gekregen van de Amerikaanse linkse "rackers".
  † In Memoriam † maandag 9 april 2007 @ 10:48:28 #8
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_48138977
quote:
Dat is ook weer zoiets raars. Die linkse rackers schijnen allemaal iets tegen het leger te hebben. Als er bezuinigd moet worden beginnen ze altijd over de JSF.
Dat is niet raar, dat is iets wat *kuch* linksen in vredestijd gewoon wat lager op het prioriteitenlijstje zetten. Goede zorg, onderwijs, voorzieningen ed. wordt iets belangrijker geacht.
quote:
Om maar eens aan te geven hoe belangrijk een leger in het algemeen is: als WO2 door de duitsers was gewonnen zou het hier ietsjes anders uit hebben gezien dan nu het geval is.
No shit.
pi_48138978
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:

[..]

En in de Middeleeuwen was het kei-handig om kastelen te hebben, maar dat is nog geen reden om nu overal van die dingen te bouwen. .
Hadden ze toen al vliegtuigen dan
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_48139011
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:45 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Als ze toen fatsoenlijke fietsen hadden gehad, was alles anders verlopen.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
  maandag 9 april 2007 @ 10:51:19 #11
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_48139041
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:45 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

En het valt mij dan ook weer op hoe snel er door een rechts persoontje de WO2 erbij wordt gehaald
We hebben dat niet echt te danken aan het nederlandse leger, maar als je ooit de lagere school had afgemaakt, zou je gezien hebben dat ik het had over het leger in het algemeen. Maar wellicht hadden we destijds meer weerstand kunnen bieden als we beter bewapend waren. Ja en dat van WO2, tja hoe kom je erbij dt ik rechts ben

Maar ik heb nog geen bijdrage kunnen noteren. Of zijn die linkse rackers van het kaliber: links lullen rechts vullen??
pi_48139067
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:48 schreef NorthernStar het volgende:

Dat is niet raar, dat is iets wat *kuch* linksen in vredestijd gewoon wat lager op het prioriteitenlijstje zetten.
Niet dat ik vind dat er veel geld in het leger moet worden geïnvesteerd, maar als je in vredestijd een klein leger hebt, dan duurt de oorlogstijd nooit echt lang (de bezettingstijd daarentegen...).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48139082
Zodra ze werk hebben kan de staat beginnen met belastingheffen wat ze zo graag doen en dan hebben ze het weer terug, zal wel meevallen dus.
pi_48139118
Uitzetten is ook niet gratis.
pi_48139121
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:51 schreef TranceAction het volgende:
We hebben dat niet echt te danken aan het nederlandse leger, maar als je ooit de lagere school had afgemaakt, zou je gezien hebben dat ik het had over het leger in het algemeen.
Deze bijzondere redenering moet je echt uitleggen. .
  maandag 9 april 2007 @ 10:54:50 #17
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_48139132
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:48 schreef NorthernStar het volgende:

Dat is niet raar, dat is iets wat *kuch* linksen in vredestijd gewoon wat lager op het prioriteitenlijstje zetten. Goede zorg, onderwijs, voorzieningen ed. wordt iets belangrijker geacht.
Daar gaat ook iets meer geld naar toe Maare ik zie al dat jij een stereotype linkse racker bent. Pas wanneer hier de bommen naar beneden komen moeten we gaan denken om het defensiebudget te gaan verhogen.
pi_48139160
Ik hoop dat u allen beseft dat alle linkse én rechtse rackers mogen betalen voor zowél het generaal pardon áls voor de JSF. Fijn he, democratie.
  maandag 9 april 2007 @ 10:58:48 #19
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_48139223

Iemand die klaagt over dingen die hij niet snapt in een taal die hij niet beheerst.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_48139235
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:55 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ik hoop dat u allen beseft dat alle linkse én rechtse rackers mogen betalen voor zowél het generaal pardon áls voor de JSF. Fijn he, democratie.
Maar krakers hebben geen geld
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  maandag 9 april 2007 @ 10:59:20 #21
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_48139238
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:55 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Niet als mijn plan slaagt en de linkse rackers bewijzen dat ze echt sociaal zijn en breid zijn het geld op te hoesten. KOMOP LINKSE RACKERS ALLES MOEST TOCH SOCIALER EN HUMANER. LAAT JE BEURS SPREKEN HOEVEEL SOCIALER
pi_48139256
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:59 schreef existenz het volgende:

[..]

Maar krakers hebben geen geld
Dat wordt gecompenseerd door de mensen in dienst bij de publieke omroepen.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_48139264
quote:
Op maandag 9 april 2007 10:58 schreef ArtyShock het volgende:

Iemand die klaagt over dingen die hij niet snapt in een taal die hij niet beheerst.
Maar helaas hoef je niet slim te zijn om (rechts) te stemmen. .
pi_48139272
quote:
Op maandag 9 april 2007 11:00 schreef yahtzeehooligan het volgende:

[..]

Dat wordt gecompenseerd door de mensen in dienst bij de publieke omroepen.
Goed plan.
pi_48139293
Over de kosten van het pardon: doe maar hier -> Peperduur pardon
Over de bekostiging van politieke wensen in het algmeen: maak een beter topic.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')