Dat wou ik zeggenquote:Op maandag 9 april 2007 10:37 schreef NorthernStar het volgende:
Ik zal zeggen dat mijn belastingsgeld voor de JSF naar het pardon mag.
We hebbend at ook echt te danken aan het Nederlandse legerquote:Op maandag 9 april 2007 10:43 schreef TranceAction het volgende:
Dat is ook weer zoiets raars. Die linkse rackers schijnen allemaal iets tegen het leger te hebben. Als er bezuinigd moet worden beginnen ze altijd over de JSF. Om maar eens aan te geven hoe belangrijk een leger in het algemeen is: als WO2 door de duitsers was gewonnen zou het hier ietsjes anders uit hebben gezien dan nu het geval is.
En in de Middeleeuwen was het kei-handig om kastelen te hebben, maar dat is nog geen reden om nu overal van die dingen te bouwen.quote:Op maandag 9 april 2007 10:43 schreef TranceAction het volgende:
Dat is ook weer zoiets raars. Die linkse rackers schijnen allemaal iets tegen het leger te hebben. Als er bezuinigd moet worden beginnen ze altijd over de JSF. Om maar eens aan te geven hoe belangrijk een leger in het algemeen is: als WO2 door de duitsers was gewonnen zou het hier ietsjes anders uit hebben gezien dan nu het geval is.
Dat is niet raar, dat is iets wat *kuch* linksen in vredestijd gewoon wat lager op het prioriteitenlijstje zetten. Goede zorg, onderwijs, voorzieningen ed. wordt iets belangrijker geacht.quote:Op maandag 9 april 2007 10:43 schreef TranceAction het volgende:
Dat is ook weer zoiets raars. Die linkse rackers schijnen allemaal iets tegen het leger te hebben. Als er bezuinigd moet worden beginnen ze altijd over de JSF.
No shit.quote:Om maar eens aan te geven hoe belangrijk een leger in het algemeen is: als WO2 door de duitsers was gewonnen zou het hier ietsjes anders uit hebben gezien dan nu het geval is.
Hadden ze toen al vliegtuigen danquote:Op maandag 9 april 2007 10:47 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En in de Middeleeuwen was het kei-handig om kastelen te hebben, maar dat is nog geen reden om nu overal van die dingen te bouwen..
Als ze toen fatsoenlijke fietsen hadden gehad, was alles anders verlopen.quote:Op maandag 9 april 2007 10:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
We hebbend at ook echt te danken aan het Nederlandse leger
We hebben dat niet echt te danken aan het nederlandse leger, maar als je ooit de lagere school had afgemaakt, zou je gezien hebben dat ik het had over het leger in het algemeen. Maar wellicht hadden we destijds meer weerstand kunnen bieden als we beter bewapend waren. Ja en dat van WO2, tja hoe kom je erbij dt ik rechts benquote:Op maandag 9 april 2007 10:45 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
We hebbend at ook echt te danken aan het Nederlandse leger
En het valt mij dan ook weer op hoe snel er door een rechts persoontje de WO2 erbij wordt gehaald
Niet dat ik vind dat er veel geld in het leger moet worden geïnvesteerd, maar als je in vredestijd een klein leger hebt, dan duurt de oorlogstijd nooit echt lang (de bezettingstijd daarentegen...).quote:Op maandag 9 april 2007 10:48 schreef NorthernStar het volgende:
Dat is niet raar, dat is iets wat *kuch* linksen in vredestijd gewoon wat lager op het prioriteitenlijstje zetten.
Deze bijzondere redenering moet je echt uitleggen.quote:Op maandag 9 april 2007 10:51 schreef TranceAction het volgende:
We hebben dat niet echt te danken aan het nederlandse leger, maar als je ooit de lagere school had afgemaakt, zou je gezien hebben dat ik het had over het leger in het algemeen.
Daar gaat ook iets meer geld naar toequote:Op maandag 9 april 2007 10:48 schreef NorthernStar het volgende:
Dat is niet raar, dat is iets wat *kuch* linksen in vredestijd gewoon wat lager op het prioriteitenlijstje zetten. Goede zorg, onderwijs, voorzieningen ed. wordt iets belangrijker geacht.
Maar krakers hebben geen geldquote:Op maandag 9 april 2007 10:55 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ik hoop dat u allen beseft dat alle linkse én rechtse rackers mogen betalen voor zowél het generaal pardon áls voor de JSF. Fijn he, democratie.
Niet als mijn plan slaagt en de linkse rackers bewijzen dat ze echt sociaal zijn en breid zijn het geld op te hoesten. KOMOP LINKSE RACKERS ALLES MOEST TOCH SOCIALER EN HUMANER. LAAT JE BEURS SPREKEN HOEVEEL SOCIALERquote:Op maandag 9 april 2007 10:55 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ik hoop dat u allen beseft dat alle linkse én rechtse rackers mogen betalen voor zowél het generaal pardon áls voor de JSF. Fijn he, democratie.
Dat wordt gecompenseerd door de mensen in dienst bij de publieke omroepen.quote:
Maar helaas hoef je niet slim te zijn om (rechts) te stemmen.quote:Op maandag 9 april 2007 10:58 schreef ArtyShock het volgende:
Iemand die klaagt over dingen die hij niet snapt in een taal die hij niet beheerst.
Goed plan.quote:Op maandag 9 april 2007 11:00 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Dat wordt gecompenseerd door de mensen in dienst bij de publieke omroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |