abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50029708
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 05:02 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Domme kracht. Geen fan van 'm..
Zo schatte ik hem eerlijk gezegd ook in.

Maar gisteravond zag ik hem ook goede loopacties maken en intelligente passjes geven. Of het moet het niveauverschil zijn tussen jong-Ghana en de Eredivisie maar hij speelde erg goed.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50029752
Ik ben wel tevreden over Davids.
Hij heeft een aantal tegenstanders goed uit de wedstrijd gespeeld (waaronder Boutahar) en bouwde redelijk goed op.
Davids, Barreto, Kivuvu zijn mijn meest geliefde mids.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_50029797
Barreto zal nog wel een jaartje in Nijmegen blijven?
pi_50029879
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Barreto zal nog wel een jaartje in Nijmegen blijven?
Zal me niet verbazen als hij deze zomer verkocht wordt, of anders in de winterstop.
Contractverlenging zal er wel niet inzitten, en dan loopt hij dus in de zomer van 2008 gratis de deur uit.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:40:36 #255
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50030072
Zie ook liever Davids dan Snoyl, alleen het is niet mijn type voetballer. Dat is Barreto wel, blijf ik een prachtige voetballer vinden, ookal speelt hij soms dramatisch. Denk nog steeds dat hij het hogerop wel gaat redden.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_50038264
Ik had verwacht dat Been wel op de proppen kwam met een hoop oud-feyenoord/excelsior dudes. Is natuurlijk ook wel zo, maar hoor helemaal niks geen geruchten voor de zomerstop.
  zaterdag 2 juni 2007 @ 19:04:05 #257
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50038634
Soltani (VVV) wordt genoemd. Qua spitsen is het na Rafael en Amoah een beetje stil geworden inderdaad.
pi_50039945
Ik snap niet dat jullie niet achter een Tim Janssen ofzo aangaan, De Ceulaar enzo.
Gewoon, ADO, RKC leegkopen/halen.

Zitten paar echte versterkingen bij, en zeker goede breedte spelers.

Weetniet wat de mogelijkheden zijn bij NEC: enkel transfervrij met een kut salaris?
  zaterdag 2 juni 2007 @ 20:36:36 #259
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_50041380
Het houdt idd niet over qua geld
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_50087340
Mark Otten bijna weer echt van NEC
Door: JJ | Gepubliceerd: Vandaag 11:10 | Laatst bewerkt: Vandaag 11:10 | 2 reacties

Mark Otten verwacht dat NEC en Feyenoord deze week een akkoord bereiken over zijn overgang. De Nijmeegse verdediger speelde al op huurbasis bij NEC afgelopen seizoen.
Brett Holman
  maandag 4 juni 2007 @ 12:23:30 #261
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_50087626
Prima, was een goede kracht afgelopen seizoen. Hopelijk revalideert hij snel
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Dommage arachide-fromage
pi_50087881
Hele kalenderjaar niet meer in actie toch?
  maandag 4 juni 2007 @ 12:34:14 #263
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_50087925
Ligt eraan, de verwachtingen liepen nog al uiteen. Maar ik denk dat hij beter de tijd kan nemen om goed terug te komen, dan forceren en aan het kwakkelen blijven.
Dommage arachide-fromage
pi_50088011
Hij mag blij wezen dat NEC hem dan wil behouden, anders wordt je echt vergeten als voetballer als je ergens halverwege de winter weer komt aankakken zonder club.
  maandag 4 juni 2007 @ 12:42:29 #265
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_50088186
In dit geval kan het wel eens een voordeel zijn, omdat het wellicht de transferprijs drukt. NEC weet wel wat voor vlees ze in de kuip (pun not intended) hebben met Otten
Dommage arachide-fromage
pi_50088338
Inderdaad, maar hij was toch ook gewoon een van de sterkhouders?
Kan zich uitstekend ontwikkelen naast Wisgerhof.

Brengt mij op het volgende punt, wanneer gaan jullie is een klapper maken?
Sterkhouders die vertrekken voor een leuk bedrag. Wat was de laatste?
  maandag 4 juni 2007 @ 12:53:50 #267
66130 Erasmusch
easy easy
pi_50088520
Mooi woord: sterkhouders!
  maandag 4 juni 2007 @ 12:54:12 #268
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_50088534
Voor een leuk bedrag vertrokken weet ik niet, maar Mike Zonneveld is een van de eersten die me te binnen schiet.
Van het huidige team zou Olsson een optie zijn, maar ik hoop dat hij nog minimaal een seizoen blijft. Het blijft natuurlijk altijd een wikken en wegen tussen inkomsten en sportieve doelen voor een club op dit niveau: wil je een financiele klapper maken of hoger eindigen? Maar goed: die keuze mag jou niet vreemd zijn
Dommage arachide-fromage
pi_50088686
Ik zit nu met de gebakken peren, zowel de reactie van Erasmusch als de laatste zin van Mark zitten mij niet lekker, althans de mogelijke intentie daarvan.
  maandag 4 juni 2007 @ 15:49:14 #270
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50093527
[inwrijf-modus]Vergeet Pothuizen niet, hebben we miljoenen aan verdiend.[/inwrijf-modus]

Idd maar heel weinig. Collen leverde nog veel op. Zonneveld liep gratis de Goffert uit, net als Gentenaar. We hadden genoeg talenten onder Neeskens, maar onder hem stagneerde hun groei juist. In de huidige selectie zie ik voorlopig ook alleen Olsson een aardige transfer maken.

Demouge trouwens naar Willem II, opvallend.

[ Bericht 6% gewijzigd door Kabouter_Krulleput op 04-06-2007 15:55:38 ]
pi_50119240
Jermaine Lens op huurbasis naar NEC.
Zou dat betekenen dat Beerens niet blijft? Of staat dit er los van?
pi_50120844
Netjes!

Sjonnie-Lens
Holman
Barreto - ?
Kivuvu

.
pi_50131741
Lens heeft mij nog niet echt weten te overtuigen in de keren dat hij inviel bij AZ..
Brett Holman
pi_50132894
Bas Roorda naar PSV

Roorda naar PSV, Moens stopt

Bas Roorda fungeert de komende seizoenen als reservedoelman bij PSV. De 34-jarige sluitpost volgt Oscar Moens op, die zijn loopbaan vrijwel zeker zal beëindigen.
Roorda verloor in de loop van het afgelopen seizoen zijn basisplaats bij FC Groningen aan Brian van Loo. Ook weinig hoopgevend is het voornemen van de 'Trots van het Noorden' om een nieuwe doelman aan te trekken. Bij PSV wordt de sluitpost weliswaar eveneens geen eerste keus, maar krijgt hij in ieder geval nog éénmaal de kans om in de keuken bij een topclub te kijken.

De beslissing dat Moens een punt zet achter zijn loopbaan komt tamelijk onverwacht. De twee-voudig international (34) heeft naar de clubleiding de wens uitgesproken om te stoppen.
pi_50173045
En Gunther (die rechtsback) vertrekt alweer naar Westerlo..
Brett Holman
pi_50177496
Lens... hij zou best eens een soort Suarez kunnen worden bij NEC. Aardige speler met een goede actie.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50192611
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 19:07 schreef endr0me het volgende:
En Gunther (die rechtsback) vertrekt alweer naar Westerlo..
Hij die eigenlijk ooit gespeeld? Volgens mij toch amper tot niet?
pi_50193657
Paar invalbeurten en 1 basisplek of zo
pi_50193731
Tegen Vitesse in de playoffs stond hij op 't middenveld volgens mij. Enige keer dat ik hem heb gezien.
  donderdag 7 juni 2007 @ 11:42:01 #280
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50195321
Die gast liep zwaar gefrustreerd rond hier in Nijmegen, goed voor hem dat-ie weg is dus. Ik denk niet dat NEC nog een rechtsback aantrekt, maar dat ze met Aarab al een aardige back-up hebben voor Muslu.
pi_50204995
quote:
In de aanloop naar het seizoen 2007-2008 zijn, na het aantrekken van Jhon van Beukering en Rein Baart, weer een drietal mutaties bekend.

Aanvaller Jeremain Lens (19) zal voor de duur van één seizoen, op huurbasis overkomen van AZ dat hem graag elders meer eredivisie-ervaring op wil laten doen. Lens maakte recentelijk nog deel uit van de selectie van Oranje Onder 20 en was hiermee, samen met N.E.C.-ers Dominique Kivuvu en Lorenzo Davids, actief op het internationale jeugdtoernooi van Toulon. Gedurende het afgelopen seizoen kwam Lens al 14 keer in actie voor AZ.

N.E.C. heeft met Feyenoord overeenstemming bereikt over de definitieve overname van Mark Otten (21). De verdediger, die momenteel werkt aan zijn revalidatie na een kruisbandoperatie, speelde het afgelopen seizoen al op huurbasis voor N.E.C. Hij genoot ook zijn jeugdopleiding bij N.E.C. en gaat een contract tekenen wat hem voor de komende 4 seizoenen terugbrengt op zijn oude nest.

Vanaf het komende seizoen zal N.E.C. afscheid nemen van Günther Vanaudenaerde (23). De Belgische verdediger kwam een jaar geleden over van Club Brugge maar is in Nijmegen weinig aan spelen toegekomen. Hij vervolgt zijn loopbaan bij het Belgische Westerlo waar ook oud N.E.C.-er Bart van den Eede nog onder contract staat.
www.nec-nijmegen.nl
pi_50243475
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:47 schreef -J-D- het volgende:
Paar invalbeurten en 1 basisplek of zo
In de competitie 9 keer binnen de lijnen gestaan, in de play-offs 4 keer. In de play-offs 3 keer invaller, in de competitie volgens mij ook voornamelijk invaller. Heeft duidelijk niet gebracht wat ze verwacht hadden, werd als een buitenkansje gepresenteerd volgens mij.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:49:19 #283
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50243601
Inderdaad, sponsor kwam met de centen... Die zal zich de volgende keer ook wel achter de oren krabben als NEC weer met een speler komt..

Als middenvelder was-ie nog best aardig. Maar als rechtsback zeer matig, werd er door iedereen uitgelopen. Enige positieve was dat-ie ver kon ingooien...

Hoop dat Moes nu gewoon het vertrouwen krijgt.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:51:29 #284
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_50243674
Volgens mij was hij naar eigen zeggen ook een middenvelder, en geen rechtsback.
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:53:37 #285
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50243739
Nee, andersom juist.
pi_50243744
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:49 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Inderdaad, sponsor kwam met de centen... Die zal zich de volgende keer ook wel achter de oren krabben als NEC weer met een speler komt..

Als middenvelder was-ie nog best aardig. Maar als rechtsback zeer matig, werd er door iedereen uitgelopen. Enige positieve was dat-ie ver kon ingooien...

Hoop dat Moes nu gewoon het vertrouwen krijgt.
Op de training was hij wel vaak beter dan Muslu.
Looijen en Aalbers wilden hem wel houden, maar hij wilde weg zelf aangezien hij amper speelde.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 16:56:05 #287
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50243834
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:53 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Op de training was hij wel vaak beter dan Muslu.
Looijen en Aalbers wilden hem wel houden, maar hij wilde weg zelf aangezien hij amper speelde.
Nouja, logisch. Ik las ook ergens dat hij het niet zo op Nijmegen had, niet zo gek als je Brugge gewend bent, maarja..

Ik heb die Aarab niet zien voetballen. Maar is dat wat?
pi_50243968
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:56 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:

[..]

Nouja, logisch. Ik las ook ergens dat hij het niet zo op Nijmegen had, niet zo gek als je Brugge gewend bent, maarja..

Ik heb die Aarab niet zien voetballen. Maar is dat wat?
In de trainingen die ik gezien heb, viel hij niet erg op. Als verdediger stond hij wel zijn mannetje in het positiespel. Hij moet gewoon veel wedstrijden spelen met Jong NEC en proeven aan het hoogste team, dan kunnen we er misschien over een paar jaar plezier aan beleven.
Voorlopig moeten we nog niet teveel van hem verwachten.
pi_50362351
Werd ik vannacht midden in de nacht gebeld (zit in Kuala Lumpur) bleek dat dat NEC was. Vrienden van me zijn ook gebeld waarom ze nog niet verlengd hebben.

Ik kan een soort vorm van leedvermaak niet onderdrukken.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_50362549
Dat is wel erg, begin juni.
That's all folks!
pi_50362830
Ja, krijg je ervan als je trouwe supporters wegjaagd met allemala kut regels. Dan ga ik mijn geld mooi ergens anders aan besteden.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
  dinsdag 12 juni 2007 @ 10:49:10 #292
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_50364912
Lachen gister bij Servie - Italie, relatief gezien zat de Goffert goed vol (vergeleken met Gelredome en Euroborg).
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  dinsdag 12 juni 2007 @ 11:24:18 #293
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50365914
Gister ook een anonieme oproep gemist, zal dan wel NEC geweest zijn..
pi_50383048
Kom op mensen, wel verlengen die kaarten !
  woensdag 13 juni 2007 @ 08:42:06 #295
47580 hoM3r
Our trip.
pi_50399389
Ik heb niks met de Rolling Stones, en vind dat ze al lang hadden moeten stoppen. Bovendien zijn de foto's slecht. Maar HIJ LIEP ER WEL NATUURLIJK!
  woensdag 13 juni 2007 @ 10:35:55 #296
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50402306
Wat een grootheden hebben er toch op dat veld gelopen. Na Raymon van Emmerik en Guilliano Grot, nu dus dit ventje.
pi_50403380
Hahaha Kabouter_Krulleput
pi_50435565
NEC wil Beerens vastleggen.. kopen dus..

Waar halen ze dat geld dan vandaan
Brett Holman
pi_50451338
quote:
Op donderdag 14 juni 2007 00:57 schreef endr0me het volgende:
NEC wil Beerens vastleggen.. kopen dus..

Waar halen ze dat geld dan vandaan
Sponsoren
pi_50457124
tsja van mij mag Beerens komen hoor.

Maar ik zou het echt niet doen als ik hem was. Nog een jaartje NEC en dan terug naar PSV lijkt me toch verstandiger voor hem en PSV. Maar ja, PSV heeft al bewezen niet altijd even zuinig met eigen talent om te gaan (Huntelaar)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')