Ik hoorde m ook niet helemaal goed. Kutoranjegelulquote:Op zondag 8 april 2007 22:52 schreef BVO het volgende:
Waar sloeg die Dudek-opmerking in godsnaam op.
Een talent, wat *zucht* feyenoord *zucht* niet zag.quote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef BigFire het volgende:
Man Utd wil Sno?
wat zien ze toch in die jongen![]()
Nouja, het was volgens mij een grap. Alleen ik snapte hem nietquote:Op zondag 8 april 2007 22:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Alsof Dudek 2e keeper bij een Nederlandse club wil zijn
hij komt uit de Ajax jeugd dus die zijn dan net zo dom helaas.quote:Op zondag 8 april 2007 22:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Een talent, wat *zucht* feyenoord *zucht* niet zag.
quote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef BigFire het volgende:
Man Utd wil Sno?
Dat ie graag naar Nederland wilquote:Op zondag 8 april 2007 22:59 schreef Kadoc het volgende:
Wat werd er gezegd over Dudek?
Waarop Jack zei.. "Misschien kan hij wel tweede keeper bij AZ worden, achter Waterman"quote:
Ah, het was een mopje van Jack?quote:Op zondag 8 april 2007 23:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarop Jack zei.. "Misschien kan hij wel tweede keeper bij AZ worden, achter Waterman"
Hij heeft bij Feyenoord gespeeldquote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef BigFire het volgende:
Man Utd wil Sno?
Hoezo vreselijk, was eindelijk eens geboeid laatste tijd val ik in slaap bij studio voetbalquote:Op zondag 8 april 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
Vreselijk uitzending - die Van Basten si nog nooit tegengesproken in zijn leven.
Jack mag zo weer zijn voeten kussenquote:Op zondag 8 april 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
Vreselijk uitzending - die Van Basten si nog nooit tegengesproken in zijn leven.
Het hoeft toch niet altijd een trainer te zijn , er zijn zat voetballers , nodig Davids , Cocu , Koevermans of een andere voetballer uitquote:Op zondag 8 april 2007 23:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Leuk toch
Wat wil je dan trainer van jupiler leageau?
Polakquote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd een trainer te zijn , er zijn zat voetballers , nodig Davids , Cocu , Koevermans of een andere voetballer uit![]()
Dat had ik nu, ik vond de uitzending over het klooster op ned 2 zelfs nog boeienderquote:Op zondag 8 april 2007 23:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo vreselijk, was eindelijk eens geboeid laatste tijd val ik in slaap bij studio voetbal
Ik vond het juist goed dat ie eens aangepakt werd.quote:Op zondag 8 april 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
Altijd verzekerd van leuke uitsprakenquote:
Dat deed Hugo goedquote:Op zondag 8 april 2007 23:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vond het juist goed dat ie eens aangepakt werd.
Ja vast, je vond het heus wel leuk hoe van Basten en Hugo ruziedequote:Op zondag 8 april 2007 23:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat had ik nu, ik vond de uitzending over het klooster op ned 2 zelfs nog boeiender![]()
Toen had ik hem al uitgezet, vond de eerste 10 minuten zo tragisch.quote:Op zondag 8 april 2007 23:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vond het juist goed dat ie eens aangepakt werd.
Haha. Hugo van Basten aangepakt? Hugo heeft een poging gedaan in het begin, maar Van Basten lulde zich er telkens uit.quote:
die heb ik gemistquote:Op zondag 8 april 2007 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Toen had ik hem al uitgezet, vond de eerste 10 minuten zo tragisch.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:21 schreef w00h00 het volgende:
Van Basten was toch duidelijk de winnaar in deze 'battle'![]()
Ik zette hem pas na 10 minuten aanquote:Op zondag 8 april 2007 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Toen had ik hem al uitgezet, vond de eerste 10 minuten zo tragisch.
Van Basten was er duidelijk op uit om Borst neer te halen met z'n 'bronnen'.quote:
Edit: las het andersomquote:Op zondag 8 april 2007 23:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Van Basten was er duidelijk op uit om Borst neer te halen met z'n 'bronnen'.
Toch wel goed gelukt naar mijn inziens
Dat vind ik wel meevallen. Iedereen weet toch dat Borst zijn bron niet bekend gaat maken? Iedereen weet ook dat het waarschijnlijk waar is wat Borst vertelde...quote:Op zondag 8 april 2007 23:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Van Basten was er duidelijk op uit om Borst neer te halen met z'n 'bronnen'.
Toch wel goed gelukt naar mijn inziens
quote:Op zondag 8 april 2007 23:36 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Iedereen weet toch dat Borst zijn bron niet bekend gaat maken? Iedereen weet ook dat het waarschijnlijk waar is wat Borst vertelde...
Kan, hoeft niet. Is ook best voorstelbaar dat Van 't Schip en Witschge voor de grap allerlei onzin richting Borst 'lekken' zodat die denkt een primeur te hebben en Van Basten echt denkt 'waar heeft die man het over?' en Schip en Witschge zichzelf op de dijen kletsen van het lachen.quote:Op zondag 8 april 2007 23:36 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Iedereen weet toch dat Borst zijn bron niet bekend gaat maken? Iedereen weet ook dat het waarschijnlijk waar is wat Borst vertelde...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |