Ik hoorde m ook niet helemaal goed. Kutoranjegelulquote:Op zondag 8 april 2007 22:52 schreef BVO het volgende:
Waar sloeg die Dudek-opmerking in godsnaam op.
Een talent, wat *zucht* feyenoord *zucht* niet zag.quote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef BigFire het volgende:
Man Utd wil Sno?
wat zien ze toch in die jongen![]()
Nouja, het was volgens mij een grap. Alleen ik snapte hem nietquote:Op zondag 8 april 2007 22:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Alsof Dudek 2e keeper bij een Nederlandse club wil zijn
hij komt uit de Ajax jeugd dus die zijn dan net zo dom helaas.quote:Op zondag 8 april 2007 22:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Een talent, wat *zucht* feyenoord *zucht* niet zag.
quote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef BigFire het volgende:
Man Utd wil Sno?
Dat ie graag naar Nederland wilquote:Op zondag 8 april 2007 22:59 schreef Kadoc het volgende:
Wat werd er gezegd over Dudek?
Waarop Jack zei.. "Misschien kan hij wel tweede keeper bij AZ worden, achter Waterman"quote:
Ah, het was een mopje van Jack?quote:Op zondag 8 april 2007 23:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarop Jack zei.. "Misschien kan hij wel tweede keeper bij AZ worden, achter Waterman"
Hij heeft bij Feyenoord gespeeldquote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef BigFire het volgende:
Man Utd wil Sno?
Hoezo vreselijk, was eindelijk eens geboeid laatste tijd val ik in slaap bij studio voetbalquote:Op zondag 8 april 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
Vreselijk uitzending - die Van Basten si nog nooit tegengesproken in zijn leven.
Jack mag zo weer zijn voeten kussenquote:Op zondag 8 april 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
Vreselijk uitzending - die Van Basten si nog nooit tegengesproken in zijn leven.
Het hoeft toch niet altijd een trainer te zijn , er zijn zat voetballers , nodig Davids , Cocu , Koevermans of een andere voetballer uitquote:Op zondag 8 april 2007 23:11 schreef paultjuhhh het volgende:
Leuk toch
Wat wil je dan trainer van jupiler leageau?
Polakquote:Op zondag 8 april 2007 23:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Het hoeft toch niet altijd een trainer te zijn , er zijn zat voetballers , nodig Davids , Cocu , Koevermans of een andere voetballer uit![]()
Dat had ik nu, ik vond de uitzending over het klooster op ned 2 zelfs nog boeienderquote:Op zondag 8 april 2007 23:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoezo vreselijk, was eindelijk eens geboeid laatste tijd val ik in slaap bij studio voetbal
Ik vond het juist goed dat ie eens aangepakt werd.quote:Op zondag 8 april 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
Altijd verzekerd van leuke uitsprakenquote:
Dat deed Hugo goedquote:Op zondag 8 april 2007 23:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vond het juist goed dat ie eens aangepakt werd.
Ja vast, je vond het heus wel leuk hoe van Basten en Hugo ruziedequote:Op zondag 8 april 2007 23:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat had ik nu, ik vond de uitzending over het klooster op ned 2 zelfs nog boeiender![]()
Toen had ik hem al uitgezet, vond de eerste 10 minuten zo tragisch.quote:Op zondag 8 april 2007 23:15 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ik vond het juist goed dat ie eens aangepakt werd.
Haha. Hugo van Basten aangepakt? Hugo heeft een poging gedaan in het begin, maar Van Basten lulde zich er telkens uit.quote:
die heb ik gemistquote:Op zondag 8 april 2007 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Toen had ik hem al uitgezet, vond de eerste 10 minuten zo tragisch.
quote:Op zondag 8 april 2007 23:21 schreef w00h00 het volgende:
Van Basten was toch duidelijk de winnaar in deze 'battle'![]()
Ik zette hem pas na 10 minuten aanquote:Op zondag 8 april 2007 23:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Toen had ik hem al uitgezet, vond de eerste 10 minuten zo tragisch.
Van Basten was er duidelijk op uit om Borst neer te halen met z'n 'bronnen'.quote:
Edit: las het andersomquote:Op zondag 8 april 2007 23:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Van Basten was er duidelijk op uit om Borst neer te halen met z'n 'bronnen'.
Toch wel goed gelukt naar mijn inziens
Dat vind ik wel meevallen. Iedereen weet toch dat Borst zijn bron niet bekend gaat maken? Iedereen weet ook dat het waarschijnlijk waar is wat Borst vertelde...quote:Op zondag 8 april 2007 23:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Van Basten was er duidelijk op uit om Borst neer te halen met z'n 'bronnen'.
Toch wel goed gelukt naar mijn inziens
quote:Op zondag 8 april 2007 23:36 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Iedereen weet toch dat Borst zijn bron niet bekend gaat maken? Iedereen weet ook dat het waarschijnlijk waar is wat Borst vertelde...
Kan, hoeft niet. Is ook best voorstelbaar dat Van 't Schip en Witschge voor de grap allerlei onzin richting Borst 'lekken' zodat die denkt een primeur te hebben en Van Basten echt denkt 'waar heeft die man het over?' en Schip en Witschge zichzelf op de dijen kletsen van het lachen.quote:Op zondag 8 april 2007 23:36 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen. Iedereen weet toch dat Borst zijn bron niet bekend gaat maken? Iedereen weet ook dat het waarschijnlijk waar is wat Borst vertelde...
Denk het ookquote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Kan, hoeft niet. Is ook best voorstelbaar dat Van 't Schip en Witschge voor de grap allerlei onzin richting Borst 'lekken' zodat die denkt een primeur te hebben en Van Basten echt denkt 'waar heeft die man het over?' en Schip en Witschge zichzelf op de dijen kletsen van het lachen.
Ofzo![]()
Het is een samenzwering.quote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Kan, hoeft niet. Is ook best voorstelbaar dat Van 't Schip en Witschge voor de grap allerlei onzin richting Borst 'lekken' zodat die denkt een primeur te hebben en Van Basten echt denkt 'waar heeft die man het over?' en Schip en Witschge zichzelf op de dijen kletsen van het lachen.
Ofzo![]()
En dat ze na de uitzending er een topic over plaatsen in ONZ.quote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ofzo![]()
Jack was natuurlijk bang dat Bassie nooit meer met hem zou praten en dat ie zijn contact kwijt zou rakenquote:Op zondag 8 april 2007 23:38 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Idd, ook heel flauw van Jack dat hij ook ging zeuren over van wie is je bron dan wel niet hij dacht ff Marco helpen, kutajaciedsorry liet me ff gaan
Op zich geloof ik dat wel wat Borst zegt, maar dan nog: wat zegt het dat Bassie op een papieren opstelling Bommel en Van the Man eruit laat? Vind ik wat ver gezocht. Maar wel opvallend dat Bassie zo pissig werd.quote:Op maandag 9 april 2007 09:40 schreef Bayswater het volgende:
De "bronnen" van Borst zijn vaak in orde heeft hij wel bewezen in tegenstelling tot Derksen. Duidelijk is dat Van Basten er alleen om zijn naam en band met JC er nog zit.
..... omdat ie niet met talent kan omgaan. Dat bedoel ik dus.... je moet van de spelers uitgaan en dan kijken hoe je kunt spelen en niet andersom. Als je dat niet kunt ben je geen goede coach!quote:De kwaliteit is er niet volgens Van Basten. Niet zo gek als je voor kwaliteit (Van Bommel en Nistelrooij) de deur terug gooit.
Nou nog het voetbal....quote:Op maandag 9 april 2007 10:14 schreef assie het volgende:
Op mij maakte hij wederom een hele sterke indruk!
Het meest irritante vond ik de neerbuigende toon waarmee ie dat zei.... dat bewijst maar eens wat voor een arrogante kwal het is.... als goede coach moet je toch snappen dat een speler veel beter functioneert als ie het gevoel krijgt gewaardeerd te worden.... je mag wel kritisch zijn natuurlijk maar zoals hij met spelers omgaat die een geweldige bijdrage hebben geleverd aan het Nederlandse voetbalquote:Op maandag 9 april 2007 10:35 schreef Xrenity het volgende:
Dat Nistelrooy warmte miste bijv.
En dan ie toch zeker niet een heel elftal rond van Bommel zou maken
Ik kan jouw uiteenzetting ook beamen. Ook ik heb met ergenis naar van Basten zitten kijken en zijn oeverloze " ik heb gelijk en de rest van de wereld niet ".quote:Op maandag 9 april 2007 10:54 schreef TheVulture het volgende:
Zal mijn post ook effe hier plaatsen, is er een beter topic voor
< goede uiteenzetting >
100% mee eens. Complete afgang voor Borst.quote:Op maandag 9 april 2007 13:53 schreef Beschouw het volgende:
Wat de bondscoach vertelde sneed allemaal hout en daar kon Hugo geen speld tussenkrijgen. Als er iemand van arrogantie beticht moet worden, is het Hugo Borst, die als een verwend kind zijn gelijk probeerde te halen, maar daarvoor geen enkel zinnig argument aandroeg. Mooie afgang van Hugo, die dik op punten verloor.
Zo zag ik het ook. Borst probeerde het, maar ging compleet af.quote:Op maandag 9 april 2007 13:53 schreef Beschouw het volgende:
Wat de bondscoach vertelde sneed allemaal hout en daar kon Hugo geen speld tussenkrijgen. Als er iemand van arrogantie beticht moet worden, is het Hugo Borst, die als een verwend kind zijn gelijk probeerde te halen, maar daarvoor geen enkel zinnig argument aandroeg. Mooie afgang van Hugo, die dik op punten verloor.
Mooi staaltje Hollands opportunisme anno 2007... Nu hoort Seedorf er opeens bij, na jarenlang te zijn uitgekotst door het publiek. En check eens de opstelling waarmee Oranje op EK 2004 door Portugal werd overlopen; daar stond Seedorf gewoon in de basis en hij deelde in de malaise. Net als met Van Bommel heeft Van B. daar iig gelijk in: die hebben nooit gepresteerd in Oranje.quote:Op maandag 9 april 2007 13:28 schreef Snatched het volgende:
Bassie heeft duidelijk geblunderd met van Bommel, en Seedorf (Van the Man daargelaten... die had betere tijden gekend, voor hij naar Real vertrok).
origineel!quote:Op maandag 9 april 2007 15:31 schreef Buffel het volgende:
Daarom zou ik pleiten voor een andere aanpak. Waarom niet het systeem aanpassen op de spelers en niet de spelers slaaf maken van het bedachte systeem van VBasten?
Echt de toon waarop die opmerking werd gemaakt en ook de toon bij de opmerking over een elftal om V. Bommel heen bouwen, daar sprak echt zoveel minachting uit voor spelers die hun sporen in de voetballerij ruimschoots hebben verdiend. Natuurlijk hoef je het er niet mee eens te zijn maar de manier waarop deze bondscoach zich uit of anderen is van een schandalig asociaal niveauquote:Op maandag 9 april 2007 15:10 schreef TubewayDigital het volgende:
vBasten over Nistel: "hij wilde warmte of zo"
Nou blijkt dat Huntelaar ook geen poot aan de grond krijgt in het systeem van van Basten, ligt dat dan aan de coach of de speler? Huntelaar en v. Nistelrooij zijn allebei afhankelijk van ballen die ze van de zijkant en uit het centrum aangespeeld krijgen, daar staan nou net de meest egoistische spelers die Nederland kent. Robben, v. Persie, Babel en Sneijder. Dan kun je van bijvoorbeeld v. Bommel zeggen wat je wilt, als een ander d'r beter voorstaat wordt die bal wel gegeven. Hetzelfde kun je trouwens van andere oudere spelers als Seedorf en Davids ook zeggen.quote:Op maandag 9 april 2007 19:21 schreef assie het volgende:
De toon van die opmerking over Nistelrooij was echt niet oke..... maar van de andere kant, in de kwalificatie van de WK en tijdens de WK heeft Nistelrooy niet echt kunnen overtuigen..... Iedereen riep toen al om Huntelaar (de toen overtuigende topscorer) of Kuijt. Kansen heeft ie dus genoeg gehad, dan moet ie nu ook niet zeuren over "warmte".
Wat me bij Bommel opvalt is dat ie alleen goed rendeert als er een verdedigende centrale mid naast hem staat. Bij Psv had ie dat en kon ie vrijuit naar voren voetballen en nu bij Bayern weer. Dus wat dat betreft "we kunnne geen elftal om Van Bommel heen bouwen" heeft Bassie ook helemaal gelijk!
De media kwamen d'r eigenlijk een eind achteraan met de kritiek, heel wat mensen vonden het al waardeloos wat het Nederlands elftal liet zien, terwijl daar in de media niet zo moeilijk over werd gedaan. Nou doet ie trouwens de Oranje-supporters af als mensen die niet voor zichzelf na kunnen denken, terwijl die ook best weten wanneer iets goed is of niet. Weer verschrikkelijk arrogant trouwens, je krijgt zo echt het idee dat ie zich beter voelt dan het grootste deel van de mensen.quote:Op maandag 9 april 2007 19:58 schreef Loohcs het volgende:
En die Cruijff logica over de fluitconcerten was ook een beetje zielig: "De mensen horen wat in de media en denken dan niet meer zelf na en gaan dan maar fluiten"...jezus juist Cruijff moet toch inzien dat het gewoon heel matig was. Daarover had Youri wel een punt, dat het ook voor Van Basten irritant moet zijn om zo overdreven beschermd te worden.
Dat was heeeeel erg naar iddquote:Op maandag 9 april 2007 15:10 schreef TubewayDigital het volgende:
vBasten over Nistel: "hij wilde warmte of zo"
Ik kies nu voor Seedorf omdat de rest er ook weinig van bakt. Probleem is wel dat ploegen als Milan en Bayern wél Seedorf en van Bommel in staat stellen om te schitteren. Dat kan in het nederlands elftal niet.quote:Op maandag 9 april 2007 14:54 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Mooi staaltje Hollands opportunisme anno 2007... Nu hoort Seedorf er opeens bij, na jarenlang te zijn uitgekotst door het publiek. En check eens de opstelling waarmee Oranje op EK 2004 door Portugal werd overlopen; daar stond Seedorf gewoon in de basis en hij deelde in de malaise. Net als met Van Bommel heeft Van B. daar iig gelijk in: die hebben nooit gepresteerd in Oranje.
Ik denk overigens dat Hugo Borst baalt van de uitzending gister, hij had gehoopt nu eindelijk eens Van Basten klem te kunnen zetten en daarmee de gunst te verwerven van Jan Publiek, en dan lukt het maar niet en gaat hij als een verwend kind pissig zitten kijken![]()
lees eens drie posts hierbovenquote:Op maandag 9 april 2007 21:36 schreef RobertoCarlos het volgende:
Het wordt tijd dat het Nederlands publiek gewoon allemaal thuisblijft bij het eerstvolgende kwalificatiedueleens!![]()
We moeten laten merken dat we Marco echt niet meer pikken!!!... ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |