Ik hoorde m ook niet helemaal goed. Kutoranjegelulquote:Op zondag 8 april 2007 22:52 schreef BVO het volgende:
Waar sloeg die Dudek-opmerking in godsnaam op.
Een talent, wat *zucht* feyenoord *zucht* niet zag.quote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef BigFire het volgende:
Man Utd wil Sno?
wat zien ze toch in die jongen![]()
Nouja, het was volgens mij een grap. Alleen ik snapte hem nietquote:Op zondag 8 april 2007 22:55 schreef Malibu-06 het volgende:
Alsof Dudek 2e keeper bij een Nederlandse club wil zijn
hij komt uit de Ajax jeugd dus die zijn dan net zo dom helaas.quote:Op zondag 8 april 2007 22:54 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Een talent, wat *zucht* feyenoord *zucht* niet zag.
quote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef BigFire het volgende:
Man Utd wil Sno?
Dat ie graag naar Nederland wilquote:Op zondag 8 april 2007 22:59 schreef Kadoc het volgende:
Wat werd er gezegd over Dudek?
Waarop Jack zei.. "Misschien kan hij wel tweede keeper bij AZ worden, achter Waterman"quote:
Ah, het was een mopje van Jack?quote:Op zondag 8 april 2007 23:03 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarop Jack zei.. "Misschien kan hij wel tweede keeper bij AZ worden, achter Waterman"
Hij heeft bij Feyenoord gespeeldquote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef BigFire het volgende:
Man Utd wil Sno?
Hoezo vreselijk, was eindelijk eens geboeid laatste tijd val ik in slaap bij studio voetbalquote:Op zondag 8 april 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
Vreselijk uitzending - die Van Basten si nog nooit tegengesproken in zijn leven.
Jack mag zo weer zijn voeten kussenquote:Op zondag 8 april 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
Vreselijk uitzending - die Van Basten si nog nooit tegengesproken in zijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |