Dat ze op voorhand al bang waren dat je daar de nieuwe OP-master wilde gaan worden?!quote:
quote:Op zondag 8 april 2007 22:44 schreef Liess het volgende:
Kan iemand hier uitleggen hoe ik iets kan instellen zodat ik geen zwarte caps krijg?? of moet ik dat ergens anders vragen.
Mwah... als je denkt dat hier al eisen aan een OP gesteld worden... check de eisen daar dan eens evenquote:Op zondag 8 april 2007 22:53 schreef blomst het volgende:
Dat was wel mooi van vol, miks geen gedoe met OP maar gewoon vlot een nieuwe.
En speciaal voor jou post ik dus al een paar dagen de link naar de meest recente COS in dit topic:quote:Op zondag 8 april 2007 22:50 schreef demins het volgende:
En de nieuwe COS is ook onzichtbaar!
Een streng regimentquote:Op zondag 8 april 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... als je denkt dat hier al eisen aan een OP gesteld worden... check de eisen daar dan eens even
Paashazen zijn hol toch? Of was het een megapaashaas op menselijke grootte?quote:Op zondag 8 april 2007 23:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben vet misselijk dankzij die gigantische chocolade haas die ik net naar binnen heb zitten werken!![]()
Heel goed. Heb ook een cola bui vandaag trouwens. Zal wel aan het weer liggen.quote:Op zondag 8 april 2007 23:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zit cola te drinken alsof mijn leven er vanaf hangt!
Maar ik ben helemaal blij enzo nu Fok! weer up is...
Dus die misselijkheid negeer ik gewoon...
Hehe een hippieaanval. Wou dat ik dat kon zien, hoe dat eruit zag.quote:Op zondag 8 april 2007 23:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Omfg...
OMFG!
*does happy dance!*
*Ian_Nick heeft hippie aanval*
Misschien gaat het over als mijn fobo eens ga bewerken...![]()
Och dat heb ik soms...quote:Op zondag 8 april 2007 23:51 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hehe een hippieaanval. Wou dat ik dat kon zien, hoe dat eruit zag.![]()
Ik heb geen idee van die eieren, heb dat ook niet gezien. Maar Nena is idd. weer weg en bleef maar een dagje en Ilona, daar denken de meesten eigenlijk hetzelfde van.quote:Op zondag 8 april 2007 23:52 schreef StefanPeeters het volgende:
Kom ik net thuis van het familiediner. Denk ik weer gezellig naar nena en de rest te
gaan zitten kijken...............................ZIT ILONA DAAR INEENS IN MIJN BEELD
(goeienavond overigens)
Maarre, ik ging weg toen Bwian en Japio een half uur aan het zoeken waren
vanmiddag. Tot hoelang zijn ze doorgegaan ?????
(En hebben ze nog een ei gevonden ??![]()
![]()
)
Nah is lief toch? *met bloemen strooit ter algehele verdere verblijding van de sfeer*quote:Op zondag 8 april 2007 23:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Och dat heb ik soms...
Niets bijzonder, ik ga alleen iedereen op msn knuffelen enzo...![]()
Ik ken Ilona eigenlijk alleen maar van gezicht. Ben DGK pas 'gaan volgen' toen zij er alquote:Op zondag 8 april 2007 23:55 schreef Dutchguy het volgende:
Ik heb geen idee van die eieren, heb dat ook niet gezien. Maar Nena is idd. weer weg en bleef maar een dagje en Ilona, daar denken de meesten eigenlijk hetzelfde van.
Hatzee! Ik zeg: Spread The Love!quote:Op zondag 8 april 2007 23:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nah is lief toch? *met bloemen strooit ter algehele verdere verblijding van de sfeer*![]()
In het begin wel maar later werd ze wat feller en ging ze ook tegen Natasia en Brian in. Maar zo fel als nu heb ik haar nog niet gezien. Daarom denk ik zelf dat ze maar even blijft, anders zou ze wel meer doseren.quote:Op zondag 8 april 2007 23:57 schreef StefanPeeters het volgende:
[..]
Ik ken Ilona eigenlijk alleen maar van gezicht. Ben DGK pas 'gaan volgen' toen zij er al
uit was. Schijnt nogal een saai type te zijn toch ?
Hehe... *alvast wegduikt*quote:Op maandag 9 april 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Totdat Leandra ons doorheeft en ons naar de KnuffelCorner trapt!
![]()
![]()
In dat geval zie ik ze liever 2 dagen VLAMMEN dan 2 maanden lauwtjes-doenquote:Op maandag 9 april 2007 00:00 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
In het begin wel maar later werd ze wat feller en ging ze ook tegen Natasia en Brian in. Maar zo fel als nu heb ik haar nog niet gezien. Daarom denk ik zelf dat ze maar even blijft, anders zou ze wel meer doseren.
Vooruitquote:Op maandag 9 april 2007 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Bong! Doe eensch ook een beetje vrouwelijk huppelen en blij zijn!
Nah, we zullen het er ff mee moeten doen want ik ga slapie doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |