Ik hoop dat AZ punten laat liggen zodat Ajax lucht krijgt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. En Ajax een gelijkspel. Week er op winst voor Ajax, winst voor AZ en gelijkspel van PSV. Dan staan we met z'n allen gezellig op 69 punten met nog 2 wedstrijden te gaan![]()
Precies, en dan mag hij z'n stropdas met "1" d'r op weer uit de kast halenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:02 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zou wel sympathiek zijn van Ajax als ze hem uitnodigen.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:02 schreef jna het volgende:
Juanfran heeft z'n ticket naar Amsterdam al geboekt hoor.
Dat sowieso. Sterker nog, ik ga nu @ Leidseplein.quote:
Eerst het aantal gemaakte doelpunten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:08 schreef Black-Death het volgende:
Meer dan twee goals als ik me niet vergis...
Of telt met gelijk doelsaldo het onderling resultaat?
Dagglaquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als er een huldiging komt opteer ik voor een biertje.
Zelfde nummer nog?
Okequote:
Als we kampioen worden zit ik in het buitenlandquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude!.
Kom jij ook voor een biertje?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als we kampioen worden zit ik in het buitenlandMaar mijn zusje, twee zwagers en mijn vader zullen de bieromzet wel compenseren
Wij hebben dit seizoen al teveel punten nutteloos verspeeld, dus ik reken mij ook zeker niet rijk, maar dit cadeautje van PSV is wel erg lekkerquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Maar eerst maar eens die overige wedstrijden winnen.. Want de meeste mensen hier rekening zich veel te rijk.
Niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is luidt het spreekwoord toch?
Enniewee, als Ajax kampioen wordt zal ik nog wel een felicitatiepost maken. Tot die tijd, tabee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |