quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Als morgen punten worden verspeelt is het gewoon te triest voor worden
voor 150 euro wil ik m wel hebbenquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:23 schreef Againzender het volgende:
En ik ga komende zaterdag op vakantie, seizoenskaart aan mijn vader gegeven onder het motto: misschien vindt iemand het wel leuk om de laatste thuiswedstrijden te bekijken
Nou, loop je nu niet heel erg op de zaken vooruit?quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:21 schreef StarGazer het volgende:
Old Amsterdam reclame nu op tien. Ik heb tranen in m'n ogen
en je hebt het zelf min of meer in handen met het doelsado.... die 1-5 kan wel eens cruciaal worden.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:23 schreef denthemen het volgende:
Tuurlijk zijn we nog geen kampioen maar áls we morgen winnen is het écht dichtbij want PSV moet nog tegen Kutrecht én Twente
Heb 't lijstje er even bij gezet. Zeven van de tien wedstrijden na een UEFA-cup week hebben jullie punten gemorst.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
5-0 tegen Excelsior na de wedstrijd tegen Slovan Liberec.![]()
(is overigens 1 van de uitzonderingen, veel wedstrijden eindigden idd met puntenverlies)
Gewoon gaan joh.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:24 schreef Aanvoerder het volgende:
Als ze het @ Leidse verbieden, ga ik echt helemaal lijp worden.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:23 schreef Againzender het volgende:
En ik ga komende zaterdag op vakantie, seizoenskaart aan mijn vader gegeven onder het motto: misschien vindt iemand het wel leuk om de laatste thuiswedstrijden te bekijken
Zou Simons nog steeds vol vertrouwen zijn?quote:Simons: ‘Titel kan ons niet meer ontgaan’
Optimisme bij PSV vooraf aan de topper tegen Ajax. De Eindhovenaren hebben een voorsprong van acht punten op de concurrent uit Amsterdam en zijn dan ook vol vertrouwen over een goede afloop van het seizoen.
De Belg Timmy Simons, één van de sterkhouders in het elftal van Ronald Koeman, ziet ook geen onoverkomelijke obstakels meer op weg naar de derde landstitel in successie. Ook Ajax niet, dat vanmiddag een bezoek brengt aan het Philips stadion en mag proberen de laatste strohalm te grijpen om PSV nog te dwarsbomen.
”Ik denk niet dat de titel ons nog kan ontglippen,” zo laat Simons optekenen in De Gazet van Antwerpen. “Als we zondag Ajax kloppen, grijp ik mijn vierde titel. Twee met Club, en twee hier,” rekent de Belg voor.
“We lijken onaantastbaar en als je de stand bekijkt, is dat ook zo. De ploeg staat er en er is vertrouwen.” Ook over zijn eigen ontwikkeling sinds zijn overstap van de Belgische Jupiler League naar de eredivisie is de 30-jarige oud-speler van Club Brugge tevreden.
“Zelf ben ik bij PSV een betere speler geworden. Sommigen dachten dat ik hier geen kans maakte,” legt hij uit. “Maar overal waar ik speelde, stond ik in de basis. Dat heeft niets met geluk te maken.”
Vanmiddag om 14:30 zal er afgetrapt worden tussen PSV en Ajax. De eerste ontmoeting in Amsterdam eindigde in 0-1 in het voordeel van de Eindhovenaren. Simons was destijds verantwoordelijk voor de enige treffer.
bij de frietkraamquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar is onze vetklep?![]()
[afbeelding]
Tja, ik zal wel weer vloeken, maar voor die 'vetklep' heb ik best wat empathie.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:25 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Waar is onze vetklep?![]()
[afbeelding]
Arme hamburger toch....quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:26 schreef toma het volgende:
[..]
bij de frietkraam
onder de mayonaisse tap zn verdriet weg drinken.
Sneijder zei afgelopen week ook dat PSV gewoon kampioen wordtquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:26 schreef Pinpas het volgende:
[..]
Zou Simons nog steeds vol vertrouwen zijn?
![]()
Daarnaast gaat het nu wel druk worden, nu Nac na Europees gespeeld te hebben, vervolgens na Werder meteen Vitesse weer. Hopelijk kunnen zij de druk aan, vind het wel tof als AZ boven PSV staat ook al gaat het nergens meer om met die play-offs.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Heb 't lijstje er even bij gezet. Zeven van de tien wedstrijden na een UEFA-cup week hebben jullie punten gemorst.
bestaan diequote:
Dat is natuurlijk een compleet andere zaak. Ze leggen beiden de druk bij PSV, alleen is de ene PSV'er en de andere Ajacied.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Sneijder zei afgelopen week ook dat PSV gewoon kampioen wordt
Sneijder kent het klappen van de zweep en weet allang dat wij de titel gaan pakken.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:27 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Sneijder zei afgelopen week ook dat PSV gewoon kampioen wordt
Zoals gezegd, als Ajax 1 van de wedstrijden gelijk speelt, wat gewoon best kan, is AZ op doelsaldo niet meer te achterhalen geloof ik. Geloof dat het +5 is in jullie voordeel. En dan dus minstens +6.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:28 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daarnaast gaat het nu wel druk worden, nu Nac na Europees gespeeld te hebben, vervolgens na Werder meteen Vitesse weer. Hopelijk kunnen zij de druk aan, vind het wel tof als AZ boven PSV staat ook al gaat het nergens meer om met die play-offs.
Nee, zo ongeveer 50 jaar terug in de tijdquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:25 schreef gday het volgende:
[..]
Nou, loop je nu niet heel erg op de zaken vooruit?
Kan Kuyt nog wat van leren.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Je kan zeggen wat je wil over KJH, maar hij wint nu wel elk seizoen prijzen.
Is (nog) geen prijs.quote:
Maar met de vorm van Liverpool en hun eventuele tegenstanders op het moment zou dat wel eens een hele grote prijs kunnen worden.quote:
Mja ach, zie Liverpool de CL niet winnen.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:38 schreef twi het volgende:
[..]
Maar met de vorm van Liverpool en hun eventuele tegenstanders op het moment zou dat wel eens een hele grote prijs kunnen worden.
Die heeft echt zoiets van, "wat doe ik hier".quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:46 schreef Gelderland het volgende:
hebben jullie dat ook? ; elke x als Kluivert wat over PSV zegt, dat 't gewoon niet klopt... net oftie dat niet meent... zoals net ook: 'jammer voor onze supporters' etc. etc...
Intens triest, zo gauw hij de mogelijkheid krijgt doet ie datquote:Op zaterdag 7 april 2007 22:49 schreef kevin6188 het volgende:
Koeman probeert ff de druk bij Ajax te leggen
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:49 schreef kevin6188 het volgende:
Koeman probeert ff de druk bij Ajax te leggen
quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:48 schreef StarGazer het volgende:
Komt ie dan he:
Zeg Ronald Koeman
Wil jij iets voor ons doen
Als jij daar nou eens coach blijft
Worden wij weer kampioen!
Ik hoop dat AZ punten laat liggen zodat Ajax lucht krijgt.quote:Op zaterdag 7 april 2007 22:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. En Ajax een gelijkspel. Week er op winst voor Ajax, winst voor AZ en gelijkspel van PSV. Dan staan we met z'n allen gezellig op 69 punten met nog 2 wedstrijden te gaan![]()
Precies, en dan mag hij z'n stropdas met "1" d'r op weer uit de kast halenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:02 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zou wel sympathiek zijn van Ajax als ze hem uitnodigen.
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:02 schreef jna het volgende:
Juanfran heeft z'n ticket naar Amsterdam al geboekt hoor.
Dat sowieso. Sterker nog, ik ga nu @ Leidseplein.quote:
Eerst het aantal gemaakte doelpunten.quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:08 schreef Black-Death het volgende:
Meer dan twee goals als ik me niet vergis...
Of telt met gelijk doelsaldo het onderling resultaat?
Dagglaquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als er een huldiging komt opteer ik voor een biertje.
Zelfde nummer nog?
Okequote:
Als we kampioen worden zit ik in het buitenlandquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dude!.
Kom jij ook voor een biertje?
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als we kampioen worden zit ik in het buitenlandMaar mijn zusje, twee zwagers en mijn vader zullen de bieromzet wel compenseren
Wij hebben dit seizoen al teveel punten nutteloos verspeeld, dus ik reken mij ook zeker niet rijk, maar dit cadeautje van PSV is wel erg lekkerquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:16 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Maar eerst maar eens die overige wedstrijden winnen.. Want de meeste mensen hier rekening zich veel te rijk.
Niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is luidt het spreekwoord toch?
Enniewee, als Ajax kampioen wordt zal ik nog wel een felicitatiepost maken. Tot die tijd, tabee..
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:20 schreef toma het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3c01a185020f1202a8c0![]()
vertel .......quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef kevin6188 het volgende:
Dat interview met Cocu nu op Studio Sport![]()
neem t ff op. Dan kan ik ook meegenietenquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:25 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb een strak plan, ik bel die gast en draai vervolgens het nummer: ''We are the champions''
Hoe moet ik dat doen?quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:26 schreef toma het volgende:
[..]
neem t ff op. Dan kan ik ook meegenieten
Verslaggever: hoe zit dat met die gifbeker,philip?quote:
Hij was vet pissedquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:23 schreef kevin6188 het volgende:
Dat interview met Cocu nu op Studio Sport![]()
Goh dat ie niet serieus was lijkt me ook hequote:
quote:Telefoon: 040 2 505 505
Cocu klonk bij Tien ook al een beetje als Theo Lucius.quote:
quote:Op zaterdag 7 april 2007 23:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Voor degene die Cocu nog niet hebben gezien
http://www.nos.nl/nosstudiosport/beeld_en_geluid/index.html
Het is pas zeker wanneer de 3 punten mee naar Amsterdam gaanquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:47 schreef Black-Death het volgende:
Die heeft hem flink zitten zeg...
Hij gaat er 100 procent van uit dat Ajax morgen wint.. Ik ook
Uiteraard, maar ik verwacht ze welquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:51 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Het is pas zeker wanneer de 3 punten mee naar Amsterdam gaan
Ik verwacht ook wel een overwinning hoor, maar zo euforisch als de meeste Ajacieden hier ben ik nog nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 23:53 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik verwacht ze wel
Hoop dat we in de rust al met 3-0 voor staan ofzo, dan is het niet zo'n gestresste tweede helft. Maar goed, eerst maar doen natuurlijkMaar je mag toch verwachten dat de spelers van Ajax tot op het bot gemotiveerd zijn...
geniaal, en geschreven op 22 januari....dat noem ik nog eens goede analysequote:Op zaterdag 7 april 2007 23:06 schreef Gelderland het volgende:
zo mooi hé, deze column:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=38522![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |