Nee ik ben over wikipedia aan het rondklikkenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi fles.![]()
Je bent je aan het vervelen?
dat is interessanter dan een heel roosterarchief omzetten in html...quote:Op dinsdag 10 april 2007 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik ben over wikipedia aan het rondklikken
Of competenties uitwerken in themabeschrijvingenquote:Op dinsdag 10 april 2007 14:45 schreef buzzer het volgende:
dat is interessanter dan een heel roosterarchief omzetten in html...
Welke videokaart zit erin?quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet iemand waar ik een goeie videodriver voor mijn laptop kan downloaden?
Ben net uit cursus, en het was weer saai en ging langzaam.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Nog een half uurtje, dan mag ik weer naar buiten.
Same here! Nouja, 22 minuten.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Nog een half uurtje, dan mag ik weer naar buiten.
Ben je geil of wil je een Kuukske?quote:
De dag zit er weer bijna opquote:
Meestal?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:42 schreef JDude het volgende:
Dat is bij mij meestal geen of/of situatie.
Je saisquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:42 schreef JDude het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Nouja, jij bent lekker thuis. Ik mag eerst naar de sportschoolquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:44 schreef JDude het volgende:
Same here. Alleen mag jij zometeen chillen in je autootje en ik in een volle spitstrein.
I knew itquote:
Goedmaaksexquote:
quote:
Nee, was jij dat niet net?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:19 schreef Pheno het volgende:
Ik geloof het ook, maar niet bij jou
Oh ja, sportschool, daar ben ik ook nog lidquote:Op dinsdag 10 april 2007 19:39 schreef Kuukske het volgende:
Ze moesten eens een keer internet installeren op die fitnessapparaten op de sportschool.
Hmmz, er moeten wel drivers zijn, echter moet ik wel weten wat voor type videokaart erin zit, anders shiet ik er niks mee opquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
gewoon de standaard. Het is een Toshiba Satellite Pro 6000.
Maar windows updateheeft er geen goeie driver voor en de Toshiba site is om van te kotsen zo slecht. Daar kan je niet eens een driver zoeken. En dan heb je sites als driverfiles.com, waar je kan zoeken en niet kan downloaden, maar waar je gelukkig wel een tsunami aan popups en andere irritaties aan overhoudt. Jottum
Jij vind het daar ook altijd dolle pret?quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
Oh ja, sportschool, daar ben ik ook nog lid![]()
Wil eigenlijk wel weer eens (al is het alleen maar dat ik zou kunnen zeg maar).quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jij vind het daar ook altijd dolle pret?
Ohja je moest laatst naar de huisarts enzo heh. Ik ga vrijdag nog wel een keer voor jou.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
Wil eigenlijk wel weer eens (al is het alleen maar dat ik zou kunnen zeg maar).
Met wat geluk gaan we dan vrijdag samenquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohja je moest laatst naar de huisarts enzo heh. Ik ga vrijdag nog wel een keer voor jou.
De laatste keer dat ik toezei met iemand te gaan sporten kreeg ik vunzige e-mailtjesquote:Op dinsdag 10 april 2007 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
Met wat geluk gaan we dan vrijdag samen
quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik toezei met iemand te gaan sporten kreeg ik vunzige e-mailtjes![]()
Nee.quote:Op dinsdag 10 april 2007 20:18 schreef marcb1974 het volgende:
Das was dus heel duidelijk niet van mij he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |