quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:41 schreef Sweetbeach het volgende:
TERING WAT EEN SPANNINGNIet normaal, kriebels in me buik, nagels bijten
![]()
Ik vind het te gemakkelijk om alles op Koeman te schuiven. Maar Hiddink's heldenstatus stijgt alleen maar ja zo.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:40 schreef toma het volgende:
de gedachte van de PSV'rs : "Hiddink!, Love really hurts without you!"
Twente zal dat wel doenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom hebben die clubs niet iets van geef PSV die 3 punten anders die maffe Amsterdammers weer eens kampioen..
Omdat NEC nog mee kan doen om de UEFA!quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Waarom hebben die clubs niet iets van geef PSV die 3 punten anders die maffe Amsterdammers weer eens kampioen..
hoop dat ie nog ooit eens zn been breekt bij zo'n schwalbequote:Op zaterdag 7 april 2007 21:42 schreef Sweetbeach het volgende:
laatste minuten zijn te erg... vooral doordat Farfan bij PSV speelt
Ja ik zie het al voor me, in de blessuretijd schwalbet Farval in de 16 en krijgen ze een onterechte penaltyquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:42 schreef Sweetbeach het volgende:
laatste minuten zijn te erg... vooral doordat Farfan bij PSV speelt
Gebeurt ook zo vaak jaquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:43 schreef venomsnake het volgende:
typisch PSV om dan in de 91ste minuut te scoren![]()
http://forum.fok.nl/topic/858250/1/50quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:43 schreef Malibu-06 het volgende:
PSV scoort niet meer hoor.
Dit is pas zijn tweede duelquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zeefuik heeft nog niet gescoord voor PSV ofwel![]()
NEEquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:43 schreef venomsnake het volgende:
typisch PSV om dan in de 91ste minuut te scoren![]()
Jij bent de enigequote:Op zaterdag 7 april 2007 21:44 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Layout verneuker.
Domme trappen van Baretto zeg. Ik zie het somber in voor PSV.
die match is fixedquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:44 schreef Jnk18 het volgende:
als psv volgende week zo speelt tegen Twente gaan ze er toch hard eronderuit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |