skyradio muziekquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:39 schreef SaferSephy het volgende:
ROT OP MET JE MUZIEK!!
Ajax komt gelijk dan toch...? Als PSV dan nog de rest wint dan houden ze het technisch gezien nog in eigen hand.quote:
Als PSV vanavond verliest en Ajax morgen wint is het doelsaldo maximaal 1 doelpunt in het voordeel van PSV, afhankelijk van de hoogte van de overwinning van Ajax. dat is geen marge waar je op kunt bouwen denk ikquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:37 schreef Malibu-06 het volgende:
Maar als PSV verliest houden ze de kansen toch ook in eigen hand? Door het doelsaldo goed te houden...
technisch zijn ze zwakquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:39 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ajax komt gelijk dan toch...? Als PSV dan nog de rest wint dan houden ze het technisch gezien nog in eigen hand.
SSSSSSSSSSSSSSSSSSHHHHH EIKEL! HOUDT MOED!!quote:
niet als ajax met 0-5 wintquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:39 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ajax komt gelijk dan toch...? Als PSV dan nog de rest wint dan houden ze het technisch gezien nog in eigen hand.
neen, vollybalquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:40 schreef Riro het volgende:
Laat gvd voetbal horen
http://forum.fok.nl/topic/858250/4/50quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:41 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Feher gaat nog rood krijgen, mark my words..
Hier ookquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:41 schreef Sweetbeach het volgende:
TERING WAT EEN SPANNINGNIet normaal, kriebels in me buik, nagels bijten
![]()
ja erg he ik wordt echt gek hierquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:41 schreef Sweetbeach het volgende:
TERING WAT EEN SPANNINGNIet normaal, kriebels in me buik, nagels bijten
![]()
en dat zie jij gebeuren?quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:41 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wel als PSV volgende week met 7-0 wint![]()
Tijdje geledenquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:41 schreef toma het volgende:
Zeefuik voor da Costa
Morgen wint Ajax echt welquote:Op zaterdag 7 april 2007 21:42 schreef M.Melandri het volgende:
ajax wint morgen echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |