Hoe overleeft dat primitieve leven de enorme hitte die ontstaat? Bij een graad of 50 houdt het meeste leven het voor gezien. En hoe ontstaan lokale griepvarianten?quote:Op zondag 15 april 2007 11:11 schreef Kaffer het volgende:
[..]
De theorie van die professoren van de universiteit van Cardiff zit hem zo :
Alle nieuwe griepvirussen ontstaan in de Chinese provincie Guangdong , te weten , de Spaanse griep ( waarschijnlijk ) , de aziatische griep , de Hong-Kong griep , sars , de vogelgriep .
De reden is dat de stratosfeer daar het dunst is op aarde .
De ruimte bevat geen virussen , wel de bouwstenen tot leven .
Door de botsing van ruimtestof en de dampkring zou aldus nieuw leven kunnen ontstaan .
Nog zo gek niet .
Mjah, een schepper lost het probleem van missing links ook op. Trouwens het probleem bestaat niet, missing links zijn zat gevonden. Alleen is er altijd een missendere link. Maar goed, leg eens gedetaileerd uit hoe die soortvorming dan in zijn werk gaat, ik vind je *boem* *plop nieuwe soort* omschrijving een beetje summier.quote:Als dergelijke botsingen al tot primitieve vormen van leven kunnen leiden , wat vermogen komeetinslagen niet .
Dus , ik meen dat door botsingen van kometen die de voorwaarden tot ontstaan van nieuw leven meebrengen inderdaad ook kunnen leiden tot komplexe levensvormen binnen één generatie .
Dat zou meteen het raadsel van de missing links oplossen .
Geen evolutie dus maar sars van mars .
http://griep.blog.nl/wist(...)elijk_buitenaards_is
En ook het getal 0 kenden de Grieken niet .quote:Op zondag 15 april 2007 11:31 schreef Invictus_ het volgende:
Panspemie is ook al oud hoor. Het is niet ongebruikelijk dat een cultuur één of ander verhaal over een buitenaardse/bovennatuurlijke schepper heeft. Een prutsopmerking dus. De grieken konden ook rekenen, dus kloppen de wiskundige wetten niet?
De evolutietheorie wordt ook door wetenschappers naar voren gebracht. Probeer je argumenten een door te denken voor je ze tikt.quote:Op zondag 15 april 2007 11:44 schreef Kaffer het volgende:
[..]
En ook het getal 0 kenden de Grieken niet .
Die Oude Grieken![]()
Het zijn wel degelijk wetenschappers die met de theorie van ruimtesperma naar voor komen .
Hoe ontstaat leven door botsingen met ruimtemateriaal? Welke ruimtemateriaal? Welke processen zorgen ervoor dat er schijnbaar automatisch een griepvirus wordt gevormd? Hoe verklaar jij de overeenkomsten tussen virussen die bij afzonderlijke botsingen worden gevormd.quote:Stel dat er de komende jaren opnieuw een dodelijk griepvirus opduikt in Guangdong , dan zou die theorie wel eens volledig aanvaard kunnen worden .
en hoe ga je dan de evolutietheorie uitleggen , een deel van het leven ontstaat door botsingen met ruimtemateriaal en een deel door evolutie![]()
Waar lees jij dat de inslagen van de afgelopen 2 miljoen jaar significant anders zijn dan andere? En waar zit de causaliteit?quote:Nieuwe levensvormen ontstaan altijd plots na komeetinslagen .
De laatste 2 miljoen jaar wordt de aarde getroffen door een reeks lichte inslagen , en plots zien we tal van mensachtigen ontstaan .
Raar .
Over inslagen , dees link :
http://www.dekoepel.nl/zenit/inslagen.html
Jamaar hela , je kunt toch niet verwachten dat ik meer weet dan die universiteitsprofessoren .quote:Op zondag 15 april 2007 12:04 schreef Invictus_ het volgende:
Hoe ontstaat leven door botsingen met ruimtemateriaal? Welke ruimtemateriaal? Welke processen zorgen ervoor dat er schijnbaar automatisch een griepvirus wordt gevormd? Hoe verklaar jij de overeenkomsten tussen virussen die bij afzonderlijke botsingen worden gevormd.
Meer verklaringen? Verklaar met jouw theorie eens de verspreidingsgradiënt van de CCR5-D32 mutatie.quote:Op zondag 15 april 2007 13:07 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Jamaar hela , je kunt toch niet verwachten dat ik meer weet dan die universiteitsprofessoren .
Ik beschik over geen lab waar ik die zaken kan nabootsten .
Het eerste leven is ontstaan door een ruimteexplosie , dus logisch gedacht kunnen ook andere levensvormen ontstaan door nieuwe explosies ;
hoe dat dan juist in zijn werk zou gaan , daar weten professoren dus meer van .
Ik ben echter aanhanger van die theorie omdat hij meer verklaringen bied dan de evolutietheorie .
Dus je vindt een door jezelf bedacht voorbeeldje over oerpaardjes bewijs voor een theorie? Je doet geen enkele moeite om aangedragen informatie door te nemen en je blijft maar volhouden dat er geen bewijs is? En je hebt het gevoel dat je panspermistische abiogenese theorie 'iets' verklaard maar je kunt geen enkel inzicht in de systematiek bieden?quote:Voorbeeld : het oerpaardje .
Galop , galop , galop, het oerpaardje loopt hier rond , sterft uit tengevolge van een klimaatswijziging .
Enkele miljoenen jaren verschijnt zijn opvolger die een 20 cm. groter is .
Is dit evolutie ?
Waarom zou dit paardje niet ontstaan kunnen zijn door een komeetinslag .
Stel dat het eerste paardje ontstaan is door aminozuren die met de aarde in contact kwamen .
miljoenen jaren nadien komen dezelfde aminozuren in contact met de aarde en creeren een paardje dat in het nieuwe klimaat kan overleven ;
Hoe die processen dan juist in zijn werk zouden moeten gaan ga je aan de universiteit van Cardiff moeten vragen .
Het levert echter wel een verklaring voor de missing links .
De evolutietheorie kan nergens verklaren waarom telkens miljoenen jaren tussen 2 elkaaropvolgende soorten zitten zonder ook maar 1 tussenvorm te kunnen vinden .
Ik kan inderdaad niet in wetenschappelijke termen uitleggen hoe sommige profs ontstaan van virussen uit de ruimte verklaren .quote:Op zondag 15 april 2007 15:21 schreef Invictus_ het volgende:
Dus je vindt een door jezelf bedacht voorbeeldje over oerpaardjes bewijs voor een theorie? Je doet geen enkele moeite om aangedragen informatie door te nemen en je blijft maar volhouden dat er geen bewijs is? En je hebt het gevoel dat je panspermistische abiogenese theorie 'iets' verklaard maar je kunt geen enkel inzicht in de systematiek bieden?
==> ONZ
Het heeft de verklarende slagkracht van creationisme; het werkt net zo goed als doen alsof de aarde gebouwd is door aliëns om als supercomputer te fungeren op het antwoord op het leven, het universum en alles te berekenen.quote:Op zondag 15 april 2007 16:06 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad niet in wetenschappelijke termen uitleggen hoe sommige profs ontstaan van virussen uit de ruimte verklaren .
Maar dat hoeft ook niet , dit wetenschappelijk model is een verklarend model .
Geef nou eens één concreet voorbeeld inclusief jouw bronnen. Eéntje maar.quote:hoe de evolutiebiologen ook zoeken , telkens opnieuw blijven ze met hun gaps zitten .
Nogmaals , soort A sterft uit , honderdduizenden , miljoenen of tientallen miljoenen jaren nadien ontstaat soort B.
Tijdens die lange periodes ertussen wordt niets gevonden dat ook maar op A of B gelijk .
Ik snap niet dat de mensen zo halsstarrig willen vasthouden aan hun evolutietheorie , je voelt toch met de natte vinger dat er iets aan mankeert![]()
Wat bedoel je juist ?quote:Op zondag 15 april 2007 16:12 schreef Invictus_ het volgende:
Geef nou eens één concreet voorbeeld inclusief jouw bronnen. Eéntje maar.
En leg eens uit waarom jij verwacht dat het fossielenbestand alle ooit levende organismen moet bevatten.
Doe jezelf een lol en lees:quote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Wat bedoel je juist ?
Gaat het over de tussenvormen?
Volgens de evolutie zouden vliegende dino's dus de voorlopers van de vogels zijn .
Hoe ik ook zoek , alle vliegende dino's zijn 70 miljoen jaar of ouder .
De eerste moderne vogels ontstonden ten vroegste 60 miljoen jaar geleden .
Geen enkele tussenvorm op 10 miljoen jaar tijd![]()
http://www.dinosaurus.net/nieuws/shuvuuia.htm
Via volgende link kun je bijna alle teruggevonden vliegende dino's ooit terugvinden .
Maar niets wat op een tussenvorm gelijkt.
http://www.dinosaurus.net/Vogel/vogelIII.htm
Dat is wat de wetenschap nu onderzoekt .quote:Op zondag 15 april 2007 17:00 schreef Kees22 het volgende:
Maar HOE, zo vraag ik U, gaat dat in zijn werk?![]()
![]()
Komt dat aminozuur in een gen terecht van een ezel of zo? Splitst het zich eerst een aantal keren tot een cel? Werkt het samen met andere aminozuren? Een aminozuur is maar een klein molecuul, een bouwsteen van eiwitten. Of laat het geen aminozuur maar een eiwit of groepje basenparen zijn.
Hoe moet ik me dat voorstellen?
Ik denk dat de titel van het topic boekdelen spreekt. TS heeft geen verstand van evolutie en beweert vervolgens dat iets wat hij niet begrijpt bewijs tegen seksuele evolutie is.quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:16 schreef Kaffer het volgende:
Seksuele selectie in de dierenwereld betekend dat bepaalde uiterlijke kenmerken het voor een dier gemakkelijker maken om aan een partner te geraken .
Voorbeeld , de pauw .
Hoe groter de staart hoe meer succes bij de wijfjes .
Darwinistisch gezien zouden de sterkere mannetjes energie over hebben om deze aantrekkelijke afwijkingen aan te maken .
Volgens mij is dit echter een bewijs tegen evolutie .
Vrouwen vallen toch niet op mannen met sterke fysieke afwijkingen .
Vrouwen vallen niet op reuzen , dwergen , mannen met waterhoofden of hazenlippen .
Mannen die fysiek afwijken van de norm zijn de minst geschikte partners .;
In de dierenwereld gebeurd het tegendeel , wijfjes vallen op gehandicapte mannetjes .
http://www.kennislink.nl/web/show?id=85542
Zucht.quote:Zie je , tot op heden hebben we slechts het ontstaan van 1 soort mogen meemaken ,
Het lijkt me anders een schoolvoorbeeld van evolutie. Hoe wilde je het anders noemen?quote:de regenwormen van Tsjernobyl , en het was niet door evolutie.
Grapjas, omdat ze 1 ding nog niet wisten is alles gelijk fout, dat is een valse aanneme.quote:Op zondag 15 april 2007 11:44 schreef Kaffer het volgende:
En ook het getal 0 kenden de Grieken niet .
Die Oude Grieken![]()
Je kunt vast wel een paar bronnetjes linken.quote:Op zondag 15 april 2007 19:06 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Meer realistisch voorbeeld is Tsjernobyl .
De regenwormen aldaar werden op één generatie enkele centimeters langer en werden zelfs een nieuwe soort , maar bij meer bestraling hadden het ook gigantische monsters kunnen worden .
Zie je , tot op heden hebben we slechts het ontstaan van 1 soort mogen meemaken , de regenwormen van Tsjernobyl , en het was niet door evolutie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |