Het boek " Darwins Hofvijver " van Tijs Goldschmidt vind ik nochthans interessant .quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:25 schreef Bart1984 het volgende:
Hoor wie het zegt, jij ben de enige die hier niet verder dan z'n neus lang is kijkt. Ik weet 100% zeker dat je nog nooit een boek over evolutie hebt doorgenomen.
Ockham's razor is te hoog gegrepen voor je?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:48 schreef Kaffer het volgende:
Vandaar heb ik trouwens mijn eerder gebruikte uitspraak gejat : De evolutietheorie is te simpel , iedereen kan het op een halve dag uitdenken .
Trollquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:48 schreef Kaffer het volgende:
Vandaar heb ik trouwens mijn eerder gebruikte uitspraak gejat : De evolutietheorie is te simpel , iedereen kan het op een halve dag uitdenken .
HAHAHAHA!!!quote:Zie je , zelfs erkende evolutiebiologen stellen zich ernstige vragen bij de evolutietheorie , minder erkende daarentegen ...
Zoveel wetenschappelijke theorieen kun je in een halve dag uitdenken. Zijn gravitatiekrachten ook te simpel?quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:48 schreef Kaffer het volgende:
Nogmaals (hij is gewoon te leuk om niet op te reageren):quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:48 schreef Kaffer het volgende:
De evolutietheorie is te simpel , iedereen kan het op een halve dag uitdenken .
Dat vat jupiler betaal ik pas als mij een recent ontstane vogelsoort is bewezen .quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:57 schreef barthol het volgende:
(ik zal hier nog even zwijgen over die vogelsoorten, maar volgens mij heb ik nog steeds een vat Jupiler van je te goed)
Je hebt nog steeds niet laten zien waarom de soorten die exclusief voorkomen op eilanden die minder dan 15 miljoen jaar oud zijn geen recent ontstane vogelsoorten zijn. Ik neem aan dat je begrijpt dat 'omdat ik dat vind' van jouw hand zeer weinig slagkracht heeft dus misschien kan je eens proberen een reactie met ietsjes meer inhoud en onderbouwing te plaatsen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:19 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Dat vat jupiler betaal ik pas als mij een recent ontstane vogelsoort is bewezen .
En tot op heden zie ik hier een recent ontstane vogelsoort![]()
Of het zouden de muisvogeltjes moeten zijn .
Of de eksters en de vlaamse gaaien ?
Wederom Flamen .
Maar nieuwe soorten , nee , dat zie ik niet .
En zo kunnen we eindeloos voortzwammen .
Evolutie , noem het een sprookje , noem het een religie , maar wetenschap is het niet .
Maar evolutie theorie zou ik wel wetenschap willen noemen. (nee nog niet bewezen? maar een mooi leuk aardig model en voor mijn gevoel "echter/waarschijnlijker" dan die andere sprookjes)quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:19 schreef Kaffer het volgende:
Evolutie , noem het een sprookje , noem het een religie , maar wetenschap is het niet .
'God heeft het gedaan' duurt ongeveer anderhalve seconde. Dat is dan dus al helemáál niet waar, volgens jouw logica.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:48 schreef Kaffer het volgende:
De evolutietheorie is te simpel , iedereen kan het op een halve dag uitdenken .
Jij bent het nochthans geweest die op een ander forum naar Thijs Goldschmidt verwees .quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:25 schreef Bart1984 het volgende:
[..]
Troll
[..]
HAHAHAHA!!!![]()
Heb je zeker ook een betrouwbare wetenschappelijke bron van.![]()
Kom eens met een uitgebreid citaat van Goldschmidt waaruit blijkt dat hij twijfelt aan de juistheid van de evolutietheorie. Zoals je al eerder is uitgelegd is simpliciteit niet een wetenschappelijk tegenargument; overigens vind ik het jammer dat je niet hebt gereageerd op mijn lijstje met andere (merendeels) wetenschappelijke simplismes; noch heb je op geen enkele manier laten merken dat jij die 'simpele' evolutietheorie snapt.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:14 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Jij bent het nochthans geweest die op een ander forum naar Thijs Goldschmidt verwees .
En ik ga ervan uit dat iemand die door de V.N. wordt uitgestuurd om de vissterfte in het Victoriameer , één van de belangrijkste economische bronnen van Afrika , te bestuderen een belangrijk wetenschapper is .
Goldschmidt schrijft in zijn boek tientallen keren dat de evolutietheorie te simpel is om de biologische realiteit uit te leggen .quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:20 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Kom eens met een uitgebreid citaat van Goldschmidt waaruit blijkt dat hij twijfelt aan de juistheid van de evolutietheorie. Zoals je al eerder is uitgelegd is simpliciteit niet een wetenschappelijk tegenargument; overigens vind ik het jammer dat je niet hebt gereageerd op mijn lijstje met andere (merendeels) wetenschappelijke simplismes; noch heb je op geen enkele manier laten merken dat jij die 'simpele' evolutietheorie snapt.
Lol jij bent hier de troll, dit staat er op je weblogquote:Op donderdag 12 april 2007 19:41 schreef Kaffer het volgende:
Je bent een evotroll
Hoi aub je ad hominem reacties lekker voor je kaffer.quote:Evotrollen zijn praatjesmakers die willen bewijzen dat ze van een aap afkomstig zijn .
Net als andere trollen zijn het inhoudsloze nietsnutten die enkel wat aandacht willen .
Bewijs kennen ze niet
Logica wat is dat
Deze vrijzinnigen beweren dat de Homo Neanderthaler uitgestorven is omdat hij slimmer was dan de Homo Sapiens .
Ze geloven ook dat nieuwe soorten uit evolutie voortkomen .
Uiteraard zonder bewijs , hun geloof is immers een religie , een eerbetoon aan koning aapq
Dan moet het voor jou niet zo moeilijk zijn om één relaas te citeren.quote:Op zaterdag 14 april 2007 10:36 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Goldschmidt schrijft in zijn boek tientallen keren dat de evolutietheorie te simpel is om de biologische realiteit uit te leggen .
Weet je nog, die definitie van de term 'soort' die jijzelf hebt gegeven? In die definitie zat een eis over de omstandigheden waarin voortgeplant werd. En nou jij weer.quote:En hier afkomen met Darwinvinken heeft ook geen zin .
Ik heb het hier al gepost , denk je dat ik geen appelvinken kan kruisen met darwinvinken?
En het zelfcorrigerend mechanisme van wetenschap heeft het recht gezet. Het is niet alsof 'we' een omnipotente bovennatuurlijk sprookjesfiguur hebben bedacht.quote:Het is al ver gekomen dat de evolutietheorie soorten moet uitvin den om haar gelijk te bewijzen .
Nog eens die berkenspanners .
Inderdaad; en als jij dat niet snapt moet je een boek pakken en eens proberen te begrijpen wat jij denkt te weerleggen. Zoals je zelf zegt; zo moeilijk is die theorie niet. Nou, wat let je?quote:Als ik parkieten uitzet op een eiland waar blauwe bladeren de boventoon halen gaan de blauwe overleven .
Op een eiland waar de groene bladeren domineren de groene .
De evolutie zou zeggen : zie je wel , twee nieuwe soorten , het resultaat van miljoenen jaren evolutie
Je snapt het niet, mensen die zonder longen worden geboren dat komt super weinig voor maar, bijna iedereen heeft een stuitje. Jou logica klopt niet.quote:Op maandag 9 april 2007 22:39 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Moet ik jullie die eenvoud eens uitlegen .
Wat is jullie bewijs ?
Het staartebeentje .
jullie trachten te bewijzen dat op basis van het staartebeentje de mens van de aap afkomstig is .
Soms worden kinderen geboren zonder longen .
jullie bewijs is : Zie je wel ; alle leven komt uit zee .
Weet je wel wat een bewijs is ?
Weet je wel wat een feit is ?
Jullie hebben niets .
[b]Of het zou een staartebeentje moeten zijn
Daarbij zou Kaffer eens een boek over fylogenetica moeten lezen; of eens opzoeken wat dat betekent.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:13 schreef Bart1984 het volgende:
[..]
Je snapt het niet, mensen die zonder longen worden geboren dat komt super weinig voor maar, bijna iedereen heeft een stuitje. Jou logica klopt niet.
kaffer metrust laten en in zn sop gaar laten koken en laten geloven wat hij wil geloven, dan geloven wij dat ander wel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:18 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Daarbij zou Kaffer eens een boek over fylogenetica moeten lezen; of eens opzoeken wat dat betekent.
Dinosaurussen hebben een staart en 4 ledematen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:13 schreef Bart1984 het volgende:
[..]
Je snapt het niet, mensen die zonder longen worden geboren dat komt super weinig voor maar, bijna iedereen heeft een stuitje. Jou logica klopt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |