Ik heb zojuist hierboven een stukje gequote waarmee jijzelf kunt bedenken hoe de 'noordelijke' mens haar lichte kleurtje heeft gekregen. Als we ons de afgelopen millennia niet zo hadden ontwikkeld op gebied van ethiek en techniek waren we practische gezien al verschillende soorten geweest. In de voor de post-slaven-tijd waren we feitelijk onderverdeeld in meerdere soorten.quote:Op donderdag 12 april 2007 13:48 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Die berkenspanners zijn inderdaad wat afgezaagd .
In Noordelijke gebieden hadden mensen met een lichte huidskleur de grootste overlevingskansen , rond de evenaar waren het de mensen met een donkere huidskleur .
Komen daar andere soorten van![]()
Je bent een evotrollquote:Op woensdag 11 april 2007 13:33 schreef wijsneus het volgende:
Maar als een echte trolcreationist blijft hij onzinnige troep spuien om onze reacties uit te lokken. Ik bedoel - kom op man - "seksuele selectie ontkracht evolutie".
![]()
Iets meer kennis over het onderwerp dat je tracht te onkrachten kan geen kwaad. Dan weet je ook waarover je het hebt.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:41 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Je bent een evotroll
Lees dees link .
http://www.bloggen.be/kaffergaatopstap/archief.php?ID=15
Je moet comedian worden... echt dudequote:Evotrollen zijn praatjesmakers die willen bewijzen dat ze van een aap afkomstig zijn .
Net als andere trollen zijn het inhoudsloze nietsnutten die enkel wat aandacht willen .
Bewijs kennen ze niet
Logica wat is dat
Deze vrijzinnigen beweren dat de Homo Neanderthaler uitgestorven is omdat hij slimmer was dan de Homo Sapiens .
Ze geloven ook dat nieuwe soorten uit evolutie voortkomen .
Uiteraard zonder bewijs , hun geloof is immers een religie , een eerbetoon aan koning aap
zie 2e regel zou, kijk dan naar 1e regel.quote:De evolutie stelt dat de mens van de aapachtige afstamt .
Via diverse tussenvormen zou de aapachtige tot mens zijn geevolueerd .
Je mist iets groots, namelijk degene die te veel opvallen en kwetsbaar voor natuurlijke vijanden zijn, verdwijnen, waardoor die genen minder vaak voorkomen/verdwijnen, waardoor op zijn beurt de soort zich aanpast en dus niet uitsterft.quote:Een ander biologisch feit om te bewijzen dat evolutie niet kan is het bestaan van seksuele selectie .
Wijfjesdieren vallen op mannetjesdieren die opvallen inzake geluid , kleur , gedrag en bijgevolg de meest kwetsbare voor natuurlijke vijanden .
Op termijn moet dit leiden tot een soort die volledig zal uitsterven wegens te weinig aangepast aan de natuurlijke omstandigheden .
Verklaar nu de bacterie die nylon kan verteren, nylon bestaat maar sinds helft 20e eeuw. Begrijp nu dat met 100.000 ook 200.000 kan zijn of meer, hoe dichter een bevolking bij mekaar samenleeft en 'terugneukt' hoe langer al dan niet onmogelijker maakt in die omstandigheden een nieuwe soort te krijgen.quote:Mensen die in evolutie geloven beweren steevast dat je het bestaan van nieuwe soorten nu eenmaal niet kunt bewijzen omdat het nu eenmaal soms 100.000 jaar duurt voor er een nieuwe soort bijkomt .
Andermaal een drogrede.
Stel dat een soort tot een nieuwe soort zou beginnen ontwikkelen 99.000 voor Christus , dan zou deze nieuwe soort volgroeid zijn 1.000 na Christus .
Welnu , tot op heden zijn geen nieuwe soorten ontstaan de laatste honderden , duizenden of tienduizenden jaar .
een kwestie van aanpassen, dat iets een weg opgaat waar door dingen degeneren, wilt nog niet zeggen dat evolutie niet kan, voor dit soort aspecten verwijs ik je door naar "leer-algorithmes voor de computer".quote:De evolutietheorie gaat ervan uit dat soorten gedoemd zijn tot evolueren .
Dinosaurussen stierven niet alleen uit door natuurrampen , maar door een veelvoud aan factoren , proces dat miljoenen jaren aansleepte ;
Gezien het feit dat steeds meer soorten verdwijnen , en er geen bijkomen zou het wel eens kunnen gebeuren dat de huidige natuur dezelfde weg opgaat , géén evolutie , maar geleidelijk aan degeneren en tenslotte volledig uitsterven .
zie een paar terug in deze postquote:De mannelijke wenkkrab krijgt in de paringstijd een uitzonderlijk grote rechterschaar .
Hoe groter de schaar , hoe meer succes bij de wijfjes .
At least kantelen die krabben door het gewicht van hun eigen schaar en worden het slachtoffer van roofvissen , andermaal een genetisch defect dat zal overslaan op hun nakomelingen .
Degene met slechte beredenaties ben jij, jij baseert op horen/lezen zeggen dat een aap geen voorouder van ons kan zijn. Je bent hoogstwaarschijnlijk nog zo'n een die het uitbrult dat het niet kan, enkel omdat je dan je voorouders zou beledigen, met zulke mensen hoor je zoiezo niet te discussieren, omdat ze totaal ergens anders met hun hoofd zitten. Dat de huidige aap niet eens onze voorouder wordt geacht wordt bovendien geheel overheen gelezen. Dus qua bewijs en verder logica response: kijk de tigtag topics die je hebt gemaakt, het enige wat hier loos is, is dat jij totaal geen begrip van wetenschap, noch begrip, noch bewijs, noch kan redeneren. Met andere woorden je bent de responses niet eens waard, daarmee ben ik ook niet meer van plan op Kaffer posts te gaan reageren.quote:Evotrollen zijn praatjesmakers die willen bewijzen dat ze van een aap afkomstig zijn .
Net als andere trollen zijn het inhoudsloze nietsnutten die enkel wat aandacht willen .
Bewijs kennen ze niet
Logica wat is dat
Deze vrijzinnigen beweren dat de Homo Neanderthaler uitgestorven is omdat hij slimmer was dan de Homo Sapiens .
Ze geloven ook dat nieuwe soorten uit evolutie voortkomen .
Uiteraard zonder bewijs , hun geloof is immers een religie , een eerbetoon aan koning aap
Ik loop heet vandaag , vandaar mijn tippelgehalte .quote:Op donderdag 12 april 2007 19:44 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
Iets meer kennis over het onderwerp dat je tracht te onkrachten kan geen kwaad. Dan weet je ook waarover je het hebt.
[edit]Overigens vind ik linken naar een post op je persoonlijke blog in plaats van reageren in het topic 'not done'. Hit-prostitutie.
Waarschijnlijk niet de meest recente, misschien wel de best gedocumenteerde en dan heb je zelfs een hele verzameling soorten: Darwinvinken; nuff said.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:59 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Ik loop heet vandaag , vandaar mijn tippelgehalte .
En wie zegt dat kaffergaatopstap door mij geschreven is![]()
Nogmaals mijn vraag , zonder rond de pot te draaien of de zaak in het belachelijke te trekken , zoals jullie kunnen , maar zoals ik het zonder verbetering ook kan , waar is mijn recent ontstane vogelsoort , dan kunnen we verder klappen .
En nog ff dit: Hoeveel belgen ken jij die zichzelf Kaffer noemen, na iedere zin op enter rammen en voor iedere punt een spatie zetten?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:59 schreef Kaffer het volgende:
[..]
En wie zegt dat kaffergaatopstap door mij geschreven is![]()
Wat is enterquote:Op donderdag 12 april 2007 20:48 schreef Invictus_ het volgende:
[..]
En nog ff dit: Hoeveel belgen ken jij die zichzelf Kaffer noemen, na iedere zin op enter rammen en voor iedere punt een spatie zetten?
Dat je je eigen intelligentie continu beledigd; okay. Doe dat aub niet bij die van ons Werner.
Ik geloof dat ik je bij nader inzien toch nog het verstandigste van iederen hier vind!quote:Op woensdag 11 april 2007 01:17 schreef Prometheus-Rising het volgende:
DAT ALS DER EEN LEKKER WIJF ZIT , EN DAARNAAST EEN LELUKKUH, DAT IK DAN ZEGMA MET DIE LEKKERE WIJF WILT NEUKEN!!11
Je vergeet dat dieren niet alleen onder druk staan van sexueele selectie maar ook onder natuurlijke selectie. Als de schaar te groot is gaan ze dus dood. Dus de schaar die groot is maar niet te groot is dus het meest succesvolquote:Op maandag 9 april 2007 08:16 schreef Kaffer het volgende:
Het begrip seksuele selectie moet wel degelijk gezien worden als een handicap , zo groot dat je eraan sterft .
Nog een voorbeeld : De wenkkrab .
Mannelijke wenkkrabben krijgen in de paartijd een grote schaar .
hoe groter de schaar , hoe meer succes bij de wijfjes .
sommige scharen worden zo groot dat de mannetjes omkippen en verhongeren .
Dieren evolueren door hun seksueel gedrag dus achteruit , niet vooruit .
Houd je mond maar eens kaffer. Jij hebt nog nooit een boek over evolutie open geslagen en je posts bevestigen dat. Ik kan het wel 10.000 keer uitleggen maar het maakt niet uit, je blijft maar door kafferen.quote:Darwin heeft zijn huiswerk slecht gemaakt .
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:19 schreef Kaffer het volgende:
[..]
Wat is enter![]()
entrouwens , de Darwinvinken bestaan reeds 40 miljoen jaar ;
En ze kunnen nog steeds kruisen met elkaar![]()
En vruchtbare nakomlingen krijgen![]()
Niet veel belgen geloven nog in evolutie
In tegenstelling tot vééééél nederlanders .
Nietwaar daisy
Nee we geloven niet dat ze uitsluitend in ongunstige richting evolueren. En dat ook ongunstige evolutie nog een vorm van evolutie is.quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:31 schreef Kaffer het volgende:
Ze geloven hier werkelijk niet dat dieren devolueren .
Dus, omdat ooievaars aan inteelt doen, doen alle dieren hetquote:Ander voorbeeld dan maar .
Dieren doen altijd aan inteelt .
Jonge ooievaars worden niet zelden met zendertjes uitgerust .
Ze trekken naar Afrika , na enkele jaren keren ze terug naar hun geboorteplaats om te paren .
Ze paren dus steeds met hun broers , zussen , neven en nichten .
Combineer beide factoren , seksuele selectie op basis van een genetisch defect en inteelt , en je krijgt genenverarming bij dieren .
In aanvulling op mijn eerdere reactie:quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:31 schreef Kaffer het volgende:
Ze geloven hier werkelijk niet dat dieren devolueren .
Ander voorbeeld dan maar .
Dieren doen altijd aan inteelt .
Jonge ooievaars worden niet zelden met zendertjes uitgerust .
Ze trekken naar Afrika , na enkele jaren keren ze terug naar hun geboorteplaats om te paren .
Ze paren dus steeds met hun broers , zussen , neven en nichten .
Combineer beide factoren , seksuele selectie op basis van een genetisch defect en inteelt , en je krijgt genenverarming bij dieren .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |