> F & F Zoek daar eens.quote:Op maandag 9 april 2007 12:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Iets soortgelijks:
Hoe hou je ongewenste katten uit de tuin??
Hmm, ik zal daar eens kijken...quote:
quote:Op maandag 9 april 2007 12:42 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, ik heb op het laatste moment besloten om naar Amsterdam te gaan. De liefde riep me.
Mijn ouders waren bóós.
Wij zitten eraan te denken om al die katten in onze tuin een generaal pardon te geven. Ze zitten er nu toch al...quote:Op maandag 9 april 2007 12:41 schreef Automatic_Rock het volgende:
Iets soortgelijks:
Hoe hou je ongewenste katten uit de tuin??
Niks meer mee aan de hand. Niet dik, niet gevoelig, niet rood, geen bultjes, ik zie nog, alles scherp,quote:Op maandag 9 april 2007 12:03 schreef Automatic_Rock het volgende:
Hoe is het met je oog Erik?? Of is daar al naar gevraagd?
Wat zei ik je?!quote:Op maandag 9 april 2007 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niks meer mee aan de hand. Niet dik, niet gevoelig, niet rood, geen bultjes, ik zie nog, alles scherp,.
Dat het na de Pasen weer over zou zijn, en ik denk dat je gelijk gaat krijgen.quote:
Is Jos nog in beeld?quote:Op maandag 9 april 2007 13:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat het na de Pasen weer over zou zijn, en ik denk dat je gelijk gaat krijgen.
Op 't moment niet.quote:
Nee, maar ik bedoel dat ik dat op 'n laag pitje heb gezet. Hij wilde vanalles heel snel, zat al afspraken in te plannen, en toen zei ik dat ik het nie zo snel kon, dat mijn hoofd dat niet bijhoudt, ook omdat school nu echt chaotisch druk was, het werd me allemaal te veel.quote:
Ik had voornamelijk geen zin in een langeafstandsrelatie. En ik vond Amsterdam wel spannend.quote:Op maandag 9 april 2007 12:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
Je dacht dat de liefde het niet zou overleven als je een studie in Groningen ging doen??
Nee, ik heb een 15,4" laptopschermpje.quote:Op maandag 9 april 2007 15:10 schreef Automatic_Rock het volgende:
Claudia, heb jij een grote monitor??
Da's ook kleinquote:Op maandag 9 april 2007 15:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, ik heb een 15,4" laptopschermpje.
Bewogen om tot de als de ware beschouwde godsdienst over te gaan.quote:Op maandag 9 april 2007 15:31 schreef Claudia_x het volgende:
Bekeerd?
Mormonen op de straathoek.quote:Op maandag 9 april 2007 15:35 schreef Claudia_x het volgende:
Brandende braamstruik?
Niet eens. Ik was gewoon normaal zedig gekleed.quote:
Ik heb de hele dag nog geen zon gezien. En ik ben ook duf.quote:Op maandag 9 april 2007 16:24 schreef DaMart het volgende:
Ik heb nu bijna de hele middag op balkon gezeten met een goed boek, maar ik moet wel zeggen dat de zon je duf maakt.
En heb je wel iets actiefs ondernomen vandaag?quote:Op maandag 9 april 2007 16:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag nog geen zon gezien. En ik ben ook duf.
quote:Op maandag 9 april 2007 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
En heb je wel iets actiefs ondernomen vandaag?
En vanochtend een uur gezweet.quote:Op maandag 9 april 2007 15:31 schreef Lienekien het volgende:
Ik ging een kaart op de bus doen. Was ik toch bijna bekeerd.
Nietsdoen kan het dan niet zijn natuurlijk (waar je duf van wordt)... alhoewel, bij mij misschien weer welquote:
quote:Op maandag 9 april 2007 15:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, ik heb een 15,4" laptopschermpje.
quote:Op maandag 9 april 2007 19:07 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Vertel nou maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |